Mutant stingrays
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok, nou, doe voorzichtig. En let op signalen die je lichaam aangeeft.
Mijn advies is 180 graden anders. Zelf heb ik een hernia en het schiet al in mijn rug als ik een overhead dumbbell extension uitvoer zonder riem. Met riem kan ik zonder vervelende consequenties bv. deadlifts met 200+kg doen.Better safe than sorry is imo zonder riem, zodat je niet op je riem vertrouwt maar op je eigen techniek. Je voelt dan ook beter wanneer je beter je set kunt afbreken. Zolang je vorm goed is maakt het ook weinig uit verder.
Als jij met een hernia 200+ deadlift heb je het goed voor elkaar, compliment! Echter vind ik het geen goed advies voor iemand die deze vraag stelt, ervan uitgaande dat deze persoon niet over dezelfde kennis en kunde als jij beschikt.Mijn advies is 180 graden anders. Zelf heb ik een hernia en het schiet al in mijn rug als ik een overhead dumbbell extension uitvoer zonder riem. Met riem kan ik zonder vervelende consequenties bv. deadlifts met 200+kg doen.
Ronnie deadlifte en squatte ook verder met z'n hernia's je ziet waar het hem gebracht heeft. :')Als jij met een hernia 200+ deadlift heb je het goed voor elkaar, compliment! Echter vind ik het geen goed advies voor iemand die deze vraag stelt, ervan uitgaande dat deze persoon niet over dezelfde kennis en kunde als jij beschikt.
Uit eigen ervaring (artrose L4/5) kan ik alleen adviseren uiterst voorzichtig te zijn.
Hij zou het zo weer doen. De meeste van ons zullen helaas geen bakken money and fame overhouden aan een hernia, ik weet wel wat ik zou doenRonnie deadlifte en squatte ook verder met z'n hernia's je ziet waar het hem gebracht heeft. :')
Ik bedoel te zeggen: draag altijd een riem als je een probleem met je onderrug hebt dat niet met onderontwikkelde spieren te maken heeft. Met mijn hernia heb ik zonder riem al een blessure bij het minste geringste en met riem niet zelfs als ik zwaar til, ook bv. (deadlifts waren een voorbeeld) bij overhead presses.Als jij met een hernia 200+ deadlift heb je het goed voor elkaar, compliment! Echter vind ik het geen goed advies voor iemand die deze vraag stelt, ervan uitgaande dat deze persoon niet over dezelfde kennis en kunde als jij beschikt.
Uit eigen ervaring (artrose L4/5) kan ik alleen adviseren uiterst voorzichtig te zijn.