Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
21/09/2013
Nutrition:
~1500 calorieën, 140p, 50c, 66f
22/09/2013
Nutrition:
~2200-2300 calorieën, 140p, 300c, 35f
Vandaag nog vlug even een training in de voormiddag doen. In de namiddag met gf & vrienden naar een extreme sports event gaan kijken.
Ohja peeps; ik ben ook aan het denken om eens te switchen van routine. Ik ben aan het denken aan upper/lower of push pull of iets dergelijks. Iemand wat inspiratie?
Dus terug even naar mijn basics.
En de chin-ups? Je kan nooit genoeg chin/pull ups doen toch
Nutrition:
~1500 calorieën, 140p, 50c, 66f
22/09/2013
Nutrition:
~2200-2300 calorieën, 140p, 300c, 35f
Vandaag nog vlug even een training in de voormiddag doen. In de namiddag met gf & vrienden naar een extreme sports event gaan kijken.
Ohja peeps; ik ben ook aan het denken om eens te switchen van routine. Ik ben aan het denken aan upper/lower of push pull of iets dergelijks. Iemand wat inspiratie?
UD2.0 even op 'pauze' gezet. De eerste week ging goed, maar ik krijg het nu maar niet goed gepland in mijn schema. Mijn lessenrooster, dan wel of niet bij de gf, zaterdag weer werken etc.Lekkere workout hoor!
Waarom in godesnaam 3x10 bodyweight chin ups als warming up voor een split van schouders, kuiten en triceps?
Zoals eerder genoemd echt behoorlijk volume, je volgt niet echt het trainingsschema wat hoort bij de UD2.0 of wel?
Dus terug even naar mijn basics.
En de chin-ups? Je kan nooit genoeg chin/pull ups doen toch

Thanks man, bekijk ik nu even voor mijn workout!Lekkere workout en hier nog mooi filmpje met wellicht nuttige oefeningen voor je schouders
Hij geeft wel ff lekkere simpele oefeningen aan om geheel goed warm te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=N5Tr9ZVCeMc
Gozer heeft ook echt epic accent![]()