personal training met willem jonkman vandaag. Benen
Mijn benen zijn nu helemaal naar de klote maar daarover zo meer.
Wat weet die man veel over bb. Wat een motivator. Heeft veel uitgelegd over wat het nu echt inhoud hoe je de spanning op je spieren houd. Hoefde niks te vragen want hij alle antwoorden kwamen voorbij. Viel me op hoeveel excusses ik had waarom ik niet groeide waarom mijn benen achterblijven waarom ik niet intensief kon trainen,waarom mijn dieet niet vol te houden zou zijn blablabla

Snap nu dat het allemaal een mentale kwestie is en dat dit de eerste vereiste is om resultaat te boeken.
Dan nu de training heb geen idee welke gewichten we gebruikte maar zag er niet indrukwwekkend uit hoeveel herhalingen? ging allemaal op gevoel. Hij legde elke oefening uit hoe van het begin tot eind de gehele oefening de spanning erop te houden en dat werkte

werkte heel goed
Lunges met halter in de nek achteruit uitstappen ( 4 setjes )
.. .. voor uitstappen (3 setjes )
Full squat exposief uitgevoerd ( 4 of 5 setjes )
Liggende leg curl (5 setjes) Bij terug gaan moest ik tegenhouden terwijl Willen tegendruk gaf.
Supersets: Hack squat(explosief uitgevoerd) / zitende leg curl
Vanaf hier mijn grens echt moet verleggen en proberen de lunch binnen te houden

( 5 setjes denk ik)
Leg extensions ( steeds tot uiterste en gewicht steeds iets verlagen )
Stapte van de stoel en ging bijna plat op mijn plaat zo slap waren mijn benen. Moest de trap op naar boven

Heb nog ruim een half uur op het terras gezeten Was gezellig maar was eigenlijk gewoon te kapot om op te staan en heb intussen met veel moeite wat gegeten.
Naar huis rijden viel vies tegen . Heb echt even getwijfeld of ik dit wel wil.
Maar dat was een zwak momentje NO PAIN NO GAIN
Morgen willem mailen om een datum te prikken voor rug schouders kan niet wachten I HAVE SEEN TE LIGHT