Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn those foodz! Deze vielen me wel even extra op! Zien er echt goed uit![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een flinke portie protein pancakes
![]()
Damn those foodz! Deze vielen me wel even extra op! Zien er echt goed uit!
Heb je hier een recept van?

, dus ik begrijp het wel. Gebruik je als koolhydraat bron enkel de rode vruchten of voeg je wel iets als havermout/meel toe?
Thanks.mooie DB press
And the Food Network called, they want their picture back !![]()

Ja, je kent mij. Mister High VolumeIk snap wel dat je UB/LB splitst met dit volume en meerdere oefeningen per spiergroep.
Het is eigenlijk de bedoeling om één oefening per spiergroep te doen en wat lager in je reprange te blijven.
Maar dat is nou eenmaal niet jou stijl, dus ik begrijp het wel.
Nice carbload son, dit gedeelte maakt het eigenlijk "waard" om dit dieet vol te houden.

Als basis nam ik gewoon de Protein Pancakes van Bodylab. Ik denk wel dat je wat extra brinta of dergelijke kan toevoegen.Gebruik je als koolhydraat bron enkel de rode vruchten of voeg je wel iets als havermout/meel toe?
Die protein panncakes waar ik nog steeds op wacht..Als basis nam ik gewoon de Protein Pancakes van Bodylab. Ik denk wel dat je wat extra brinta of dergelijke kan toevoegen.
Die protein panncakes waar ik nog steeds op wacht..
Wacht
Wacht
Wacht
Wacht

Ik was een zeer tevreden jongen die avond.
Ik smijt overal brinta door =$Brinta in je pannekoek is echt enorm ranzig. Havermout all the way![]()

Deal...for the free panncake meal...Ik beloof je plechtig, dat als we ooit meeten, ik een flinke portie meeneem voor je!