- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt denk ik de BOR naar tepel. Dit is toch een echte schouder oefening. Voorovergebogen, hoofd rustend op een bankje. En dan enkel met de schouderspieren de barbell richting tepel brengen. Vandaar ook het lichtere gewicht.Veel werk man !
Had die ene BOR misschien nog gewisseld met je deads. Dat je deads echt op het einde hebt.
Maar dat is natuurlijk muggeziften![]()

Ja ik denk het wel. "Powerful Proteolytic Enzyme Complex For Extreme Bioavailability and Maximum Amino Acid lLevels In The Bloodstream"Die myofusion wat je drinkt hé, is dat die met die goede bacterien voor maag & darm?

Nee het is de gewone MyoFusion.

)Ben er net mee begonnen. En het is nog een omvang van niks. Het is trouwens wandelen 6km/h. Hardlopen is voor mij over, krijg ik weer last van mijn patellapees.Vroege vogel cardioHeb je wel de hele dag genot van vind ik
![]()

Gewoon om wat crea in het lijf te krijgen.

Met snelwandelen maak je ook klappen met je knie en dat moet ik vermijden. Dus het blijft bij wandelen.Kan je eens proberen met snelwandelen? Dat is toch low impact en als je geoefend bent,
kan je daar beste snelheden mee halen. Nu ja, hoorde ik toch![]()

Met snelwandelen maak je ook klappen met je knie en dat moet ik vermijden. Dus het blijft bij wandelen.![]()

Haha tja toch lekker hé die bw-dips..zo leren we allemaal van elkaar hoor
Lekker getraind..
Klein beetje eigenwijs maar volgens mij is dat mannen-eigenlol..zonder dollen, goeie training Ron
Leuk he, je naam terug vinden in een log van iemand anders. En credits waar credits horen, toch. 
Hahahahaha ikke trots op mezelf. Moest gelijk aan jou denken. "Gewoon doen"
De gewichten naar beneden bijgesteld omdat ik minder kracht de hele week al ondervonden heb.

uit je bed komen gaat nog het minste van je zorgen zijn, dringend naar toilet moeten daarentegen![]()

Dat hoop ik niet. Maarre meestal slaat mijn lijf een dagje over. Gewoon even het gevoel geven dat er niks aan de hand is en dan BAM.Hahaha, dat wordt lachen zondagDenk zelf dat je het morgenochtend al voelt.

Ja ging heel lekker. Maar hoe is het met jou? Fijn je hier te treffen man.

En heel happy met mijn begeleider. Raymond Simon, the one and only. 
daarna fail.