- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Je bent een Mirakel Ron. Afvallen en toch spiermassa aankomen. Fysiologisch onmogelijk, maar jij krijgt het voor elkaar en ook nog eens met een overschot aan kcal.
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------
Dat is wat anders dan:
Dat is van 62,4 naar 76,4 naar 81,8 kg VVM.
Welk merk vitaminepillen en vit. B12 injecties krijg je van je coach, die wil ik ook!
Wat wil je nou eigenlijk horen dan? De metingen zijn gewoon twijfelachtig.
Tik het nog wel even kort uit:
Meting 1:
96kg @ 35% = 33,6kg vet
Meting 2:
91kg @ 16% = 14,7kg vet
- 5kg lichter als meting 1, maar 18,9kg vet kwijt, dat zou betekenen dat je in dezelfde periode 13,9kg VVM aan moet zijn gekomen.
Meting 3:
87kg @ 6% = 5,2kg vet
- 4kg lichter als meting 2, maar 9,5kg vet kwijt, dat zou betekenen dat je in dezelfde periode 5,5kg VVM moet zijn aangekomen.
Zijn opzich vrij opmerkelijke prestaties is het niet. Ik denk eerder dat bepaalde metingen niet kloppen, zeker meting 2, waar je bijna 20kg vet kwijt speelt en bijna 14kg VVM aankomt, lijkt me nogal veel.
Maakt me verder ook vrij weinig uit hoor, maar zou toch eens naar die metingen kijken dan.
Laatst bewerkt:

En ik zie vooruitgang. En die cijfers, joh die maken mij geen reet uit. Net zo min als een BP van 200kg of die van mij met 80kg.
En ik kan je melden dat ik echt een Duitse bierbuik had. Waarvan 24cm verdwenen is in het eerste jaar.
Zo zitten mensen niet in elkaar? Dit is de fysiologie, feiten...
Was een foutje. Dacht dat het 38kg was hahaha 8 reps gepakt.
wil strakker en droger.