Fitness Seller

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift gaan lekker, Bench moet omhoog, maar ik heb zelf ook veel verschil tussen Bp en Deadlift.

Dead: 110 1RM
Bench: 70 1RM

Gewicht gaat lekker man, ga zo door.

Kga trouwens vandaag nieuwe pr's probere te zette op deadlift :p gaat me wel lukke denk hoewel ik beetje spierpijn heb van het squaten gister

Succes met je record,
Geeft bij mij vooral op de grote 3 veel motivatie.

En waar blijft die pic :p

kom op jongen gaat je lukken

Bedankt mensen :p ben trouwens jarig vandaag ^^

Gripper set gehad en COD MW2 besteld + nog wat geld enzo :p

niet getraind vrijdag was ziek :mad:

Nu tentamen week dus deze week ga ik niet trainen. Blijf wel gewoon eten natuurlijk :p Weekje rust kan nooit kwaad denk ik misschien kom ik wel sterker terug :D

Pics komen nog wel :p kvind het een beetje gay om aan me moeder te vrage hey wil je ff foto's maken van me spieren terwijl ik bodybuilding poses doe hahaha :p

Nu verder leren ( op me verjaardag ja :( )

Terug van weggeweest. Na 2 weken door mexicaanse griep ( volgens de dokter, ik vond het zelf meer een normaal griepje met extra spierpijn) en tentamens ben ik weer terug. 3 Kilo verloren trouwens :(:(:(:(:(

Vandaag voor het eerst weer getraind.

Deadlift

10x 40Kg
10x 60Kg
4x 75Kg
4x 80Kg

Pull Up ( Wide grip + Deadhang)

4x Bw
4x Bw
4x Bw

V-Grip Pull-up

9x Bw
5x Bw
5x Bw

Dumbbell BOR

10x 22.5Kg
10x 22.5Kg
10x 22.5Kg

Concentration curl

10x 12.5
6x 12.5 ( WTF)
6x 12.5

Barbell CUrl

10x 23Kg
10x 23Kg
10x 23Kg

Sit ups & Knee raises SuperSet

15x + 10kg 10x
15x + 10kg 10x
15x + 10kg 10x

Commentaar:

Helemaal naar de klote :p is wel weer ff wennen met me concentration curls kom ik echt niet vooruit en me barbell curls trouwens ook niet. Ga eerder achteruit maargoed met de rest ging het wel

Deadlift met 10kg verhoogd ging best goed techniek iets verbeterd nog steeds niet goed maar beter dan eerst.

Doei

Laatst bewerkt:
Gaat lekker,
Ga je niet keer 1RM toppen ?

Bedankt mensen :p ben trouwens jarig vandaag ^^

Gripper set gehad en COD MW2 besteld + nog wat geld enzo :p

niet getraind vrijdag was ziek :mad:

Nu tentamen week dus deze week ga ik niet trainen. Blijf wel gewoon eten natuurlijk :p Weekje rust kan nooit kwaad denk ik misschien kom ik wel sterker terug :D

Pics komen nog wel :p kvind het een beetje gay om aan me moeder te vrage hey wil je ff foto's maken van me spieren terwijl ik bodybuilding poses doe hahaha :p
zelfontspanner gebruiken?

Nu verder leren ( op me verjaardag ja :( )

goede training.

Gaat lekker,
Ga je niet keer 1RM toppen ?

1Rm is beetje tricky :p heb namelijk geen spotters onder me free rack. Kheb gespaard voor een power rack maar heb er geen plek voor :(

Heb trouwens ****ing veel last van de aanhechtingsplekken van me spieren na gister. Beter is het morgen over :p

Balen van je freerack.
ja kan zelf wel iets maken?

En voor aanhechtingsplekker bedoel je dan je gewrichten of de aanhechtingsplekken op je botten?

Nja wel in me spiere zeg maar. Maar bijvoorbeeld spierpijn helemaal aan de onderkant van me biceps en helemaal aan de bovenkant van mijn onderarmen. En als ik me armen naar boven strek dan precies aan de bovenkant van mijn lats enzo :p

Jah en dat free rack ik zat te eraan te denken om een soort van gunrack te kopen met spotters eraan maar daar moet ik nog ff over nadenken.

Ik had ook redelijk kleine ruimte en heb Gun rack met verstelbare dumbbells, is ideaal.
Heb wel een pic

IMG_1775.jpg

Dat ziet er wel mooi uit :p Kzit te twijfele als ik zoiets mooi 2e hands kan vinden of ik dan aan 50mm begin. Eigelijk moet mijn zus gewoon het huis uit gaan dan heb ik een kamer van 4 bij 4 ofzo helemaal voor mijn fitness spullen. Maarja dat zal nog wel een tijdje duren...

Welk rack is het trouwens? Pivot? Zoja wat kostte die

Dat ziet er wel mooi uit :p Kzit te twijfele als ik zoiets mooi 2e hands kan vinden of ik dan aan 50mm begin. Eigelijk moet mijn zus gewoon het huis uit gaan dan heb ik een kamer van 4 bij 4 ofzo helemaal voor mijn fitness spullen. Maarja dat zal nog wel een tijdje duren...

