XXL Nutrition

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

Gaat lekker ruud,

Misschien leuk als je keer pic dropt van je progressie?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag

Rug, Biceps , Abs

Deadlift

10x 40kg
10x 60Kg
10x 70Kg
10x 70Kg ( AFZIEN OMG :D)

Pull up

7x Bw
6x Bw
5x Bw

V-Grip pull

5x Bw
5x Bw
5x Bw

BOR

10x 30Kg
10x 30kg
10x 30Kg

Concentration Curl

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Barbell Curl

10x 25Kg
10x 25Kg
10x 25Kg

Knee raises en Sit ups SS

10x 15x +10Kg
10x 15x + 10Kg
10x 15x + 10Kg

Commentaar: Goeie training IMO deadlift ging wel wat stroef, want ik deed vandaag niet touch and go maar helemaal dood leggen zoals het hoort :p Me grip is nogal slechte maar krijg binnekort mijn grippers binnen dus dat word beter :p

Maar daarna ik ging naar benede om mijn kwark te hale. Zegt me pa heb je nog die grippers besteld ik zo van ja ga ik vant weekend bestelle zegt ie waardan ja ik zo op een voedinssupplementen site. Schreeuwt me moeder opeens vanachter de computer ja daar ga je niet aan beginnen zolang je hier thuis woont ( aan die supplementen dus ) so im like wtf. Ik zeg mam je heb het zelf ook gebruikt. Zegt ze ja maar ik had veel beter kwark enzo kunnen eten in plaats van die troep. So im like wtf mom. Ik zo weet je wel wat het is. Zegt ze ja het is troep daar begin je niet aan zolang je hier in het huis woont.

Echt ****ing sad. Me moeder gebruikte het zelf ook en dan gaat ze het mij verbieden echt wordt zo ****ing kwaad daarover.

Nice training, en je ouders gewoon wat tijd geven.. Went wel..

Ahhh word net wakker vette spierpijn in mijn onderrug :p Tja goed teken he :p alleen volgens mij is me techniek van het deadliften nog niet zo goed want kvoel ook iets pijnlijks buiten me spieren om :p

Ahhh word net wakker vette spierpijn in mijn onderrug :p Tja goed teken he :p alleen volgens mij is me techniek van het deadliften nog niet zo goed want kvoel ook iets pijnlijks buiten me spieren om :p

zou ook kunnen, maar misschien ook wat lager in reps gaan. bij high-reppers deadlift voel je hem wel veel harder

Je hebt ook niet per se sups nodig, maar als het toch mag is het miss wel handig.

Lekker training, gewichten gaan vanzelf nog wel omhoog ;)

Borst , Triceps Traps

BenchPress

15x Stang
10x 40Kg
5x 45Kg
5x 45Kg
5x 45Kg ( laatste brak ik zowat me tricep lol)

Flyes

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Incline DB press

8x 18Kg (fail laatste)
6x 18Kg
5x 18Kg

Dips

10x Bw
10x Bw
10x Bw

Triceps Barbell extensions

10x 23Kg
7x 23Kg
5x 23Kg

Dumbbell shrugs SS Behind the back barbell shrugs

10x 23Kg - 10x 40Kg
10x 23Kg - 10x 40Kg
10x 23Kg - 10x 40KG

Commentaar: Ook mijn heavy grippers binnen gehad van Sportfood.nl daar hebben ze een actie bij een pakket grippers krijg je er 1 gratis. Dus kreeg er 4 voor de prijs van 3 :p. Ik sluit de HG150 ( ja ik weet p*ssy). Maar komt vast wel progressie in. Voor de rest niet veel te melden... ja dat ik bijna jarig ben :D:D Zondag... en volgende week tentamen week dus dan zal ik niet trainen maar beestachtig hard leren haha :p

Laterrr

zorg eerst voor de goede techniek voordat je zwaar gaat, anders verneuk je je rug en daar krijg je serieus spijt van
je kent je grens pas als je erover heen gaat maar zorg dat het niet zover komt

zorg eerst voor de goede techniek voordat je zwaar gaat, anders verneuk je je rug en daar krijg je serieus spijt van
je kent je grens pas als je erover heen gaat maar zorg dat het niet zover komt

Ja daarom ga ik denk wat lager in reps want de eerste aantal reps heb ik wel een goeie techniek maar daarna... Ik zal nog is oefenen voor de spiegel :P

supplementen zijn helemaal niet nodig :). Velen maken de fout en gaan gewoon leven op supplementen. In de cut zijn ze echter wel handig :D. Maargoed raar dat je moeder het zelf gebruikt heeft ,waarvoor dan?

Verder goed bezig! Spierpijn in de onderrug voelt altijd net wat pijnlijker dan spierpijn ergens anders , njah pijnlijker het is ''anders''. Goed getrained!

supplementen zijn helemaal niet nodig :). Velen maken de fout en gaan gewoon leven op supplementen. In de cut zijn ze echter wel handig :D. Maargoed raar dat je moeder het zelf gebruikt heeft ,waarvoor dan?

Verder goed bezig! Spierpijn in de onderrug voelt altijd net wat pijnlijker dan spierpijn ergens anders , njah pijnlijker het is ''anders''. Goed getrained!

Umm mijn moeder deed vroeger aan schaatsen dus ging ze meedoen met die Weissensee race in oostenrijk. Om daarvoor te trainen en herstellen gebruikte ze supplementen dus ja.. :p was 10 jaar terug ofzo hoor

lager in reps betekent vaak dat je zwaarder gewicht neemt en dat is nu net niet de bedoeling
ga gewoon ff met 5kg aan de stang techniek oefenen naast de spiegel, filmpjes op youtube over techniek kijken en klaar is kees

lager in reps betekent vaak dat je zwaarder gewicht neemt en dat is nu net niet de bedoeling
ga gewoon ff met 5kg aan de stang techniek oefenen naast de spiegel, filmpjes op youtube over techniek kijken en klaar is kees

Ja ik beheers de techniek wel met lage reps maar naarmate alles gaat verzuren enzo gaat het fout...

En daar gaan we weer

Benen en schouders

Squat
15x Stang
10x 50Kg
10x 55Kg
10x 60Kg
7x 60Kg

Leg Extension
15x 35kg
15x 37.5kg
15x 40Kg

Leg curl
10x 25Kg
10x 25Kg
10x 25Kg

DB Shoulder Press
10x 18Kg
6x 18Kg
4x 18Kg ( Slecht)

Lateral Raise
10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Front Raise
10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Commentaar:
Beentjes ben ik echt tevreden over. Per week donder ik 5kg bij die squat en dikke progressie. Me benen zijn ook een stuk gegroeid. Bij leg extension kan je zo alle spieren zien zitte ziet er wel leuk uit :p Weet wel dat ik er nog lang niet ben, maar ik ben goed op weg vind ik zelf :)

Even me 1rm uitgerekend met calculator

Squat: 1RM = 80Kg
Deadlift 1RM = 93Kg
BenchPress 1RM = 53Kg ( SLECHT!!!)

Tja vind me bench echt achterlopen maar dat trekt wel bij binnekort hoop ik :p

Vandaag weer de 30e van de maand. Dus de weegdag :p . Me net even gewogen en weeg nu 74.2Kg. Vind het zelf er goed gaan wil voor het einde van het jaar 80Kg halen :)

Deadlift gaan lekker, Bench moet omhoog, maar ik heb zelf ook veel verschil tussen Bp en Deadlift.

Dead: 110 1RM
Bench: 70 1RM

Gewicht gaat lekker man, ga zo door.

Terug
Naar boven