Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die rijst, boontjes vis of kip zit zo diep in mij geworteld.Haha en dan zegt ie, heerlijk aan de rijst,vis en boontjes..bah ze kwamen bij mij de keel uit maar ja..voor een goed doel doen we veel hé
Hoe bedoel je 'a way of life
Waarom ben je niet tevreden over je tot nu toe behaalde resultaten? Gaat toch hartstikke goed?!
Zelfs als ik ga wokken dan pak ik kip of vis
Ik kan mezelf totaal wegcijferen en dat houdt ik zonder enige moeite jaren vol.

Mijn arm zit me nu nog neit in de weg hoor.Is het niet gewoon omdat je wat minder lekker in je vel zit je er anders tegenaan kijkt?
Je gaat toch lekker? Op je arm na dan![]()
Ik train gewoon hard en mag tot de pijngrens. 
Das klote dat je het zo voelt Ron, maar zelf denk ik dat het wel meevalt.
Heb je het al met Ray overlegd dan??
Je bent zo goed bezig..dat kan niet tegenvallen..je bent zelf te kritisch maar hey ook dat hoort bij de sport![]()

Kritisch is wel goed, maar te kritisch kan ook tegen werken
Ff dipje maar kom je wel uit.

Thanks mate.

en pressure point
behandeling met een massage als afsluiter. Maar ik voel verbetering. 

Grow muscles grow 
Thanks en precies, als het werkt dan is het goed.Nou das ook niet verkeerd dacht ik zo
Massage kan idd behoorlijk heftig zijn maar als t maar werkt nemen we het graag voor liefsucces
Maar die naalden in je pezen is not funny. 
Thanks en precies, als het werkt dan is het goed.Maar die naalden in je pezen is not funny.
![]()
En dus even lekker samen getraind. 
Mijn trainingspartner hield het aardig bij.
moets mijn maatje helpen.

Grow muscles grow 
Thanks. Gaat ook lekker. Die linkerarm wat minder, maar dat komt wel.

Die heb ik er even voor mijn maatje ingegooit. En morgen nog een benendag.Lekkere 21ers..weet hoe zwaar ze zijngoed getraind! En nu weekend of ga je nog trainen??