Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, wat RFFNK zegt, niet iets van pullups of barbell/db werk? Weet niet of je enig idee hebt hoe dat voor jou lichaam uitpakt, ik heb zelf ook recent de hammerstrength machine row ontdekt en ben behoorlijk fan trouwens![]()
Normaal probeer ik deze erin te voegen als opwarming, maar was ik nu vergeten.
Thanks!mooie gewichten man!
p.s. op jou aanraden ook maar een log begonnen

Ach, het was een kleine ontdekkingsreis omdat we in een andere gym zaten. En die Machine Row is inderdaad een fantastisch toestelJa, wat RFFNK zegt, niet iets van pullups of barbell/db werk? Weet niet of je enig idee hebt hoe dat voor jou lichaam uitpakt, ik heb zelf ook recent de hammerstrength machine row ontdekt en ben behoorlijk fan trouwens![]()

lekkere train!
kzou ook wel wat van die machines in onze gym hier willen hebben![]()

Meh, ik kon nog te gemakkelijk terug naar huis fietsen & het gras afdoen etc. Niet goed na een leg workoutDie leg exthoe the hell doe je dat? Ik zou 3 dagen Mank zijn, srs

Moh, sick gesquat denk.
Deadlift jij ook wel eens? Zie t eigenlijk nooit terug in je log![]()

Meh, ik kon nog te gemakkelijk terug naar huis fietsen & het gras afdoen etc. Niet goed na een leg workout
Thanks!
Normaal gezien elke back workout hoor, maar ik volgde even routine van buddy & die wisselt wel eens om de x-aantal weken![]()

Thanks bro'sMooie training gozer! 2 extra reps op de squat is niet mis!
Die dumbel deads zijn best zwaar toch qua uitvoering?

105 is dan wel met 2 benen, enkel de warmup set van 25 reps is met 1 been.Pff wat een volume als je dit niet voelt dat weet ik het ook niet meer XD
Sterk man, die leg exs. Hoe doe je dat ooit met 1 been 105kg? Of is 105kg licht met 2 benen?
Kon ik maar zo trainen als jouw zonder dat me knieen gaan zeuren na eerste training![]()

Toch goede training bro!!
En voor zondag, laat je ego thuis en geef je schouder voorrang!
(je mag btw cd met motivational muziek voorzien in de auto?)