Welk rack is het trouwens? Pivot? Zoja wat kostte die

Is een bodysoldi rack, heb er voor leuke prijs zo goed als nieuw aan kunnen komen.

chekc fitnessathome.eu

Nou daar gaan we dan Borst, Triceps en Traps

Bench:

15x Stang
7x 40Kg ( Begint al slecht)
5x 40Kg
5x 40Kg
5x 40Kg
5x 40Kg ( ik kan wel janken)

Flyes

5x 13Kg ( Wait... What?)
7x 13Kg
5x 13Kg

Incline DB Press

10x 13Kg ( LOL :P)
7x 13Kg
7x 13Kg

Bench Dips

10x Bw
10x Bw
10x Bw

Tricep Extension

10x 18Kg
10x 18Kg
10x 18Kg

Shrugs SS ( Dumbbell + behind the back)

10x 28Kg + 10x 40Kg
10x 28Kg + 10x 40Kg
10x 28Kg + 10x 40Kg

Commentaar:

AAAAAARGHHHHHHHHHH hier word ik zo ****ing agressief van. Ik kom gewoon niet verder met die k*t bench. Maar ik heb gevonden waarom :D Me schouders trekken het gewoon niet. Vooral me linker schouder. Echt deze is helemaal naar de klote na het benchen en bij de laatste rep ga ik ook helemaal scheef duwen doordat mijn schouder het gewoon niet meer vol houdt. Daarom zijn gewoon al mijn borst oefeningen klote denk ik. Kvoel het ook helemaal niet zo erg in mijn borst ik denk dat ik veel hoger zou kunnen als me schouders zouden meewerken.

Zo ff mijn agressie kwijt :p

Vond dat mijn shrugs wel goed gingen voelden mijn traps lekker branden :p

Ben trouwens van plan 2x in de week borst te gaan trainen is dit verstandig?

Vandaag Beentjes en Schouders

Squat

15x Stang
10x 50Kg
10x 55Kg
5x 60Kg
5x 60Kg

Leg Extension

15x 35Kg
15x 37.5Kg
15x 42.5Kg

Leg curl

10x 25Kg
10x 25Kg
10x 25Kg

Dumbbell Shoulder Press

10x 15Kg
10x 15Kg
7x 15Kg

Lateral Raises

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Front Raises

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Commentaar: Lekkere training alleen is me squat wat teruggezakt nadat ik ziek ben geweest :p Zelfde bij de benchpress trouwens mja dat heb ik zo weer rechtgetrokken is maar een paar reps :P Mijn schouder oefeningen heel goed uitgevoerd geen gesmijt maar lekker alleen mijn schouder spiere late werken :D Dus voel ze nu goed, me benen trouwens ook

Tel je nou eigenlijk de tang wel of niet mee qua gewicht?
is toch 20 Kg (tenminste die van mij)

Verder lekkere training, vooral schouders

Rug, Biceps , Abs

Deadlift

8x 60kg
5x 70Kg
5x 80Kg ( Rep pr :D)
5x 80Kg ( Same story :D)

Pull Up ( Wide grip + Deadhang)

4x Bw
4x Bw
4x Bw

V-Grip Pull Up ( Deadhang)

6x Bw
6x Bw
6x Bw

Dumbbell BOR

10x 22.5Kg
10x 22.5Kg
10x 22.5Kg

Concentration Curl

10x 12.5Kg
10x 12.5Kg
9x 12.5Kg

Barbell Curl

10x 23Kg
10x 23Kg
10x 23Kg

Abs Super Set ( Knee raises, Sit ups + 10Kg)

10x , 15x
10x , 15x
10x , 15x

Commentaar:

Weer beter dan vorige week :P Bij de BOR zwete ik me echt helemaal kapot me hele shirt doorweekt :o. Deadlift gaat wel rap vooruit vind ik zelf :) Hoop binnenkort de 100 te pakken te krijgen dat zou wel vet zijn. Ben helemaal kapot zelf me abs voelde ik dit keer erg goed.

Morgen voetballen hopelijk niet te veel spierpijn :P

Hop HOp Hop extra traing hop hop hop hop hop hopperdepop pop pop

Omdat ik mijn bench omhoog wil hebben ga ik 2x per week benchen ook neem ik me lats nog ff een keertje mee en me traps want die train ik pas sinds kort en lopen achter :)

Bench

15x Stang
10x 40Kg
5x 45Kg
5x 45Kg
5x 45Kg
5x 45Kg ( Schreeuwen :D)

Flyes ( Heel strict uitgevoerd)

10x 9.5Kg
10x 9.5Kg
10x 9.5Kg

INcline Dumbbell Press

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Pull-up ( Wide Grip + Deadhang)

4x Bw
4x Bw
4x Bw

Dumbbell BOR

10x 22.5Kg
10x 22.5Kg
10x 22.5Kg

Shrug SS ( Dumbbell, Barbell)

10x 28Kg, 10x 50Kg
10x 28Kg, 10x 50Kg
10x 28Kg, 10x 50Kg

Commentaar:

Lekker khad er echt zin in en me bench ging al stukken beter dan dinsdag :) Nu ik 2x in de week doe hoop ik binnenkort me gewicht omhoog te kunnen gooien ! Shrugs gingen ook goed voel het lekker branden dus dat komt goed net lekker in bad geweest eindelijk weer ( badkamer word verbouwd) Dus straks lekker slapen en morgen weer naar school

Toedels

Terug
Naar boven