MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
looks and sounds promising!!
 
Nog 4 dagen!!!!

Mijn laatste training voor de wedstrijd gehad. Schouders en buik afgebeuld. :p
Mijn 0 carbs dagen slaan vol aan. Sta op mijn all time low bodyweight 83kg. :eek:
Straks langzaam laden en dan uitvullen die handel. Heerlijk een paar dagen relaxen.
Poten omhoog en niks doen. :D

---------- Toegevoegd 14 May 2015 om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst 13 May 2015 om 22:04 ----------

Fucking Hell!!!!

Vanmorgen vroeg mijn bed uit om mijn ochtend wandeling te maken. You know sober walking to kick ass to the fat. :p
Maar goed, na toilet bezoek even de weegschaal gepakt. 80kg :scratch::nut:
 
Soooo Ron, gewicht dropt flink ..... straks weer lekker laden en opblazen?

go for it.
groet (Mart :D )
 
Soooo Ron, gewicht dropt flink ..... straks weer lekker laden en opblazen?

go for it.
groet (Mart :D )

Yep nu langzaam carbs erin. Voelt goed. :D Morgen iets meer en zaterdag gaan we nog bekijken. Hahaha
 
Goeie progressie al met je eerste wedstrijd. . En dat was nog van 2 weken geleden.. benen kost idd tijd en is vaak t lastigst. Maar je bent al weer wat kg's kwijt in verglijking met 2weken terug dus ben benieuwd! Zet m op Ron en bovenal..enjoy
 
Goeie progressie al met je eerste wedstrijd. . En dat was nog van 2 weken geleden.. benen kost idd tijd en is vaak t lastigst. Maar je bent al weer wat kg's kwijt in verglijking met 2weken terug dus ben benieuwd! Zet m op Ron en bovenal..enjoy

Ik ga zeker genieten en ik ben heel blij met mijn progressie. Het is best veel wat vooruit is gegaan had ik nooit durven dromen. :D
Maar van jezelf zie je die progressie niet.
 
Je bent zelf de lastigste beoordelaar he! ;)
Jij gaat stralen Ron! Laat jezelf van je beste kant zien! Letterlijk!
 
Altijd ruimte voor progressie maar dat maakt juist dat we altijd proberen t maximale eruit te halen. Er is maar 1 limiet en dat ben je zelf!
 
Altijd ruimte voor progressie maar dat maakt juist dat we altijd proberen t maximale eruit te halen. Er is maar 1 limiet en dat ben je zelf!

Ik heb er veel voor gedaan en gelaten, altijd on track gebleven met mijn voeding. En er dan achterkomen dat ik zoveel gains gemaakt heb is super. :D
 
Nog 1 dagje Ron! Het is nu echt aftellen met uurtjes! You go!! :D
 
Succes morgen!! :cheer:
 
oeh, geniet ervan morgen!!!
 
Yep elk uurtje telt nu hahaha. Eten, rusten, poseren, rusten, eten, rusten, poseren, rusten etc :p

Dankjewel. :D
Dat gaat spannend en vooral heel gaaf worden!
Baal zo dat ik morgen 7 uur in de auto naar Duitsland moet zitten. :sad: Had leuk geweest te komen kijken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven