- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Yep en hier ga ik van groeien.toch aardig wat werk weer voor een ub training en zeker er maar 1 dag tussen de vorige zat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep en hier ga ik van groeien.toch aardig wat werk weer voor een ub training en zeker er maar 1 dag tussen de vorige zat

3 setjes met max range van 15.Tja ... je geeft geen rep ranges mee dus ik ga ervan uit dat je niet superveel setjes doet. Anders lig
je binnenkort in de lappenmand met een blessure of overtraining![]()

Super toch, hoe cool is datOhhh helemaal vergeten te vertellen.
Toen ik begon met trainen moest ik denken aan een fysiek van een collega.
Zijn fysiek heb ik altijd als voorbeeld gezien.
Gewoon een voorbeeld waar ik aan dacht tijdens het trainen, niet elke keer maar gewoon zo nu en dan.
Enkele dagen geleden ben ik hem weer tegengekomen in de gym, op het werk.
En ik heb natuurlijk een vergelijk gemaakt met zijn fysiek en die van mezelf.
En ik kon niets anders concluderen dan dat ik hem voorbij was gegroeit.
Dit wilde ik ff kwijt.![]()

Thanks. Enne die linkerarm is niet lekker. Maar ik knal gewoon door en ga tot de pijngrens.Merk jij niets aan je arm met DB presses ? (lees dat je arm niet mee wil werken nl.)
Ikzelf zit met mijn schouder en durf ook nog niet verder dan een soortgelijk gewicht per DB maar merk dat bijzonder in armen. Overigens niet nadelig, gewoon voelbaar alsof ik goed bezig ben. Kan me voorstellen dat als je er last van hebt dat nadelig kan zijn.
Ik behaalde destijds veel voordeel door wat meer met cables te werken, mogelijk een optie.
Succes en je gaat nog steeds lekker ouwe (nohomo)

Ja echt gaaf. Ik train en groei.

Grow muscles grow 
Thanks. Enne die linkerarm is niet lekker. Maar ik knal gewoon door en ga tot de pijngrens.
Daarnaast ben ik zoekende naar een fysio die snapt wat bodybuilding is. Namelijk een lifestyle.
En dat "nohomo'' gelul hoef je niet te melden hoor. Het is namelijk de ontvanger die er een probleem van maakt, toch! En ik snap je opmerking helemaal.
Ja echt gaaf. Ik train en groei.![]()

Thanks. Ik zal eens foto's maken hoe ik er nu voor sta en ergens plaatsen hier.Behoorlijke training weer Ron ondanks die arm blijf je toch zware gewichten pakken
18 kg incline dumbbell curlPff man dat haal ik niet eens met een goede arm
Gaat heeeeeeel goed met je
Pff vraag je me wat. Het moet eigenlijk redelijk in de buurt zijn. Zodat ik kan combineren met mijn werk.Succes daarmee!
Hoever ben je bereid te rijden voor zo'n iemand![]()

Thanks. Ik zal eens foto's maken hoe ik er nu voor sta en ergens plaatsen hier.
Pff vraag je me wat. Het moet eigenlijk redelijk in de buurt zijn. Zodat ik kan combineren met mijn werk.
Anders kost me dat teveel tijd. Dus zoek wel lokaal.
Heb je iemand dan?![]()

Thanks ga zo even kijken.Ik ken wel een fysio wat een beest van een kerel is
http://medi-sportlagune.nl/medewerkers lars valk
Alleen waarom kan je niet naar een gewone fysio? Ze hoeven je toch alleen maar te behandelen en that's it?

Thanks ga zo even kijken.
Ik zoek iemand die affiniteit heeft met bodybuilding. Aan een behandeling met rust houden heb ik niks.
Dus zoek ik iemand die snapt dat ik gewoon door wil gaan. Minder gewicht en andere oefeningen okay.
Snap je wat ik bedoel?![]()
Die fysio moet ook naar jou luisteren en niet alleen andersom.Thanks ga zo even kijken.
Ik zoek iemand die affiniteit heeft met bodybuilding. Aan een behandeling met rust houden heb ik niks.
Dus zoek ik iemand die snapt dat ik gewoon door wil gaan. Minder gewicht en andere oefeningen okay.
Snap je wat ik bedoel?![]()
maar wat nou als rust de enige snelle behandeling is?
Beter dan 2 weken rusten dan 2 maanden aankloten toch?

Denk ik. hahaha

20 stappen met 2x10kg dumbbells. 
Grow muscles grow 
Not funny.

Vorige week heeft mijn vrouw (Nancy) een paar foto's genomen. Poses en foto's helemaal niet goed. Sterker nog ik voelde me er gewoon klote over.
Ben niet tevreden met mijn behaalde resultaten. Moet dit eens goed gaan bespreken met Ray en dan conclusies trekken. Ben een beetje down. 
Grow Muscles Grow 

Grow muscles grow