Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shrugs liggend op een bankje héIs lekker voor de afwisseling.
Goed bezig geweest en de opmerking van je collega=goud
Uiteraard Goeie traning, ik ben het eens met Grosje..je bent echt hardcore geworden;P

die liggende shrugs weet ik.. Ik deed m ook van de week.vandaar Haha
Ik heb het bij jou gelezen en dus maar gelijk geprobeert. 
Reden praktisch en verstandig. 

Grow Muscles Grow 
Zeg broekie met rusten komt er geen massa bij hoor. Trainen moet ik, hard, zwaar en tot het gaatje.en je bent natuurlijk ook al bijna 50 hé ... dan moet je al eens wat meer rusten![]()

Zeg broekie met rusten komt er geen massa bij hoor. Trainen moet ik, hard, zwaar en tot het gaatje.
Wacht maar af.![]()

Rusten is anabool, trainen catabool 
Met rusten komt er net wel massa aanRusten is anabool, trainen catabool
![]()

je groeit als je rust
Massa krijg je juist als je kort en zwaar traint en dan je rust pakt
Maar goed jij werkt ook met een PT die weet hoe je aan de top komt dus als hij zegt dat het kan en jij voelt ook dat het kan.... dan kan het
gaat goed hardcore Ron![]()
Maar ik wil meer. Totaal verslaafd aan BB. 

.

Grow Muscles Grow 
Best lekker héI'll know.Ik heb het bij jou gelezen en dus maar gelijk geprobeert.
![]()

Weer lekker getraind lees ik..alleen ook een beetje pijntjes en auwtjes..vervelend.
Hmmm yep, zoals gezegd goes with the job. Maar ik train er (nog) niet omheen. En als het niet gaat dan iets minder gewicht.Best lekker hé
Hey Ron de bodybuilderWeer lekker getraind lees ik..alleen ook een beetje pijntjes en auwtjes..vervelend.
Zullen we elkaar maar een handje geven dan..zitten helaas in tzelfde schuitje
Maar goed, eromheen trainen dan maaar hé..opgeven doen we niet aan!
Yep eigenwijs. Dit ga ik maar eens doen. Lijkt me verstandig. Maar welke Ben & Jerries zal ik pakken.Ff lekker ijs er op Ron
Zijn toch rot plekjes en die moet je dan maar ff verwennen met een koelpack

Ja mijn mannenweekend was fantastisch. Ik ben lekker wezen wokken.Goed weekend gehad?
Vervelend van je bicep, gelukkig vind je er een beetje weg omheen. Mooie training nog.

Ik denk inderdaad dat ik even rustig aan moet gaan doen.Ik zou toch wat rustig aan doen met die arm. Als je erdoorheen traint en het wordt erger zit je er misschien veel langer mee, en dat zou toch jammer zijn nu je zo lekker gaat. Liever nu iets rust gunnen en blessure sneller laten herstellen.

Overigens kan ik het pas over twee dagen echt zeggen of het gelukt is.

Grow muscles grow