Fitness Seller

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

Ik ken het..
heb ook een half jaartje thuisgetraind..daar moest ik ook vaak zat rollen..m'n vloer zit nu nog vol deuken..:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Yep daarom zit ik te denken een bodycraft power rack te kope. 405 euro in december nog dus.

Iemand ervaring mee? zo ja ist goed spul

Allright boys there we go,

Benen en Schouders (inhaal training van gister toen was'k weg.)

Squat (Erg gelet op mijn uitvoering)

5x 60Kg
5x 70Kg
5x 70Kg
5x 70Kg
5x 70Kg

Leg extension

15x 42.5Kg
15x 47.5kg
15x 47.5kg

Leg curl

10x 27.5Kg
10x 27.5kg
10x 27.5Kg

Military Press

5x 35Kg (PR :D)
5x 35Kg
5x 35Kg
5x 35Kg
5x 35Kg

Lateral Raises

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Front Raises

10x 10Kg
10x 10Kg
10x 10Kg

Commentaar:

Altijd na het squatten had ik last van mijn onderrug en knieën, dus ik dacht laat ik is ff filme hoe ik het doe. Blijkt dat ik zeg maar me knieën naar vore doe in plaats van me reet naar achter. Dus me knieen komen zeg maar een stuk voor mijn tenen als ik buig. Wel beetje moeilijk om het helemaal perfect te doen ik ben nogal a-lenig en doet zeer aan me hams. Mja lekker door squatten :)

Op zich goeie training. Me military press ging wel goed die vind ik echt leuk om te doen. Volgende keer 5x5x37.5Kg probere ;)

laterr

Goed bezig

/abbo

Ik: Mam ik moet nieuwe broeken me benen zitten strak in deze die ik nu aan heb.
Moeder: Ja je word te dik, je moet niet zoveel eten.
Ik: Ik eet zoveel zodat ik spiermassa aan zet.
Moeder: Je krijgt een dikke kop en nek
Ik: :fuu:

Zus, Vader en Moeder vinden me dik worden en zitten me er constant mee te pesten :(

Terwijl ik niet dik ben check me pics (Scroll up)

:(

Vanavond Rug, Biceps en Abs (:sd:)

Laatst bewerkt:
Rug, Biceps, Onderarmen

Deadlift

5x 60kg
5x 70kg
5x 80Kg
5x 80Kg
5x 80Kg

Pull Up ( Wide + Deadhang)

4x Bw
4x Bw
4x Bw

V-Grip Pull Up (Deadhang)

5x Bw
5x Bw
5x Bw

DB BOR

10x 25Kg
10x 25Kg
10x 25Kg

Hammer Curl

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13kg

BB Curl

10x 25Kg
10x 25Kg
10x 25Kg

Abs SS ( Knee raise, Sit-Up Decline)

10x, 15x
10x, 15x
10x, 15x

Commentaar: Mwahhh voelde alsof me onderrug ging breken echt k*tgevoel ik heb altijd last vna me onderrug na het deadliften, niet echt pijn maar gewoon raar gevoel heb ik me hele leven al als ik voorovergebukt sta en weer rechtop ga staan dan doet het zeer helemaal onderaan bij me stuitje :( Voor de rest wel lekker alleen was me grip al helemaal naar de klote na me deadlifts en toen moest de rest nog komen, me onderarmen helemaal naar de klote wel lekkr :D Abs gaan ook goed :sd:

later

lekker getraind man.
en klote van die pijn. keertje fysio bezoeken miss zijn er wel speciale oefeningen om dit te verhelpen

lekker getraind man.
en klote van die pijn. keertje fysio bezoeken miss zijn er wel speciale oefeningen om dit te verhelpen

Tsja ff aankijken. Kan natuurlijk ook zijn omdat me onderrug zo onwijs p*ssy is en ik gewoon ff wat massa moet kweken daar haha :D

Goeei training dude!:D En dat dialoog met ouders komt me zo bekend voor...ik wordt vet en krijg een onderkin!:mad:

Goeei training dude!:D En dat dialoog met ouders komt me zo bekend voor...ik wordt vet en krijg een onderkin!:mad:

haha k*t he :P Ik trek me er niets van aan though als ik van de zomer er maar ripped bij loop :sd:!

Alleen vind ik me rug echt p*ssy :( Die moet ik nog ff wat harder aanpakke wel lekkere spierpijn in me lats vandaag voor het eerst, heb daar nooit spierpijn haha en in me onderrug ook zoals altijd :)

achja, vervelend is dat als mensen zeggen je wordt dik.
maar niets van aantrekken.
ik hoor het ook wel eens op het werk van mensen die 3x per week bij Macdonalds eten en een pens van hier tot tokio hebben xD

Gewoon lekker eten en trainen, verbaas ze maar als je straks op het strand loopt;)

achja, vervelend is dat als mensen zeggen je wordt dik.
maar niets van aantrekken.
ik hoor het ook wel eens op het werk van mensen die 3x per week bij Macdonalds eten en een pens van hier tot tokio hebben xD

Gewoon lekker eten en trainen, verbaas ze maar als je straks op het strand loopt;)

Thx :kiss:

zal je morgen karma geven

Alright boys.

Borst, Triceps en Traps

There we go

Bench

5x 40kg
5x 50kg
5x 50kg
5x 52.5Kg (PR :D)
5x 52.5Kg (PR :D)

Flyes

10x 13Kg
10x 13Kg
10x 13Kg

Incline DB Press

10x 18kg
10x 18kg
10x 18Kg

Dips

10x Bw
10x Bw
10x Bw

Tricep Extension

10x 23Kg
10x 23Kg
9x 23kg

Shrug SS (DB, BB)

15x 28kg, 10x 60kg
15x 28Kg, 10x 60Kg
15x 28kg, 10x 60Kg

Commentaar:

yay pr op de bench. Nogsteeds super laag maar hij gaat langzaam maar zeker omhoog. Voor de rest ging het wel lekker triceps helemaal naar de klote haha. Moest bijna kotse tijdens de training weet niet wat het was :( Wel super koude tenen op zolder was vergeten de verwarming aan te zette voordat ik ging traine :fuu:

Doei

Ik heb in me kamer waar ik train juist de warming uitgezet, heel warm is :fuu:

Lekker die PR. :thumbup: en volgende keer een set maar 52,5 draaien of what's the game plan ?

Set meer bedoelde ik :P
Of heb je een ander plan ?

Aha een set meer :D

Nja misschien maar is

5x40Kg
5x52.5kg
5x52.5kg
5x55Kg (PROBERE)
5x 52.5Kg

Mwah gewoon ff uittesten vorige keer dat ik 5x55Kg probeerde ging me techniek helemaal naar de klote kreeg dat ding amper meer normaal omhoog haha dus denk gewoon ff 1 setje 55 probere

Terug
Naar boven