FF bijgelezen; goed bezig Ron.
Thanks, gaat wel lekker ja.

Maar jij ook weer vol er tegenaan toch.
Hier thuis ook bang dat het te groot gaat worden. Vind het zelf heel erg meevallen en weet wat ik voor ogen heb. En zeg dat hij in de zomer een mooie strakke vrouw heeft waar hij anderen jaloers mee kan maken

haha
Hahaha dus er zijn vrouwen die meegroeien hahaha. Och overal wel wat toch. Ik ga gewoon door.
Vandaag mijn aders echt maximaal aanwezig.
Mijn vrouw maakt geen problemen zolang ik maar niet teveel ga zeuren over eten (als ik zou willen cutten)
Voor de rest vind ze het best want ik zal toch geen super BB meer worden en ze is blij dat ik af en toe weg ben om te trainen kan zij lekker haar dingetjes doen.
En zeg nou eerlijk een vrouw ziet toch liever ook een beetje spier ipv een bierbuik?
Ik heb altijd een bierbuik gehad. Een luie dikkert zeg maar. En voelde me daar goed bij hoor.
Maar nu gewoon een ander hoofdstuk in mijn leven. Wordt een mooi boek.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 18:20 ----------
Time; 15:40 - 16:45
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey vanille
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining
Vandaag armendag en die ga ik toch aanpakken hahahaha squeezzzzz them mother ****ers.
- Barbell curls, olympic bar 45kg laatste setje.

Er stond naast me een knul die zijn ogen er niet vanaf kon houden hahaha.
- DB curls 20kg, squeezzzzzz aders ploffen eruit.
- Machine curls 50kg en omdat de machine niet verder ging dan 60kg heb ik die ook even gepakt. 3x
- French press EZ bar 35kg
- Reverse grip push down 25kg echte kilo's dus
- Push down 30kg
- cable crunches 27,5kg FS (full stack) 4x20 reps
- Knee raises (hangend) 4x10
Lekkere training en giga pomp in de bi's en tri's Lekkah lekkah. Die guns gaan groeien.

Grow muscles grow