Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker ruud,
Misschien leuk als je keer pic dropt van je progressie?
vindt niet dat ik er uit zie als 73Kg maarja kzal morgen is effe kijken!
)
Me grip is nogal slechte maar krijg binnekort mijn grippers binnen dus dat word beter 
Nice training, en je ouders gewoon wat tijd geven.. Went wel..

Ahhh word net wakker vette spierpijn in mijn onderrugTja goed teken he
alleen volgens mij is me techniek van het deadliften nog niet zo goed want kvoel ook iets pijnlijks buiten me spieren om
![]()
zou ook kunnen, maar misschien ook wat lager in reps gaan. bij high-reppers deadlift voel je hem wel veel harder

. Ik sluit de HG150 ( ja ik weet p*ssy). Maar komt vast wel progressie in. Voor de rest niet veel te melden... ja dat ik bijna jarig ben 
Zondag... en volgende week tentamen week dus dan zal ik niet trainen maar beestachtig hard leren haha 
Ahhh word net wakker vette spierpijn in mijn onderrugTja goed teken he
alleen volgens mij is me techniek van het deadliften nog niet zo goed want kvoel ook iets pijnlijks buiten me spieren om
![]()
zorg eerst voor de goede techniek voordat je zwaar gaat, anders verneuk je je rug en daar krijg je serieus spijt van
je kent je grens pas als je erover heen gaat maar zorg dat het niet zover komt

. Velen maken de fout en gaan gewoon leven op supplementen. In de cut zijn ze echter wel handig
. Maargoed raar dat je moeder het zelf gebruikt heeft ,waarvoor dan?supplementen zijn helemaal niet nodig. Velen maken de fout en gaan gewoon leven op supplementen. In de cut zijn ze echter wel handig
. Maargoed raar dat je moeder het zelf gebruikt heeft ,waarvoor dan?
Verder goed bezig! Spierpijn in de onderrug voelt altijd net wat pijnlijker dan spierpijn ergens anders , njah pijnlijker het is ''anders''. Goed getrained!
was 10 jaar terug ofzo hoorlager in reps betekent vaak dat je zwaarder gewicht neemt en dat is nu net niet de bedoeling
ga gewoon ff met 5kg aan de stang techniek oefenen naast de spiegel, filmpjes op youtube over techniek kijken en klaar is kees
Weet wel dat ik er nog lang niet ben, maar ik ben goed op weg vind ik zelf