AndroidHealthClinic

Ronald30 een jaar knallen

Hehe eindelijk:rolleyes:
Maar goed getraind vanavond meis:D Was wel weer leuk samen trainen Je was nog steeds goed sterk:wl: Zondag ga ik je helpen met je rug training

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Vandaag armen en borst getraind. Tempo was wel laag waardoor ik de pomp niet super vond. Kon wel veel meer gewicht pakken en was dus wel vooruit gegaan en dat was ook wel leuk om te merken:D
Was wel alweer dat mijn onderarmen het opgeven terwijl de rest nog energie heeft.

Morgen schouders en rug (dan wel flink pompen:cool: )
Heet weekend rust maar ga wel jo ellen helpen met haar rug training

Ja... was weer leuk:D spierpijn is er al:lol::hahaha:......
we moeten de Willempje's niet teleurstellen:roflol: natuurlijk ;)ahhahaha was erg grappig:P
Jij heb trouwens ook goed getraind:kiss:... ben trots op je:).....

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond borst en armen getraind. Bankdrukken lukte niet met mijn pols maar incline wel??? Dus heb gewoon een goede training gehad. Armen kort getraind maar wel goed volgepomt alleen weer mijn onderarmen verzuurd.

Borst:
Incline bench press'
supersets zonder rust tussen sets: vlank dumbbell drukken / flyes
'' '' Smal drukken op machine/ Kabel flyes
Armen
'' '' liggend tricep strekken/ halter curl
Was 40 minuten maar was echt kapot en begin nu al spierpijn te krijgen

Vandaag rug en schouders met Jo-ellen trainen:wl: Altijd goed kunnen we elkaar lekker opnaaien
Zo ga nu even mijn maaltijden klaar maken

Hé Ronald,
Wanneer heb je nu die PT van Willem Jonkman? :p

Hé Ronald,
Wanneer heb je nu die PT van Willem Jonkman? :p

Dinsdag en donderdag. Leef er echt naar toe Heb stiekem best wel wat zenuwen (ben niet vergeten hoe the day after was toen ik 5 jaar geleden mee ging:D)vooral voor de benen training kriebelt het. Maar heb er echt zin in. Heb met hem afgesproken om na de training nog over mijn training te kletsen en hoop zoveel mogelijk info op te kunnen zuigen (kennis is macht;))

Vandaag met jo-ellen rug en schouders getraind. Was echt kapot maar een waanzinnige pomp:cool:
Vooral dat ik ben gaan deadliften heeft mijn rug echt goedgedaan. Hij wordt zo echt kompleter.
Morgen benen (eindelijk al drie weken niet goed kunnen doen door omstandigheden)

Jammer dat er een slotje zit op wat train je nu en wat eet je nu. Vond het altijd wel luek om ff snel op te kijken en kort wat te posten. Als er zoveel op gepost word lijkt het mij dat de leden het juist wel leuke topics vinden.
Iedereen die daar post heeft zelf ook een log. Daar had je ook links naar logs die je interresant leken.
Maar goed.
Ik eet nu 80 gram brinta met whey:D
Ik train vandaag benen :D

Shit viel tegen vandaag. Dacht even benen zo weer op te pakken maar dat viel flink tegen. Ik kan lachen volgende week bij Willen Jonkman.'
Met lichte gewichten een hoop herhalingen gemaakt maar wat liepen die benen snel vol. Vooral van die wandel lunches kreeg ik gewoon vlekken voor mijn ogen:janken:
Zit nu op de bank en benen zijn al helemaal stijf. Beloof hierbij plechtig dat als ik door omstandigheden soms een dag niet kan trainen ik dan niet meer zal kiezen om dan benen maar over te slaan:rolleyes:

Vandaag armen en borst getraind. Had nog overal spierpijn dus eerst even goed opgewarmd. Goed zwaar getraind en een goede pomp maar had toch geen tevreden gevoel leek een beetje uitgeblust en kon ook moeilijk het tempo zo hoog houden als normaal. Dus maar een laag tempo en goed geconcentreerd op de spier.

Biceps:
Halter curl
Dumbbell curls
kabel curls vanuit hoge stand

Triceps:
Dippen
push down
strekken met ez stang op een schuine bank

Borst
Supersets: Incline dumbbell pres/incline dumbbell flyes (4 sets zonder rust)
En toen was de pijp op:p

Morgen samen met jo ellen schouders en rug
en daarna neem ik drie dagen rust voor de pt met Willem Jonkman:D

Pas om 20:30 gaan trainen. Had overal spierpijn dus geen echt zware gewichten gebruikt en hoog in de herhalingen gezeten. Maar hoe dan ook het brande flink en ik lig nu voor pampus op de bank met jo ellen die ook goed getraind heeft:banana:

DE komende dagen goed eten en zorgen dat ik uitgerust en fit ben als willem jonkman me dinsdag onder handen gaat nemen.

Ben zo'n 7 jaar geleden een keer met opa spier meegeweest toen deze een training van willem had. Was waanzinig en heb twee dagen niet zelfstandig kunnen uit en aankleden en het heeft een week geduurd voordat ik weer een beetje normaal kon trainen:p voelde me echt heeeel klein.
Dus ik kijk er naar uit was het maar al dinsdag:D

Lijkt het je niet leuk om de kilo's erbij te vermelden?:p
Zo kan ik niet echt iets over je trainingen zeggen.

Lijkt het je niet leuk om de kilo's erbij te vermelden?:p
Zo kan ik niet echt iets over je trainingen zeggen.
Voor één keer dan want normaal boeit het me niet zo omdat ik vooral op gevoel train.

Vandaag:
schouders
supersets: dumbbell schouder pres (15 x18k/12x20k/10x26k/7x28k) / front raises (16x8k/16x8k/14x8k/10x8k)

Supersets:front dumbbell pres(12x20k/10x22k/9x22k/7x22k) / side raises (10x10k / 8x12k / 8x12k / 7x12k)

back raises: 4 sets 8x14k

Rug:
pull down( 12x 75/ 10x 80/ 9x 80/ 9x 80)

pull down front smalle greep (9x 85/ 10x 90/ 9x90/ 8 x 90)

halter roeien ( 12x40/ 12x50/ 9x 50/ 10x45)

Alle herhalingen correct en de spier even extra aangespannen houden hoog tempo gehouden en ongeveer 30 sec rust tussen sets

Mischien dat dit een kleine indicatie geeft. Puur toppen doe ik zelden

Ben het alleen nog steeds niet eens dat je alleen met de gewichten erbij kunt bepalen hoe goed iemand zijn training is.
  • Hoe voer je de oefening uit (correct of smokkelen)
  • Intensiteit
  • Span je de spieren extra aan
  • Hoeveel rust neem je tussen de sets
Ik kan heel zwaar trainen en dan lijken mijn stats best indrukwekend.
Ben ook wel eens met opa spier wezen trainen dat ik nog maar de helft van mijn gebruikelijke gewicht aankon en geloof me dat was echt een betere training.
Dinsdag bij willem jonkman zal ik echt niet de gewichten kunnen gebruiken die ik normaal gebruik.
Maar ben het er mee eens dat het af en toe wel eens lekker is om zo zwaar mogelijk te gaan. Maar doe aan bb dus het gevoel na de training en het resultaat telt het meest:rolleyes:

Laatst bewerkt:
vandaag was de dag en moet zeggen was stiekem best een beetje nerveus. Vind dat ik altijd redelijk intensief train maar weet dat dit weer een flinke stap verder gaat.
Ruim op tijd vertrokken naar den haag. kwam bij delft erachter dat ik mijn mobiel vergeten was maar ach maakt het uit. Nou veel dus.
Zat 14:15 klaar bij steel works maar 14:30 geen willem Jonkman. Zal me wel een half uur vergist hebben. Maar 15:00 no willem. Mmmmm
Uiteindelijk was hij er kwart over. Hij had problemen met de auto en had een sms gestuurd tja.
Nou ik er toch was kon ik gelukkig mee doen met de twee atleten die hij nu ging trainen en donderdag krijg ik gewoon 1 op 1 begeleiding en maken we nog een afspraak voor een les. Ik allang blij:D

Moet zeggen steel works heeft alles wat je bij een hardcore sportschool verwacht. :DKrachthonk beneden in een kelder harde muziek, geen gelul goed materiaal.

Man wat een training vergeet mijn kracht stats maar want daar had ik helemaal ninks aan. Willem laat je allles net even anders aanspannen en waarom incline drukken Hij laat je met verschillende grepen en op sleutelbeen hoogte bankdrukken en je je spieren aanknijpen. Zo heb ik de bovenkant van mijn borst nooit gevoeld en was blij aan het eind nog normaal totaal 50 kilo te kunnen drukken:rolleyes:

vervolgens flyes: Wat doen die nou liggen ze helemaal met hun hoofd naar beneden op het bankje. Shit nu weet ik waarom wat een spaning en en een rek op je borst spier en je kunt niet meer smokkelen.:cool:

Hierna nog op de hammer strenght en toen was de koek echt op met mijn borst.

O jee nog superstes voor de armen. Ik begin aan de halter curl makkie even een aanwijzing van Willem Auw en branden maar. Paar oefeningen erbij en de training overleefd.:cool: Shake en banaan op en snel naar de auto want ik wilde natuurlijk niet laten merken dat ik kots misselijk was.
Heb even rustig in de auto gezeten wat water op en toen ging het weer

Heb nu al echt spierpijn en dan ook echt. Maar kijk al uit naar donderdag om weer veel te leren en eindelijk echt te gaan groeien.
No Pain no gain:D

Laatst bewerkt:
Pff spierpijn is redelijk te doen ik voel het wel goed maar kan me in ieder geval goed bewegen. Voel het echt op plekjes waar ik het normaal nooit voel. Je weet precies wat je getraind hebt.
Heb alleen geen kracht in mijn onderarmen ze voelen aan als lood. Heb ook sinds ik gisteren thuis kwam alleen maar honger ben dus weer vol verwachting naar mijn maaltijd.
Dit is overigens mijn huidige dieet.

07:00
80 gr btinta en 20 gr whey

10:00
100gr kalkoenfilet
groene appel

12:00
100 gram rijst
150 gram kip
groente

15:00
100 gram rookvlees

17:00
100 gram rijst of aardappelen
150 gram kip vis of rood vlees
groente

19:30
100 gr rijst
150 gr kip
150 gr groente

21:00 eierkoek (is de traktatie:meal:

25 gr whey voor het slapen

suplementen en viamines
3 x per dag vitmine c, multi vitamine,omega3, tribulus, biergist, kelp, amino

Laatst bewerkt:
geen kwark voor het slapen ?
heb je log eens door genomen, jammer dat je niet de gewichten erbij zit altijd intressant om te weten
maar trainingen zagen er goed uit

geen kwark voor het slapen ?
heb je log eens door genomen, jammer dat je niet de gewichten erbij zit altijd intressant om te weten
maar trainingen zagen er goed uit
Verteer kwark erg slecht heb dan echt de halve nacht een zwaar opgeblazen gevoel. Gewone eiwitten zijn sávonds beter omdat ze langzamer opgenomen worden. maar moet het soms doen met wat je hebt is al een dure hobby

:windup:personal training met willem jonkman vandaag. Benen:eek:

Mijn benen zijn nu helemaal naar de klote maar daarover zo meer.

Wat weet die man veel over bb. Wat een motivator. Heeft veel uitgelegd over wat het nu echt inhoud hoe je de spanning op je spieren houd. Hoefde niks te vragen want hij alle antwoorden kwamen voorbij. Viel me op hoeveel excusses ik had waarom ik niet groeide waarom mijn benen achterblijven waarom ik niet intensief kon trainen,waarom mijn dieet niet vol te houden zou zijn blablabla:eyes: Snap nu dat het allemaal een mentale kwestie is en dat dit de eerste vereiste is om resultaat te boeken.

Dan nu de training heb geen idee welke gewichten we gebruikte maar zag er niet indrukwwekkend uit hoeveel herhalingen? ging allemaal op gevoel. Hij legde elke oefening uit hoe van het begin tot eind de gehele oefening de spanning erop te houden en dat werkte :D
werkte heel goed:D

Lunges met halter in de nek achteruit uitstappen ( 4 setjes )
.. .. voor uitstappen (3 setjes )

Full squat exposief uitgevoerd ( 4 of 5 setjes )

Liggende leg curl (5 setjes) Bij terug gaan moest ik tegenhouden terwijl Willen tegendruk gaf.:eek:

Supersets: Hack squat(explosief uitgevoerd) / zitende leg curl
Vanaf hier mijn grens echt moet verleggen en proberen de lunch binnen te houden;) ( 5 setjes denk ik)

Leg extensions ( steeds tot uiterste en gewicht steeds iets verlagen )

Stapte van de stoel en ging bijna plat op mijn plaat zo slap waren mijn benen. Moest de trap op naar boven:angstig: Heb nog ruim een half uur op het terras gezeten Was gezellig maar was eigenlijk gewoon te kapot om op te staan en heb intussen met veel moeite wat gegeten.
Naar huis rijden viel vies tegen . Heb echt even getwijfeld of ik dit wel wil.
Maar dat was een zwak momentje NO PAIN NO GAIN
Morgen willem mailen om een datum te prikken voor rug schouders kan niet wachten I HAVE SEEN TE LIGHT

Ik lees net dat je het naar je zin hebt gehad...:D

Ben super trots op je, dat je het toch maar gewoon hebt gedaan.
Ik weet hoe intens die trainingen zijn...

Je zal zo elke dag moeten trainen ;)

Ik lees net dat je het naar je zin hebt gehad...:D

Ben super trots op je, dat je het toch maar gewoon hebt gedaan.
Ik weet hoe intens die trainingen zijn...

Je zal zo elke dag moeten trainen ;)
Ga ik zeker doen. Zal moeilijk worden in je ééntje maar weet nu dat het kan geen smoesjes meer:D Maar dit was mijn beste verjaardags kado ooit
Ga morgenavond rug en schouders trainen gaan we het gelijk in de praktijk brengen

Gelukkig kan nog redelijk lopen. Heb flink spierpijn maar het is goed te doen. Heb vooral sp pijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ze in mijn been zaten:p

Terug
Naar boven