XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ga ervoor Ron! De uurtjes tikken weg! Knallen daar he! En wel even een mooi verslag hier neerzetten! :D
 
Ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Was te laat om je nog succes te wensen. Maar de laatste updates waren bemoedigend ;)
 
3e Plek!

In een lineup van 5 ouwe knakkers ben is als 3e geplaatst. Een mooie dag met een prima resultaat.
De nummer ėėn was een duidelijke call de strijd om plek twee was wat harder.
Een mooie dag en heel veel fun met de deelnemers.

Waar ik minder over te spreken ben is de "best posing" award. In mijn bescheidenheid denk ik dat deze mij toekwam. Ik zal vanavond mijn filmpje ervan plaatsen en dan mogen jullie je mening daarover vellen.
Desalniettemin kijk ik tevreden terug op een prima dag.
Ik stond er strakker, had lijnen in mijn benen en duidelijk verbetert.
 
Proficiat Ron! Ben benieuwd naar foto's en filmpjes.
 
Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad, en met trots de derde plaats gehaald, vond het top je te zien! (FB)
Enne.. Hoe was die nieuwe smaak van B&J? ;)
 
Proficiat Ron! Ben benieuwd naar foto's en filmpjes.
Ik moet nog een en ander uitzoeken en uploaden maar komt snel. En thanks. :D
Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad, en met trots de derde plaats gehaald, vond het top je te zien! (FB)
Enne.. Hoe was die nieuwe smaak van B&J? ;)

De B&J viel wat tegen de "Utter Peanus Butter Clutter" heeft een Peanut core die keihard is en totaal versuikerd. Ik vind dat niet lekker, maar het ijs is prima. Yeahhhhhhh
Nu net 3 puntjes taart op hahaha maar nu weer normaal hoor, kan ook te gek. :p

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Gameday Helderse Fitness Festival

2it0t55.jpg

2vxj3ft.jpg
 
mooie foto's!!
 
Nice kerel!

Leuk prijs gehad? :)
 
Gefeliciteerd Ron! Ben benieuwd naar de foto's van je line up! Netjes gedaan Ron!
 
Gefeliciteerd Ron! Mooie foto's.
 
3e Plek!

In een lineup van 5 ouwe knakkers ben is als 3e geplaatst. Een mooie dag met een prima resultaat.
De nummer ėėn was een duidelijke call de strijd om plek twee was wat harder.
Een mooie dag en heel veel fun met de deelnemers.

Waar ik minder over te spreken ben is de "best posing" award. In mijn bescheidenheid denk ik dat deze mij toekwam. Ik zal vanavond mijn filmpje ervan plaatsen en dan mogen jullie je mening daarover vellen.
Desalniettemin kijk ik tevreden terug op een prima dag.
Ik stond er strakker, had lijnen in mijn benen en duidelijk verbetert.

ron ik heb de filmpjes gezien en je poseerde echt goed en de poses liepen mooi in elkaar over ook je uitstraling naar publiek was goed van mij had je hem mogen winnen .

opa
 
Routine Helders Fitness Festival 2015.

http://www.youtube.com/watch?v=JN9FXTBoEb0

Vergelijkings ronde.

sw3inr.jpg

bfosb6.jpg

cur2r.jpg

2cwqve0.jpg

71h9up.jpg

jrtdus.jpg

2dajcyg.jpg

oqzpyd.jpg





---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

ron ik heb de filmpjes gezien en je poseerde echt goed en de poses liepen mooi in elkaar over ook je uitstraling naar publiek was goed van mij had je hem mogen winnen .

opa
Dank, doet me goed te horen. :D
Proficiat ron, petje af!
Merci. :)
Bedankt jonkie hahaha :p
 
Ik ga echt geen inhoudelijk commentaar geven, want daar heb ik geen verstand van. Maar je staat er supergoed bij, prima abs, goede lijnen in de spieren en idd die twee eerste foto's daar mag je heel trots op zijn. En we hebben hier een klein beetje kunnen meemaken hoeveel energie je in zo'n wedstrijd moet steken. Netjes!
 
Ik ga echt geen inhoudelijk commentaar geven, want daar heb ik geen verstand van. Maar je staat er supergoed bij, prima abs, goede lijnen in de spieren en idd die twee eerste foto's daar mag je heel trots op zijn. En we hebben hier een klein beetje kunnen meemaken hoeveel energie je in zo'n wedstrijd moet steken. Netjes!

Thanks Reneetje. :D
 
gefeliciteerd Ron! Ik heb het van afstand een beetje op de foontje kunnen volgen.
je mag beretrots zijn op jezelf! Je progressie tov de YBF is duidelijk zichtbaar! Overduidelijk!
Echt een top prestatie!
 
Nice pics, het geluk straalt ook van je af, mooi om te zien!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven