Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
vergeet de dipsaus niet :)
 
okee Ron, ja ik wissel ook nog wel eens met oefeningen..kan best goed zijn:)

Mooie handtekening trouwens Grosje;)
 
Time; 19:45 - 20:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Volledige maaltijd, lekkah lekkah
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag weer armendag. En knallen gaan we. Nu eens laten zien dat ik die sterke vrouwen die ik volg ook gewoon aan kan. :grumble: :p


- Chin-ups 8, 6, 8, 7x BW :D:lifter: Oja, helemaal uithangen en een seconde of wat rust. Squeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- Barbell curl 42kg laatste setje, 5+3+2 ;)

- Concentration hamer curls 14kg

- Dips parallel bars 10, 8, 10, 8x BW

- Push down 25kg, andere machine ander gevoel. :p

- Reverse grip push down 22,5kg :D

De guns moesten hard werken. Maar die chin-ups zijn anaf nu van mij. Niks meer dat watjes-achtige gedoe. Hiha :exactly:

:D Grow muscles grow :D
 
Laatst bewerkt:
Zeker nice die chin ups! je gaat goed met je trainingen. De dames ben je al voorbij .
 
Zo, Ron. Die chins gaan goed man. Nice curlzz.:)
 
pvd wat ben jij toch sterk in die armen
42 kg curls dat is geen kattepis
en die chins .. je gaat ineens heel hard (alleen tussen je oren kon je het niet)
Gaat dus erg lekker Ron
 
Zeker nice die chin ups! je gaat goed met je trainingen. De dames ben je al voorbij .
Thanks, nou al voorbij :rolleyes: In de buurt zeg maar. ;)
Zo, Ron. Die chins gaan goed man. Nice curlzz.:)
Die curls kwamen uit mijn tenen hoor. Maar die chins ben ik happy mee. :D
pvd wat ben jij toch sterk in die armen
42 kg curls dat is geen kattepis
en die chins .. je gaat ineens heel hard (alleen tussen je oren kon je het niet)
Gaat dus erg lekker Ron
Tussen mijn oren zit nog meer. Maar ik ga knallen, hahahaha :p


Time; 19:55 - 20:50
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Koffie en 2 stukjes chocolade :eek:
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Borst en schouders vandaag. Normaal gesproken probeer ik 4 oefeningen, maar door tijdsdruk 3 oefeningen gedaan. :o Maar dan wel zwaar en hard. :D

- BP laatste set 76kg 4+3 reps :D

- Peck deck laatste set 60kg 8 reps

- Incline db presses 24kg 7+1 reps :D

- Front raises 12kg

- Dumbbell sholder presses, laatste set 22kg 5 reps. Was helemaal op. :(

- Side raises 10kg

Niet mijn allerbeste schouder training, maar de borst ervoor doet wel wat met je kracht. :o Wel hard getraind en alles vol. Heb nog wat poses beoefend. Blijf kramp krijgen in mijn kuit als ik side biceps/cheast doe. :eek: Dubbel front biceps is ook pittig. En dan dubbel biceps achter.
En de lat spread valt op dat links achterblijft. Hard aan werken dus.

Maar wel happy hoor.

:D Grow muscles grow :D
 
Time; 14:55 - 16:05
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Mijn motivatie is vandaag wat laag. :( Heb het heel druk op mijn werk, SAP migratie voor diegene die het willen weten. :rolleyes: Betekend dat ik veel in processtappen de huidige en nieuwe bedrijfsvoering aan het testen en inpassen ben. Om dit dan na mijn eigen process te vertellen aan de BV zelf.
Anyway het was druk dus. :p

- Chinups 7, 6, 6, en 5 stuks. Er zijn er dus echt maar heel weinig die dit doen. :)

- Reverse grip pull down 65kg :D

- Barbell rowing 70kg. ;)

- Cable row one hand 35kg.

- Deadlift 100kg 9+3 reps. Enne in een smithmachine, omdat de bars bezet waren. :(

- EZ-bar 40kg :eek: ik blijf mezelf verbazen. En de mensen om me heen ook, hahaha :roflol:

- Machine curls 45kg :D

- Cable cross curls 30kg beide zijde. :p

Lekkere training en nu aan de koffie.:D

:D Grow Muscles Grow :D

Mijn vrouw had vandaag controle aan haar eierstokken en eilijders. Helaas :mad: een cyste gevonden op de echo. Aangezien zij BRCA1 gen-mutatie heeft, komt dit binnen als een bom. :fire:
Borstkanker, preventieve amputatie van beide borsten en vele complicaties, waarbij ik haar tot 2x toe bijna verloren heb, later. Nu een cyste. Bloedafname om de tumormarkers te checken is reeds gedaan. Het verhaal loopt sinds 2006, de onschuld bij dit soort dingen is allang weg.

Maar we laten ons niet van het pad af slaan.
It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Jeez Ron, wat een k.u.t. nieuws..ik hoop op wat positiviteit voor jullie!! Fingers crossed.
Je training..jij hebt af en toe echt een schop onder die kont van je nodig..precies hetzelfde als met dippen nu ook met chinnen! Proud of you;) Erg netjes!
En voor de rest natuurlijk ook hé
 
Jeez Ron, wat een k.u.t. nieuws..ik hoop op wat positiviteit voor jullie!! Fingers crossed.
Je training..jij hebt af en toe echt een schop onder die kont van je nodig..precies hetzelfde als met dippen nu ook met chinnen! Proud of you;) Erg netjes!
En voor de rest natuurlijk ook hé

Thanks. :D Voor de steun en die schop onder mijn kont. :p
 
Sterkte voor je vrouw toegewenst en toch nog getraind. You make me proud.:) En een mooie Rocky quote.
 
Sterkte voor je vrouw toegewenst en toch nog getraind. You make me proud.:) En een mooie Rocky quote.
Thanks ;) En die passage in de film heb ik op mijn facebook staan. Zo mooi, krijg er altijd tranen van. :eek:
Maar dat zal wel komen door alle klappen die het leven mij en mijn gezin gegeven heeft. :(

Maar goed, je krijgt wat je dragen kan. En schijnbaar ben ik Mr Atlas. :o
 
He wat een rot nieuws Ron
weet niet echt hoe ik hier op moet reageren
kan alleen maar jou en vooral je vrouw sterkte wensen met het gevecht tegen de ziekte
 
He wat een rot nieuws Ron
weet niet echt hoe ik hier op moet reageren
kan alleen maar jou en vooral je vrouw sterkte wensen met het gevecht tegen de ziekte

Grosje, dit is goed genoeg maat. :D
 
wauw, sterkte !!!
En je weet het he, bodybuilding is leuk maar je gezin is nr. 1 ;)
 
Jeetje ron, wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte voor jullie gewenst.
 
Mijn vrouw had vandaag controle aan haar eierstokken en eilijders. Helaas :mad: een cyste gevonden op de echo. Aangezien zij BRCA1 gen-mutatie heeft, komt dit binnen als een bom. :fire:
Borstkanker, preventieve amputatie van beide borsten en vele complicaties, waarbij ik haar tot 2x toe bijna verloren heb, later. Nu een cyste. Bloedafname om de tumormarkers te checken is reeds gedaan. Het verhaal loopt sinds 2006, de onschuld bij dit soort dingen is allang weg.

Maar we laten ons niet van het pad af slaan.

Ik kan erover meespreken kerel. Die eierstok controle staat ons ook nog te wachten. Sterkte !
 
wauw, sterkte !!!
En je weet het he, bodybuilding is leuk maar je gezin is nr. 1 ;)
De sport is voor mij ook een manier van ontspanning. Dus dat bodybuilding gaat gewoon door. ;)
Het is overigens geen ontsnappen aan de werkelijkheid, maar even je zinnen verzetten. :rolleyes:
Jeetje ron, wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte voor jullie gewenst.
Dankjewel Natty :)
Ik kan erover meespreken kerel. Die eierstok controle staat ons ook nog te wachten. Sterkte !
Dankjewel Robke, hoe gaat het bij jullie?
 
Dankjewel Robke, hoe gaat het bij jullie?

Ach ja, je kent het wel hé. Lang herstel van zware operatie. Maar iedere dag weer wat beter hé
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven