Fitness Seller

Rox92 Beastmode Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
kleine update.
Voel me de laatste paar dagen niet zo gemotiveerd en moe.
Deze week doe ik dus ffe rustig aan. 3x trainen en alles tussen 15-12 herhalingen.

Ik ga deze trainingen ook niet loggen ;)

tijdje geleden dat ik gelogd had maar hier ben ik dan weer :D
Vorige week lekker rust weekje gehad. 3 keer getraind ipv 4.
Beviel goed. Toch mooi een extra dag rust en lekker niks doen.

Deze week weer vol aan de bak gegaan. En straks staat benen op het programma. Ben benieuwd.

Aanstaande maandag weer vetmeting. Vorige meting zat ik op 78 mm en die meting daarvoor zat ik op 51 mm. Dus als ik maandag onder de 51 mm zit ben ik blij.

Deze week weer vol aan de bak gegaan. En straks staat benen op het programma. Ben benieuwd.

Aanstaande maandag weer vetmeting. Vorige meting zat ik op 78 mm en die meting daarvoor zat ik op 51 mm. Dus als ik maandag onder de 51 mm zit ben ik blij.

Van 51 naar 78 naar 51? Ben je een jojo. ;)
Wel even je trainingen loggen hoor. :)

Van 51 naar 78 naar 51? Ben je een jojo. ;)
Wel even je trainingen loggen hoor. :)

Ja die 78 was niet de bedoeling ofcourse :P het schommelt wel alleen niet zo erg.

Heb het gamen weer opgepakt, darksiders 2 super vet, dus vandaar dat het er wel eens bij in schiet :P

Ik moet wel zeggen ik ben jaloers op mensen die alleen gamen als hobby hebben :P Daar is het nu perfect weer voor. paar zakken chips een tray energydrink en je bent klaar voor de hele dag.
Helemaal met dit weer is het niet echt ideaal om naar de sportschool te moeten fietsen. Maar helaas het is niet anders.

Vandaag schouders, borst tricep gedaan
merkte wel na schouders dat bij borst ik minder kon vanwege verzuring in de schouders.

dumbbell press shoulder
15x17 kg
15x20 kg
13x20 kg
11x20 kg

cabel side raises
15x30
15x30
13x40
12x40

upright row cabel one arm
15x80
14x80
12x90
10x90

incline benchpress
12x50 kg
12x50 kg
10x50 kg
15x40 kg

dumbbell press
15x20 kg
13x24 kg
12x24 kg
10x24 kg

cabel crossover
15x50
15x50
12x60
13x70

small benchpress
12x40 kg
12x40 kg
13x40 kg
12x40 kg

cabel overhead extension(dit apparaat heeft alleen nummering van 1 tm 12)
15x3
12x4
12x4,15x3

Nog beetje geposeerd en ik heb er vertrouwen in dat ik rond de 51 mm weer zit. liever nog lager maar dat betwijfel ik.

vandaag geen update met een training maar een update wat ik de komende tijd ga doen.
Allereerst begin ik met het goede nieuws. Vetmeting was vandaag uitgekomen op ...... 47 mm. gaat goed dus!

Ik wil nog wel wat extra erbij doen om naar die 30 mm te gaan eind januari. Ik zat dus te denken aan of 2 keer per week 20 minuten cardio te doen of te gaan carbcyclen. Met dag 1 zoals ik nu eet dag 2 is -25/50 gr rijst. dag 3 -50/100 gr rijst.

Ook onder het motto van geloof niets probeer alles, ga ik nu alle spiergroepen 2 keer per week trainen met het onderstaande schema. Dit ga ik een maand aanhouden en kijken hoe het bevalt.
dag 1:
dumbbell press
incline dumbbell press
militairy press
lying tricep extension
small grip benchpress
squat
stiff legged deadlift

dag 2:
chin ups
pull ups
lat row met bar
bent over raise
side raises
barbell curl
incline dumbbell curl

alles 4 sets met 6-8 herhalingen

Ziet er goed uit je trainingslijstje.
Mooi dat je resultaat er is met je vetmeting. carb cyclen moet goed komen toch!

Carb cyclen it is. 3 dagen met elke dag 50 gr rijst minder. De kcal die ik mis aan kolhy vul ik aan met eiwitten.

Korte update over het schema. Ik ga het veranderen in 2 sets van 12 en 2 sets van 6-8.
Alleen lage sets voelt echt zo niet lekker aan gewrichten en aan de spiercontractie. Je bent alleen bezig met dat gewicht omhoog tillen.

Verder is 2 soorten pull ups achter elkaar heel k*t. Dus dat word een lat pulldown variant daarvoor in de plaats.

Nou carbcyclen heb ik zo ongeveer uitgeschreven.
Dag 1, 250 gr rijst/450 gr kip = 1566.4 kcal
dag 2, 175 gr rijst/500 gr kip = 1378 kcal
dag 3, 100 gr rijst/550 gr kip = 1189.6 kcal

Dus op dag 3 zal ik zo'n 380 kcal minder zitten. dan dag 1. Moet goed wezen.

Verder ga ik vanaf maandag weer gewoon op mijn eigen manier trainen. **** dat schema, vind het 3 keer niks. Leid alleen maar tot irritatie en motiveert ook niet.

Morgen beginnen met carbcyclen. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Ziet er aardig uit dat voedingsschema. Ik zit doordeweeks op NUL carbs uit koolhydraathoudende voedingsmiddelen.
En in het weekend 260gram basmati. En ik ga er goed op. Geen energieverlies.

Ziet er aardig uit dat voedingsschema. Ik zit doordeweeks op NUL carbs uit koolhydraathoudende voedingsmiddelen.
En in het weekend 260gram basmati. En ik ga er goed op. Geen energieverlies.

shiiiiiiite das al aardig extreem :P Zo ver wilde ik dan nog niet gaan.
gister lage dag gehad. Geen erge hongergevoel gehad of iets dus dat is mooi.

In het nieuwe jaar ga ik weer mijn trainingen loggen. Ben nu zo druk bezig met stage en andere dingen. dat als ik thuis ben wel relaxed vind om een boek te lezen dan achter de pc te zitten.

Klink wel oud als ik dat zo hoor, liever lezen dan achter de pc :D

.....Klink wel oud als ik dat zo hoor, liever lezen dan achter de pc :D
Ja je bent oud whahahaha. :D Je moet doen wat je lekker lijkt toch.
Ik heb fun met loggen en lees me hier suf. :rolleyes:

Laat me Ray getraind, was heftig en gaaf. Mooie complimentjes vanhem gekregen. En daar groei je pas van. ;)

27mm in hoeveel tijd?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 13:57 ----------

shiiiiiiite das al aardig extreem :P Zo ver wilde ik dan nog niet gaan.
gister lage dag gehad. Geen erge hongergevoel gehad of iets dus dat is mooi.

In het nieuwe jaar ga ik weer mijn trainingen loggen. Ben nu zo druk bezig met stage en andere dingen. dat als ik thuis ben wel relaxed vind om een boek te lezen dan achter de pc te zitten.

Klink wel oud als ik dat zo hoor, liever lezen dan achter de pc :D

Is ook een totaal andere aanpak als bij jou, maar het werkt en hij voelt zich er goed bij:)

27mm in hoeveel tijd?

Is ook een totaal andere aanpak als bij jou, maar het werkt en hij voelt zich er goed bij:)

5 weken. Kan goed zijn dat de meting niet klopte.
Maar zag wel dat ik droger was geworden de aderen kwamen weer meer terug ;)

Of bedoelde je meer in hoeveel tijd die 27 mm erbij was gekomen? Dat was ook rond de 4/5 weken.

Ieder mens is anders en er zijn meerdere wegen die naar romen leiden :P

De weg die jij had gevolgt leid voor Ron de hele andere kant op :D

gelukkig ben je er achter gekomen wat wel de juiste weg was :P

Ik wou je trouwens nog een kerstkaartje sturen, had alleen je adres niet meer. Dus zo maar fijne feestdagen ray !:kerst:

oh wat lief:) Jeff zei al dat je erom had gevraagd en heb had het hem gegeven.
Jij ook fijne dagen samen met de fam :)

kleine update tussendoor. Vanochtend gewogen en was 89.7 :o Dafuq.... wel wat droger geworden ja alleen dat het zoveel scheelde....

Maar goed nu is het toch rommelig met houden aan het voedingsschema met kerst enzo. Na oud en nieuw kijk ik wel weer. 21 januari volgende vetmeting dus nog tijd zat.

Verder doe ik op oudjaarsdag een trainings en voedings seminar in de just fit antwerpen centrum daar zal ik het een en ander vertellen. hahah nee grapje ga paar dagen naar antwerpen en 200m verderop zit een sportschool dus daar ffe lekker trainen.

Fijne jaarwisseling alvast iedereen ;)!

Nou ik dacht gisteravond van het is nu het nieuwe jaar. Alle lekkere dingen zijn op dus weer tijd om te knallen.
Wekkertje om 8.00 gezet zodat ik genoeg tijd had om te trainen.
Word ik wakker. Voel ik me zo slap als een vaatdoek..... Eerst heb ik het koud, trek wat aan, krijg ik het weer warm trek weer wat uit. etc etc.
Oftewel om 8.00 ontbeten vitaminen en paracetamol genomen en toen weer wezen slapen.

Morgen moet het over zijn. let's keep my fingers crossed.

nou vandaag was ik toch wel soort van "beter". Dus wel oke getraind. geprobeerd rustig aan te doen zover ik dat kan.
Alleen ik klonk een beetje alsof ik net was gestopt met roken na 30 jaar.
Maar goed tenminste iets gedaan.

lat pulley
15x50
12x60
9x70
8x75

one arm roelly row
12x17.5
12x20
10x25
7x30

one arm high pully row
10x20
10x25
8x30
7x30

seated row tot onder borst
12x45
12x55
10x60
8x70

deadlift voelde super zwaar dus rustig aan gedaan
12x50
12x50
10x70
10x70

seated dumbbell curl
12x9
12x11
10x14
6x16

scott curl achter elkaar gedaan zonder rust.
12x20
12x25
10x30
6x35

Hoi Rox92, wat is roelly row?

Terug
Naar boven