AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Is dat geen vreemd gevoel tijdens het benchen zo'n slingshot?
 
Inderdaad, lijkt mij wel lekker om 200kg te deadliften met overhandse grip. Kwestie van tijd.

Hoeveel deadlift je nu met overhandse grip? Zit maar 2 reps verschil met de 200 tussen ons nu haha
 
Hoeveel deadlift je nu met overhandse grip? Zit maar 2 reps verschil met de 200 tussen ons nu haha

180 ging goed, dus rond de 185 denk ik.

Zaten meer reps in, was dan ook t&g scheelt wel wat bij de lift off. Maar onze deadlift ligt uiteindelijk dicht bij elkaar denk ik. Misschien is die van jou wel hoger als ik zie hoe je naar de 200 opwerkt.
 
Misschien SS programmaatje erbij doen...nu speel je maar een beetje toch? :)
 
Mooi press werk weer!
 
Misschien SS programmaatje erbij doen...nu speel je maar een beetje toch? :)

Nee, ik volg een linear ub/Lb schema gebaseerd op candito. Echter ga ik voor de bench een ander schema hanteren, daarop lijk ik (linear) niet op te reageren. Tussendoor wordt er wel eens gespeeld als de behoefte daarnaar is. Overigens is Startingstrenght natuurlijk niets voor mij.
 
Nee, ik volg een linear ub/Lb schema gebaseerd op candito. Echter ga ik voor de bench een ander schema hanteren, daarop lijk ik (linear) niet op te reageren. Tussendoor wordt er wel eens gespeeld als de behoefte daarnaar is. Overigens is Startingstrenght natuurlijk niets voor mij.
Ik bedoel de Sling Shot ;)
 
Heavyday 1

Squats
6x152,5
6x152,5
6x152,5

Uppen naar 3x6x155

Deadlift (beltless)
6x170
6x170

Seated Barbell calf raise
12x60
12x80
12x80
12x80
12x80
12x80

Wederom geen controldays gedaan.
Tussen de laatste training en die vandaag nog een armendagje gedaan.
 
Ik bedoel de Sling Shot ;)

Ow :) morgen begin ik met een ander programma voor de bench. Slingshot blijf ik daarnaast gebruiken, na elke sessie een extra setje oid. Wellicht in de toekomst een keer een slingshot programma draaien, lijkt mij ook wel leuk om te doen.
 
Heavyday 1

Squats
6x152,5
6x152,5
6x152,5

Uppen naar 3x6x155

Deadlift (beltless)
6x170
6x170

Seated Barbell calf raise
12x60
12x80
12x80
12x80
12x80
12x80

Wederom geen controldays gedaan.
Tussen de laatste training en die vandaag nog een armendagje gedaan.
Doet ie gewoon effe, beltless deads met 170.
:flexgrin:
ain't nothing but a peanutttt
 
Damn nice!
 
Doet ie gewoon effe, beltless deads met 170.
:flexgrin:
ain't nothing but a peanutttt

Was wel pittig hoor :) zeker na het squatten is het even een gevecht met mezelf. Ofja, eigenlijk begint die mindfuck al bij de squats.
 
Inb4 saik is de nieuwe schwarzeneggertje :fluit:


J/k bro, nice deads.
Jelly.

Ik curl maar de helft van wat hij doet. Ik squat wel meer.. waarom zou hij daar geen absurde gewichten loggen? Ik denk echt dat hij die gewichten wel verzet. Ik vraag mij wel af in hoe verre hij momentum gebruikt, halve reps maakt, bounced etc. Neemt niet weg dat hij dan alsnog enorm sterk is.

Vind het wel jammer dat hij niet op het aanbod van Conwa is ingegaan...
 
Heavyday 2

Benchpress 1.1
8x3x105 (77,5%) sommige sets laatste rep gepauzeerd
8x120 slingshot

Bent over row
3x6x75
Uppen naar 3x6x77,5

Standing ohp
2x6x67,5
Uppen naar 2x6x70

Pulldown
2x6x120
Uppen naar 2x6x122,5

Optionals:

Cable pulldown ss machine fly
4 sets
 
Ik curl maar de helft van wat hij doet. Ik squat wel meer.. waarom zou hij daar geen absurde gewichten loggen? Ik denk echt dat hij die gewichten wel verzet. Ik vraag mij wel af in hoe verre hij momentum gebruikt, halve reps maakt, bounced etc. Neemt niet weg dat hij dan alsnog enorm sterk is.

Vind het wel jammer dat hij niet op het aanbod van Conwa is ingegaan...


https://forum.bodybuilding.nl/topics/nog-1-keer.413758/page-36#post-10126805

https://forum.bodybuilding.nl/topics/nog-1-keer.413758/page-36#post-10126817

Hier sluit ik me bij aan for that matter.

Idd jammer, had het wel willen beleven.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven