Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tijdje geleden dat ik gelogd had maar hier ben ik dan weer
Vorige week lekker rust weekje gehad. 3 keer getraind ipv 4.
Beviel goed. Toch mooi een extra dag rust en lekker niks doen.
Deze week weer vol aan de bak gegaan. En straks staat benen op het programma. Ben benieuwd.
Aanstaande maandag weer vetmeting. Vorige meting zat ik op 78 mm en die meting daarvoor zat ik op 51 mm. Dus als ik maandag onder de 51 mm zit ben ik blij.

Van 51 naar 78 naar 51? Ben je een jojo.
Wel even je trainingen loggen hoor.![]()
het schommelt wel alleen niet zo erg.
Daar is het nu perfect weer voor. paar zakken chips een tray energydrink en je bent klaar voor de hele dag.Ziet er aardig uit dat voedingsschema. Ik zit doordeweeks op NUL carbs uit koolhydraathoudende voedingsmiddelen.
En in het weekend 260gram basmati. En ik ga er goed op. Geen energieverlies.
Zo ver wilde ik dan nog niet gaan.
Ja je bent oud whahahaha......Klink wel oud als ik dat zo hoor, liever lezen dan achter de pc![]()
Je moet doen wat je lekker lijkt toch.

tijdje geleden dat ik gelogd had maar hier ben ik dan weer
Vorige week lekker rust weekje gehad. 3 keer getraind ipv 4.
Beviel goed. Toch mooi een extra dag rust en lekker niks doen.
Deze week weer vol aan de bak gegaan. En straks staat benen op het programma. Ben benieuwd.
Aanstaande maandag weer vetmeting. Vorige meting zat ik op 78 mm en die meting daarvoor zat ik op 51 mm. Dus als ik maandag onder de 51 mm zit ben ik blij.
shiiiiiiite das al aardig extreemZo ver wilde ik dan nog niet gaan.
gister lage dag gehad. Geen erge hongergevoel gehad of iets dus dat is mooi.
In het nieuwe jaar ga ik weer mijn trainingen loggen. Ben nu zo druk bezig met stage en andere dingen. dat als ik thuis ben wel relaxed vind om een boek te lezen dan achter de pc te zitten.
Klink wel oud als ik dat zo hoor, liever lezen dan achter de pc![]()

27mm in hoeveel tijd?
Is ook een totaal andere aanpak als bij jou, maar het werkt en hij voelt zich er goed bij![]()

Dafuq.... wel wat droger geworden ja alleen dat het zoveel scheelde....
!