Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Klikt goed ron! Spierpijn morgen.

Als ik je training zie krijg ik alweer zin in legday zaterdag:D

Nu al zeurende spiertjes. Morgen hulp nodig bij het opstaan. :p
 
Heerlijk gevoel is dat. :P
 
Time; 11:30 - 11:40
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10 nog hoog van gisteren
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 45 minuten voor de krachttraining

Het hele lijf lijkt wel een opdonder te hebben gehad van gisteren. :eek: Wow. Maar de motivatie zit er nog vol in. :D Ik ga meer muscle mind connectie toepassen. Zuiver voelen wat de spieren doen en dan ook extra voorspannen. Heerlijk dit, gaat wel iets ten kosten van het gewicht. :rolleyes: Maar zal beter zijn voor de groei. :p Alles voor maximale groei, ik ga knallen.

- Pull down wide grip 55kg

- Reverse grip pulldown 55kg

- Dumbbell row 30kg

- Cable row 45kg heavy

- Front raises 10kg en gelijk volgelopen. :D

- Dumbbell presses 22kg

- Pull ups 35kg

- Cable side raises 10, 15kg en daarna dropset van 10kg beide zijde naar 5kg en afgerond met halve reps 5 kg. Maximale pomp. Zalig.

Dit weekend wordt niet getraind. Mijn dochter haar 12 jarig feestje wordt gevierd. En zondag mijn maatje helpen met een klusje.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
alvast gefeliciteerd met je dochter Ron
en klussen is ook soms sporten :)
 
Mega pijn in de Wheels. Feeling :oud:
Diepe :bow2: voor mijn trainer. Man kan jij iemand laten knallen. :o
 
Geniet van je weekend kanjer... volgende week weer knallen ;)
 
Kom hier ook even gluren! :)

Ziet er allemaal goed uit!
feli met je dochter en fijn weekend.
 
Kom hier ook even gluren! :)

Ziet er allemaal goed uit!
feli met je dochter en fijn weekend.

Wees welkom. Leuk zelfs :)
En bedankt. Was een druk feestje gisteren met mooi weer. :D

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 09:14 ----------

Geniet van je weekend kanjer... volgende week weer knallen ;)

Thanks. En knalleh wordt het zeker. Klaar stomen voor YBF.
 
Time; 19:10 - 20:20
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

De eerste week van mijn nieuwe schema. :) Voelt heel goed allemaal. Laat hier wel alleen maar mijn oefeningen zien en de maximale gewichten. De manier en rep en set range vertel ik hier niet. :cool:
Deze kan je bij Ray Simon opvragen, als je door hem begeleidt wordt. ;) Maar geloof me, hier wordt je beter van. Sterker, harder, groter.
Zit nu ook bij een andere sportschool. Eentje waar je mag gooien en schreeuwen. :D Een sportschool waar BB en PL normaal is. Top dus. En niet duur. :p

- Pull down wide grip 60kg, grote stang dus betere grip.

- Reverse grip pulldown 60kg, echt volle muscle mind connectie. De lats voel je groeien. Jam jam.

- Dumbbell row 30kg, lekker smijten en volle actie :D

- Cable row 55kg, smal hamergrip bar. Zalig heavy :)

- Front raises 14kg kon echter mijn set niet afmaken. De 12kg was bezet en wilde niet wachten.

- Dumbbell presses 20kg, meer zat er niet in. :o

- Seated side raises 10kg. Killing. :eek:

- Cable side raises. 10kg, andere machine andere gewichten. Wat telt is de spieractie. :)

- Pull ups 40kg En nog wat cleans gedaan. ;)

Ben ik lekker aan het trainen is er constant een gozer die na mij dezelfde oefening doet. Enkel schouder, dat dan wel. Op een gegeven moment begint hij een praatje. :fire: Dus ik denk snel afkappen. Die front raises doe je wel zwaar he. En die side raises zagen er ook goed uit.
Ik dacht gelijk "nog ff en dan vraagt hij me mee te douchen". Ja jij gaat wel lekker. Dus ik zeg "joh da valt toch wel mee". :rolleyes: Nee man moet je eens zien hoe breed je bent en die schouders van je. Pfff daar kunnen ze hier nog wat van leren. :eek:
Plots was ik alles vergeten en vloog ik naar mijn volgende oefening. Als hij me nu zou vragen om te douchen, dan had ik dat ook nog gedaan whahahahaha.
Ik breed en ronde schouders. Whoop whoop :D

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Iedereen gefeliciteerd met onze nieuwe Koning en Koningin. Een moderne monarchie met een hip Koningspaar.
 
Ik kom hier ook even gluren! :)

Mooie training! en altijd nice om een compliment te krijgen he! :D

Jij ook congrats met ons nieuwe koningspaar!
 
Ik kom hier ook even gluren! :)

Mooie training! en altijd nice om een compliment te krijgen he! :D

Jij ook congrats met ons nieuwe koningspaar!

Jij mag altijd komen gluren. ;) En complimentjes altijd leuk. :D
Moet jij ook eens serieus nemen. ;) je gaat vooruit dus doe je het goed.
Maarja nooit snel genoeg he. :p
 
haha altijd leuk bewonderaars.
Blijkbaar zie jij jezelf toch heel anders als anderen
Dit is het bekende... alleen maar de negatieve dingen van je zelf zien en niet hoe je gegroeid bent ;)
Het gaat dus erg goed zo te horen.. en de arm? gaat dat ook nog goed?

oh ja lang leve de koning en de koningin :)
 
haha altijd leuk bewonderaars.
Blijkbaar zie jij jezelf toch heel anders als anderen
Dit is het bekende... alleen maar de negatieve dingen van je zelf zien en niet hoe je gegroeid bent ;)
Het gaat dus erg goed zo te horen.. en de arm? gaat dat ook nog goed?

oh ja lang leve de koning en de koningin :)
Ja is wel leuk om te horen. Alleen vind ik het echt wel meevallen. :cool:
De arm is nog niet goed. Maar heb fysio dus ga ervan uit dat het goed gaat komen.
 
Haha leuk toch die complimenten. En je kijkt er zelf inderdaad anders tegenaan. Ik was het weekend op een verjaardag, wat hogere schoenen aan kreeg ik ook te horen wat een grote benen ik had. Dus duidelijk wat veranderd. Leuk :) Alleen maar meer motivatie toch;)
 
Haha leuk toch die complimenten. En je kijkt er zelf inderdaad anders tegenaan. Ik was het weekend op een verjaardag, wat hogere schoenen aan kreeg ik ook te horen wat een grote benen ik had. Dus duidelijk wat veranderd. Leuk :) Alleen maar meer motivatie toch;)

Ja is wel lekker. :D En jij lange stelten. ;)
 
Sinds ik mijn naaldhakken draag zijn mijn kuiten ook altijd gespreksstof op een feestje

:) geintje hoor natty
 
Sinds ik mijn naaldhakken draag zijn mijn kuiten ook altijd gespreksstof op een feestje

:) geintje hoor natty

Op een of andere manier geloof ik dat nog echt ook........

Gefeliciteerd met Maxima, spijtig dat Wimlex er aan vast hangt wel.
 
Sinds ik mijn naaldhakken draag zijn mijn kuiten ook altijd gespreksstof op een feestje

:) geintje hoor natty

:roflol:
Pics or it didn't happen .... :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven