XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Merk jij niets aan je arm met DB presses ? (lees dat je arm niet mee wil werken nl.)

Ikzelf zit met mijn schouder en durf ook nog niet verder dan een soortgelijk gewicht per DB maar merk dat bijzonder in armen. Overigens niet nadelig, gewoon voelbaar alsof ik goed bezig ben. Kan me voorstellen dat als je er last van hebt dat nadelig kan zijn.

Ik behaalde destijds veel voordeel door wat meer met cables te werken, mogelijk een optie.

Succes en je gaat nog steeds lekker ouwe (nohomo)

Ohhh helemaal vergeten te vertellen. :duh:
Toen ik begon met trainen moest ik denken aan een fysiek van een collega.
Zijn fysiek heb ik altijd als voorbeeld gezien. :rolleyes:
Gewoon een voorbeeld waar ik aan dacht tijdens het trainen, niet elke keer maar gewoon zo nu en dan.

Enkele dagen geleden ben ik hem weer tegengekomen in de gym, op het werk.
En ik heb natuurlijk een vergelijk gemaakt met zijn fysiek en die van mezelf. :cool:
En ik kon niets anders concluderen dan dat ik hem voorbij was gegroeit. :p:thumbs:

Dit wilde ik ff kwijt. ;)
Super toch, hoe cool is dat:cool:

• #1.386
Merk jij niets aan je arm met DB presses ? (lees dat je arm niet mee wil werken nl.)

Ikzelf zit met mijn schouder en durf ook nog niet verder dan een soortgelijk gewicht per DB maar merk dat bijzonder in armen. Overigens niet nadelig, gewoon voelbaar alsof ik goed bezig ben. Kan me voorstellen dat als je er last van hebt dat nadelig kan zijn.

Ik behaalde destijds veel voordeel door wat meer met cables te werken, mogelijk een optie.

Succes en je gaat nog steeds lekker ouwe (nohomo)
Thanks. Enne die linkerarm is niet lekker. Maar ik knal gewoon door en ga tot de pijngrens.
Daarnaast ben ik zoekende naar een fysio die snapt wat bodybuilding is. Namelijk een lifestyle. :D
En dat "nohomo'' gelul hoef je niet te melden hoor. Het is namelijk de ontvanger die er een probleem van maakt, toch! En ik snap je opmerking helemaal. ;)

Ja echt gaaf. Ik train en groei. :p

• #1.387
Time; 13:40 - 15:00
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10 Arm nog niet lekker, gaat wel klein beetje beter
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag lekker knalleh. Gewoon ff lekker die gewichten pakken. Kijken wat mijn arm doet. :p

- Dumbbell presses 22kg 10 reps, daarna een dropsetje MP gedaan startend met 40kg. ;)
Krijg last van mijn arm als ik de dumbbells in positie moet brengen. Klotezooi. :o

- Seated side raises giga pomp 9kg ietsjes rustiger. :rolleyes:

- Cable side raises 15kg deze ging wel lekker. Single side uitgevoerd ;)

- French press ez bar 35kg 8+3 reps lekker hoor.

- Push down straight bar 55kg 10+2reps

- Push down rope 40kg 10+2reps

- Incl dumbbell culs 18kg voelde wel okay, niet top nog hoor. :(

- Barbell curls EZ bar 3kg 12reps heerlijke pomp, zalig :p

- Cable cross curls 30kg 10reps en zalige pomp :D

Lekker getraind. Nu wel ietsjes stijf in de arm.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!

Behoorlijke training weer Ron ondanks die arm blijf je toch zware gewichten pakken
18 kg incline dumbbell curl :) Pff man dat haal ik niet eens met een goede arm
Gaat heeeeeeel goed met je

Thanks. Enne die linkerarm is niet lekker. Maar ik knal gewoon door en ga tot de pijngrens.
Daarnaast ben ik zoekende naar een fysio die snapt wat bodybuilding is. Namelijk een lifestyle. :D
En dat "nohomo'' gelul hoef je niet te melden hoor. Het is namelijk de ontvanger die er een probleem van maakt, toch! En ik snap je opmerking helemaal. ;)

Ja echt gaaf. Ik train en groei. :p

Succes daarmee!
Hoever ben je bereid te rijden voor zo'n iemand :P

• #1.390
Behoorlijke training weer Ron ondanks die arm blijf je toch zware gewichten pakken
18 kg incline dumbbell curl :) Pff man dat haal ik niet eens met een goede arm
Gaat heeeeeeel goed met je
Thanks. Ik zal eens foto's maken hoe ik er nu voor sta en ergens plaatsen hier.
Succes daarmee!
Hoever ben je bereid te rijden voor zo'n iemand :P
Pff vraag je me wat. Het moet eigenlijk redelijk in de buurt zijn. Zodat ik kan combineren met mijn werk.
Anders kost me dat teveel tijd. Dus zoek wel lokaal. :rolleyes:
Heb je iemand dan? ;)

Thanks. Ik zal eens foto's maken hoe ik er nu voor sta en ergens plaatsen hier.

Pff vraag je me wat. Het moet eigenlijk redelijk in de buurt zijn. Zodat ik kan combineren met mijn werk.
Anders kost me dat teveel tijd. Dus zoek wel lokaal. :rolleyes:
Heb je iemand dan? ;)

Ik ken wel een fysio wat een beest van een kerel is :P
http://medi-sportlagune.nl/medewerkers lars valk ;)

Alleen waarom kan je niet naar een gewone fysio? Ze hoeven je toch alleen maar te behandelen en that's it?

• #1.392
Ik ken wel een fysio wat een beest van een kerel is :P
http://medi-sportlagune.nl/medewerkers lars valk ;)

Alleen waarom kan je niet naar een gewone fysio? Ze hoeven je toch alleen maar te behandelen en that's it?
Thanks ga zo even kijken.
Ik zoek iemand die affiniteit heeft met bodybuilding. Aan een behandeling met rust houden heb ik niks.
Dus zoek ik iemand die snapt dat ik gewoon door wil gaan. Minder gewicht en andere oefeningen okay.
Snap je wat ik bedoel? :rolleyes:

Ik zoek iemand die affiniteit heeft met bodybuilding. Aan een behandeling met rust houden heb ik niks.
Dus zoek ik iemand die snapt dat ik gewoon door wil gaan. Minder gewicht en andere oefeningen okay.

Als je aan een sportfysio uitlegt wat je precies aan het doen bent en er mee door wilt gaan, dan kan diegene daar ook wel wat mee. Daar hoef je niet perse iemand voor hebben die affiniteit met bodybuilding heeft;) Die fysio moet ook naar jou luisteren en niet alleen andersom.

maar wat nou als rust de enige snelle behandeling is?
Beter dan 2 weken rusten dan 2 maanden aankloten toch?

• #1.396
maar wat nou als rust de enige snelle behandeling is?
Beter dan 2 weken rusten dan 2 maanden aankloten toch?

Pas dan neem ik rust. Maar zodra je over die drempel komt of het nu de arts is of de fysio, dan gillen ze al "rust houden".
Als ze het mij kunnen overtuigen met argumenten, pas dan doe ik het. En ja ik ben enorm eigenwijs. :D

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 12:18 ----------

Time; 10:20 - 11:30
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag eens uit het hoofdje trainen. Normaal heb ik ALTIJD een klapper bij me. Ik noteer alles. Gevoel, gewicht, wachttijden, voeding, alles. Zo kan ik precies zien wanneer ik kan knallen. :p Denk ik. hahaha:o

- Legpress 120kg

- SLDL 40kg in een smithmachine. Ging eigenlijk best lekker. :p

- One legged leg extension 30kg, trillen bij de laatste reps. :o

- Leg curl seated 40kg :p

- Uitstappen, dwars door BasicFit heen. :p 20 stappen met 2x10kg dumbbells.

- Back extensions en daarbij de hams goed aanspannen. ;)

- Calfs presses 35kg.

- Twist chrunches met 10kg of hie dat ook heet. 3x25

- Leg raises 50 reps 15/10/10/15

- Crunch houding en dan zijwaards bewegen en je enkel aanraken met je hand, wow heavy. :rolleyes:

En nu thuis en aan de vis met boontjes. Lekker man.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

• #1.397
Time; 19:20 - 20:45
Overall Score Training 7/10
Motivatie 9/10
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag naar mijn eerste behandeling bij de fysio geweest. Een pressure point behandeling. De aanhechtingen aan de binnenzijde van de linker onderarm ter hoogte van de elleboog. :eek: Not funny.
Nog enkele oefeningen meegekregen. Doel om de onderarm te versterken en het probleem op te lossen.
Ik heb er een goed gevoel bij. Bijkomend voordeel is de looks van mijn fysio. :p

- Small pulldown laatste set 70kg 5x, 65kg 3x en 60kg 4x :D

- Reverse grip pull down 60kg 10+2 reps :rolleyes:

- Dumbbell row, laatste set 28kg 12 reps. ;)

- Cable row, brede grip en elleboog hoog, 80kg 12 reps. :)

- Dumbbell fly's 18kg 12 reps, iets verlaagt in gewicht. :p

- Incl DP 26kg 8x klein pr-retje :D

- BP 70kg 3x en daarna was ik gewoon op. Niks meer in het lijfje :o

- Peck deck 50kg 3x12 en helemaal kapot. :eek:

Ging niet heel lekker, maar goed. Die BP was natuurlijk helemaal k*t. :o Vorige week heeft mijn vrouw (Nancy) een paar foto's genomen. Poses en foto's helemaal niet goed. Sterker nog ik voelde me er gewoon klote over. :( Ben niet tevreden met mijn behaalde resultaten. Moet dit eens goed gaan bespreken met Ray en dan conclusies trekken. Ben een beetje down. :sad:

:D Grow Muscles Grow :D

Aha lekker he die pressure point behandeling... Heb ik ook eens gehad op de aanhechting onderarm.
Kwam door rsi en dat plekje moest helemaal beurs gedrukt worden om de doorbloeding op gang te krijgen.
Ik zat daar ook stoer te doen en beet op mijn tanden terwijl de tranen spontaan in mijn ogen schoten.
Ik had geen lekkere dame maar een lelijke kerel ... Misschien dat ik daar die tranen in mijn ogen van kreeg :)
Komt allemaal goed Ron .. Ff een beetje gas terug maar het gaat over binnen een paar weken.
Ja... Dat duurt even maar dat is beter als maanden of een jaar.
Kop op man, wij gaan gewoon door en geven niet op

• #1.399
Thanks Grosje. Even een dipje naar aanleiding van mijn foto's. :fire:
Ik ga gewoon door met trainen en bouwen, maar wel even afstemmen met Ray wat ik verder kan en ga doen. :o

• #1.400
Time; 13:10 - 14:45
Motivatie 8/10 Knalleh
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

"De beentjes slopen dag" vandaag. Ik ga proberen de hams helemaal uit te wonen. Of dat lukt? We zullen zien. :D

- Squat 6+3x100kg :o

- Legpress 12x160kg andere machine, meer een soort van hacksquat

- Legextension 10+2x90kg pfff kapot. :eek:

- Seated leg curls 6+3(met hulp)x75kg :p

- SLDL 12x70kg

- Seatend calfs raises 12x70kg, pijnlijk die kuitjes.

- Seated calf presses op legpress machine 12x200kg :D

Lekkere training en lekker gedoucht. Daarna heerlijk aan de vis, rijst en boontjes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven