grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor dat bevalt wel. Was nu meer aan het uitleggen.Nice trainingen ron. Beviel het goed iemand mee te hebben of toch liever solo?
Maar trainen gaat beter als je met z'n tweeën op dezelfde lijn zit en dan kan je echt vooruitgang boeken waarbij ze twifelen of het wel naturel is.
Benen vind ik wel okay, alleen bij squats ben ik zo snel buiten adem.Benen,benen, benen..ik ga het steeds ietsje leuker vinden..jij succes morgen![]()
En met walking lunges ga ik door de hele gym 
Die naalden doen hun werk, maar hebben een knaller van een nawerking. Trouwens die triggerpoints ook. Mijn arm is nu vervelend aanwezig.Dry needle dat is toch om knopen in spieren weg te krijgen... Triggerpoints
Klinkt inderdaad niet lekker

pfff net aan hoor.

Grow muscles grow 
Tja klote, maar ik hoop dat je er sneller vanaf ben als ik
Komt goed Ron , ik heb het idee dat je in goede handen bent

Time; 14:00 - 15:10
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10 Arm gaat ietsjes beter.
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining
Vandaag een nieuw schema opgepakt. En voelde heerlijk. Hard werken en maximale arbeid en pomp.![]()
- Incline press op smithmachine 65kg
- Dumbbell fly's 14kg
- Flat dumbbell presses 22kgpfff net aan hoor.
- Cable cross over beide zijde 20kg
- French presses 30kg
- Push down straight bar 45kg
- Push down rope 30kg en de laatste 3 reps echt moeten pauzeren
Voelde lekker vol aan de borst en triceps. Veel rek en maximale pomp. Hoop dat de spieren hierdoor schrikken en groeien. Nieuwe weg ingeslagen. Ga alles op muscle mind connection doen.
Krijg er goeie contractie mee.
Grow muscles grow
It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 17:15 ----------
Ik had afgelopen paar dagen niet echt het idee dat ik enig vooruitgang boekte.
Maar vandaag voelt het goed. Hoop dat je gelijk hebt.![]()
De arm gaat ietsjes beter, maar heb er weer andere klachten bij gekregen. Zie het meer als gevolg an herstel.Looking good mate; that's how winning is done. Minder pijn?
Maar we gaan gewoon door. Zo'n leuke fysio

Die rope vind ik wel lekker om aan de onderzijde nog even de focus te leggen op de hoefijzer vorm van de triceps. En ik maak de bewegingsbaan maximaal.Lekker schemaatje Ron !
Alleen de rope doe ik altijd liever met zo'n soort mini EX-bar achtig ding. Maar is persoonlijk. Lekker ook om deze reverse te pakken heb ik zondag geleerd.

Borst+tri..i just love it
Ben benieuwd Ron, succes! Dit was weer een lekkere training zo te lezen.. maarre jij doet toch alles al mind-muscle connectionZoals het hoort ook eigenlijk hé

Had het gevoel dat het beter gaat. Maar vandaag is het wat stijf en pijnlijk. 

Vond dat ik dat wel mocht na zolang zonder gedaan te hebben. 
Grow muscles grow 
Nou als je te horen krijgt dat je gegroeid bent (in de goede zin, is very nice toch)
Je bent ook goed bezig dus ja dat word gezien!
Succes vanaaf!
Nou als je te horen krijgt dat je gegroeid bent (in de goede zin, is very nice toch)
Je bent ook goed bezig dus ja dat word gezien!
Succes vanaaf!
De goedkeuring van Ray gehad. Het gaat goed. Mijn vet% wordt lager en de massa meer.Komt vast goed Ron
You dont get where you wish for.. You get where you work for
Dat zit bij jou dus wel goed
Time; 19:30- 20:45
Ik zit nu languit op de bank met de laptop op schoot. 

laatste setje 110kg 8 reps, uit mijn tenen.

Klinkt lekkeren je bewijs is binnen...je vet%naar benee en massa omhoog..goed dus!

Grow muscles grow