- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Haha just kidding
Ik wilde me ff een
voelen 
Nee maar tis zwaar k*t om die bar zo over je buik heen te rollen tijd voor een power rack

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde me ff een
voelen 

)

)
Voor de rest wel lekker alleen was me grip al helemaal naar de klote na me deadlifts en toen moest de rest nog komen, me onderarmen helemaal naar de klote wel lekkr
Abs gaan ook goed 
lekker getraind man.
en klote van die pijn. keertje fysio bezoeken miss zijn er wel speciale oefeningen om dit te verhelpen

Goeei training dude!En dat dialoog met ouders komt me zo bekend voor...ik wordt vet en krijg een onderkin!
![]()
Ik trek me er niets van aan though als ik van de zomer er maar ripped bij loop
!
Die moet ik nog ff wat harder aanpakke wel lekkere spierpijn in me lats vandaag voor het eerst, heb daar nooit spierpijn haha en in me onderrug ook zoals altijd 
achja, vervelend is dat als mensen zeggen je wordt dik.
maar niets van aantrekken.
ik hoor het ook wel eens op het werk van mensen die 3x per week bij Macdonalds eten en een pens van hier tot tokio hebben xD
Gewoon lekker eten en trainen, verbaas ze maar als je straks op het strand loopt![]()
True, true Playa!Gewoon lekker eten en trainen, verbaas ze maar als je straks op het strand loopt![]()

)
)
Wel super koude tenen op zolder was vergeten de verwarming aan te zette voordat ik ging traine 
Ik heb in me kamer waar ik train juist de warming uitgezet, heel warm is
Lekker die PR.en volgende keer een set maar 52,5 draaien of what's the game plan ?

Wat bedoel je?
Of ik volgende keer 5x5x52.5Kg ga doen?![]()