grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is dan altijd maar de vraag he? Nouja studies hebben uitgewezen dat het wel het verschil maakt.
Maar dat is dan wel gemiddeld. De ene meer als de andere. 

die was er dan wel.

Thanks en welkom. Altijd leuk als er mensen komen kijken en eventueel commentaar geven.Creatine voel je niets vankan idd een mentale boost ook geven, veel zit tussen de oren ook
Trainingen gaan goed hierzo! Abbo.

Het trilt nu nog allemaal een beetje na in de hammetjes.Goed gewerkt Ron. Kan me voorstellen dat je dit wel ff gevoeld hebt.![]()

meer durfde ik niet aan.

Mooie benen training Ron!!
Met je schouder maar even rustig aan doen. Beter meer rust dan meer kapot maken![]()

7kg burn baby burn 

Het is een oude peckdeck apparaat niet bedoelt voor reverse peckdeck. Dus de padding is alleen voldoende bij normaal gebruik. Ik kom nu met mijn triceps tegen de bouten aan.Bloed?
En hoezo heb je last van je triceps bij reverse peck?
Harde BOR wel al man !
En dat doet pijn, maar ik laat me er niet door stoppen hahahahaYep ellebogen zijn voldoende hoop. In lijn met mijn schouderkop zeg maar.Moet je goed om je houding denken bij de reverse peck. Ik heb er ook wel eens last van gehad. Goed om je ellebogen denken, je armen kun je wel iets gebogen houden, maar ellebogen dan niet laten zakken. Het is even uitproberen, maar dan voel je het op juiste plek.
Met mijn normale training doe ik 3 sets en varieer met de reprange.Goede training weer ron!
Hoeveel sets doe je bij die biceps oefeningen?

Mijn armen strekken lukt niet geheel, geen ruimte. Maar ik heb dus vooral last van de padding. Zie ook de bouten waar ik tegenaan kom.Strek je je armen helemaal bij de beweging naar achteren of iets gebogen?
Ik had ze eerst meer gestrekt, nu buig ik wat meer (idd nog wel lettend op hoogte) en dan voel ik hem niet in tricep.
Bedankt man, gaat goed vooruit. Moet nog beter en sterker.