MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice!! Dat gaat lekker zo! Je zal vast en zeker knallen op de YBF!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.422
NIEUWS! NIEUWS! NIEUWS!

Helaas moet ik berichten dat mijn deelname aan de YBF 2014 niet doorgaat.
De reden is simpel. Ik kan een belangrijke opleiding volgen en moet dan de avond voor de contactdagen, die in Breda worden gehouden, aanwezig zijn.
En de dag na de YBF is de tweede contactdag. En daar bruinig te gaan zitten en tussendoor in slaap vallen is geen optie.

Mijn trainer en ik gaan nu iets anders op de agenda zetten.
Baal hier stevig van, maar er zijn soms belangrijkere dingen. En dit is er zo'n eentje. :(

Das balen zeg.. je had er zo naar uitgekeken en er zo hard naartoe gewerkt... :(
Hoop dat je wat anders vind.. want je gaat als een speer!
succes met zoeken en doorknallen he!

Jammer Ron... Maar dan heb je maar vast een goede shape voor de vakantie ;)

Er komen nog wedstrijden, Ron. Niet getreurd. Uitstel is geen afstel.

nice ava

Je hebt ook bruining die je gewoon 's avonds eraf kan wassen met dreft. Zie je de dag daarna helemaal niks meer van ;)
Maar snap wel waarom je daarvoor kiest.
Ach anders ga je toch lekker een jaartje bouwen??

• #3.428
Jammer Ron... Maar dan heb je maar vast een goede shape voor de vakantie ;)
Hihihi te laat. :p
Er komen nog wedstrijden, Ron. Niet getreurd. Uitstel is geen afstel.
Dat is zo. Maar wilde laten zien dat ik verbetert ben. :)
Hihihi thanks vond 'm wel leuk.
Je hebt ook bruining die je gewoon 's avonds eraf kan wassen met dreft. Zie je de dag daarna helemaal niks meer van ;)
Maar snap wel waarom je daarvoor kiest.
Ach anders ga je toch lekker een jaartje bouwen??

Daar ga ik over nadenken. Sowieso in mei lokale wedstrijd van de meeste gym's uit Den Helder en Julianadorp. Daar wil ik wel strak en hard staan. :D
We gaan het bekijken. Wil eerst ff kijken waar ik sta. :p

als je slim bent hou je je shape vast en rip je gewoon door ron

• #3.430
t*ring strak staan...

• #3.433
Update!

Verandering van mijn voeding slaat goed aan. Vet percentage zakt. :p
Sinds 4 weken mijn vrouw aan het begeleiden. Resultaat -4kg en -10cm buikomvang. :D

Beiden dus super vooruitgang!!
Echt een team zo samen he! :)

Lekker dat je vetpercentage zakt!

Maar goeiedag, je vrouw heeft in vier weken -4 kg en -10 buikomvang?! Dat gaat wel heel snel!
Vertel mij eens wat het geheim is... ;)

• #3.436
Lekker dat je vetpercentage zakt!

Maar goeiedag, je vrouw heeft in vier weken -4 kg en -10 buikomvang?! Dat gaat wel heel snel!
Vertel mij eens wat het geheim is... ;)

Het geheim is een goed uitgebalanceerde voedingsschema en een goed trainingsschema.
Starter-gains zijn in hoofdzaak vocht en loszittend vet.
Nu komt het aan op volharding. ;) Maar moet er ook bij vermelden dat ze nog wat operaties in haar lijf heeft, vol in de overgang is, gestopt met roken en een mafkees van een echtgenoot. :p

Brood eruit gegooid en melkproducten tot het minimum teruggebracht. En het belangrijkste, aangegeven dat afvallen niet betekend jezelf tekort te doen aan voeding maar vaak zelfs meer eten, alleen beter gebalanceerd en vaker zodat het kacheltje gaat branden en dus verbranden. BFFM of Chris Powell. :p

• #3.437
72 Day's left to the YBF!

Yep ik ga toch voor de YBF 2014.
De Flex is in mijn leeftijdsklasse overstemt met her-opstappers die reglementair beginner zijn maar een veelvoud aan wedstrijd ervaring hebben. En zeker meer jaren training achter de rug hebben.
Met andere woorden, een brug te ver.
Ik ga direct na de uitslag er vandoor om op tijd in mijn bedje te liggen voor de cursus die maandag erop volgend.

Tof man dat je toch gaaat ! ook sick van je vrouw die resultaten , en leuk dat ze ook zo bezig is ;) succes met ybf !

Super!!! Echt top voor je! :)
Heel veel succes!

• #3.440
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven