MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd Ron. Je staat er verdomd strak bij. Fantastische prestatie!
 
gefeliciteerd Ron! Ik heb het van afstand een beetje op de foontje kunnen volgen.
je mag beretrots zijn op jezelf! Je progressie tov de YBF is duidelijk zichtbaar! Overduidelijk!
Echt een top prestatie!
Dankjewel, je laat me nog blozen. :eyes:
Nice pics, het geluk straalt ook van je af, mooi om te zien!
Ik voel me ook thuis op het podium. :p
Gefeliciteerd Ron. Je staat er verdomd strak bij. Fantastische prestatie!
Dankjewel, doet me wel wat deze opmerking. :o
 
Mooie foto's en video! Echt een heel mooi resultaat waar je trots op kan zijn. Hoe zwaar was je nou toen je op het podium stond? En hoe zien je plannen eruit voor wedstrijden in de toekomst?
 
Zeker goeie.progressie gemaakt tov de ybf. Posing routine zag er ook netjes uit.. ik heb de rest niet gezien dus kan er verder niet over oordelen.
Maar leuk te zien dat je echt geniet op t podium..your minutes of fame; -)
Goed bezig Ron, en nu weer over tot de orde van de dag of zit je nog op je wolk:-p
 
Mooie foto's en video! Echt een heel mooi resultaat waar je trots op kan zijn. Hoe zwaar was je nou toen je op het podium stond? En hoe zien je plannen eruit voor wedstrijden in de toekomst?
Ik stond op het podium met 82kg. Kan nog leaner dan dit, er is nog ruimte voor verbetering op dat punt. :p Plan is om een jaar te bouwen. Ik wil in 2016 YBF, Enercup, WBBF of een internationale wedstrijd doen. Daarvoor moeten mijn benen verbeteren wil ik meer breedte en schouders nog voller en ronder. :D
Zeker goeie.progressie gemaakt tov de ybf. Posing routine zag er ook netjes uit.. ik heb de rest niet gezien dus kan er verder niet over oordelen. Maar leuk te zien dat je echt geniet op t podium..your minutes of fame; -) Goed bezig Ron, en nu weer over tot de orde van de dag of zit je nog op je wolk:-p
Op sommige momenten nog op een wolk. Het podium is mijn ding, natuurlijk moet ik wel verbetert staan. ;) En ja ik geniet van elk moment en dat slaat ook over op het publiek, althans dat werd mij verteld. Het verschil tussen 2 en 3 was één punt. Damn, maar goed mijn turns en verplichte posing kan nog wat scherper. :D Gisteren mijn eerste training gepakt, sta nu nog scherper dan op de wedstrijd hahaha. Heb al voorgesteld om de volgende keer te laden met taart hahaha.:p
 
Echt een enorme verbetering in je fysiek t.o.v. je vorige wedstrijd, erg netjes en mooi om te zien!
 
Wat een mooie foto's Ron!

Je mag zeker trots zijn op jezelf na al die tijd zo toegewijd getraind en gegeten te hebben en dan zo het resultaat te zien. Duidelijk te zien dat je veel progressie hebt gemaakt!
 
Echt een enorme verbetering in je fysiek t.o.v. je vorige wedstrijd, erg netjes en mooi om te zien!
Thanks, had ik niet durven dromen trouwens. Ben erg trots op de verbetering. :D
Wat een mooie foto's Ron!

Je mag zeker trots zijn op jezelf na al die tijd zo toegewijd getraind en gegeten te hebben en dan zo het resultaat te zien. Duidelijk te zien dat je veel progressie hebt gemaakt!
It pay's off zoals ze dat dan zeggen. :p
 
En hoe gaat het nu? Kan je de draad weer oppakken, of is er toch een beetje een diep gat?
 
En hoe gaat het nu? Kan je de draad weer oppakken, of is er toch een beetje een diep gat?

Nee joh, daar hebben wij oudjes toch geen last van. :p Nee hoor lekker trainen, doel is bekend.
Benen, rug wijdte, rug dikke, borst. Zal werk en prima tijdpad. :D
 
Nee joh, daar hebben wij oudjes toch geen last van. :p Nee hoor lekker trainen, doel is bekend.
Benen, rug wijdte, rug dikke, borst. Zal werk en prima tijdpad. :D

Ha ha, meteen weer doorbikkelen onder het ijzer. Fantastisch!!
 
Bouwfase 3.0
Op weg naar podium 4e kwartaal 2016.


Ik ga de bouwfase in en deze wil ik zo lean mogelijk doorlopen tot het vierde kwartaal van 2016.
Dan ga ik bekijken op welk podium ik ga staan, uiteraard als alles goed verloopt.
De gedachten gaan naar YBF, Enercup, Bodyfit Challenge Cup, WBBF World Grand Prix of misschien wel internationaal. :cool:

Waar ligt de focus op het bouwen, hmmm altijd lastig. Ik stond op 80kg en tussen de 6-8% op het Helders Fitness Festival. Dit wil ik natuurlijk wel verbeteren. Het tijdsbestek is 12 maanden volledig richten op bouwen en dan 6 maanden in de prep, gewoon langzaam richting shredded as fuck. :eek:
Anyway de targets zijn benen, rug wijdte, rug dikte en borst dikte. Ik zal starten met een vierdaagse split, benen, borst & armen, benen en rug 7 schouders.
Yep twee maal per week benen, dit pas ik de eerste 4 maanden toe waarbij ik ga variëren in oefeningen, set & rep range en methodiek.
Hierna zal ga ik evalueren en aanpassen.
Met mijn voeding ga ik CBL uitproberen. Dit doe ik voor twee maanden en dan kijken of dit iets is voor mijn lijf. Ik houdt daarbij mijn vet% en gewicht constant in de gaten.

Waar wil ik op uitkomen. Het absolute doel is 85kg en 5%, let wel onder de 10% is de spiegel mijn meetinstrument. Cijfers zijn leuk maar uiterlijk is belangrijker, het is immers bodybuilding.
We zullen zien wat het gaat worden. Wish me luck. :p
 
Wow!! nieuwe doelen! Dat wordt doorknallen dus!
Heel veel succes Ron!
 
Kort en krachtig. Maar wel gemeend :D
Het zijn wel projecten zeg, anderhalf jaar voorbereiding ......
 
Ambitieuze maar realistische doelen. Zeker haalbaar met je doorzettingsvermogen. Succes!
 
Mooie doelen. 5kg VVM erbij in 18 maanden met laag vet%, als iemand het kan ben jij het. Ga ervoor!
 
Kort en krachtig. Maar wel gemeend :D
Het zijn wel projecten zeg, anderhalf jaar voorbereiding ......
Ik hoop dat het lukt, zal er alles aan doen om dit te bereiken. :D
Ambitieuze maar realistische doelen. Zeker haalbaar met je doorzettingsvermogen. Succes!
Dankjewel voor het compliment. :)
Mooie doelen. 5kg VVM erbij in 18 maanden met laag vet%, als iemand het kan ben jij het. Ga ervoor!

Wow jij geeft me even een veer zeg. In mijn beleving is dit voor vele bereikbaar, als je er maar in gelooft en onnoemlijk hard voor wilt werken. :D

We zullen zien wat het wordt. :p
 
Okeeee Ron, succes met bouwen man.
in 18 maanden kan je echt heel erg veel doen, zelfs en misschien wel vooral op onze leeftijd.
Motivatie, wilskracht en discipline. Hard werken zonder flauwekul.


Bouwbedrijf Ron en co.... Go For It !!!! here we come.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven