Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Succes met de wheels gozer!:thumbs:

Gewoon je PR van vorige keer 5kg verzwaren..weet je zeker dat je goed zit:rolleyes:

Iedereen doet aan legday vandaag haha. Succes ermee bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
ivd8h2.jpg

QUADS - HAMSTRINGS - CALVES - mit die Freundin​

Bench Press - weak point
10x60
8x72.5
4x3x72.5

Leg Extensions Plate Loaded
20x55
15x65
15x75
12x85
10x95
8x105

Lying Leg Curl
15x25
2x12x30
10x35
8x40

Squat PART I
12x60
12x80
10x100

-fuuuuu verliep slecht, ik stond werkelijk op m'n benen te trillen & pijn in onderrug :mad: -

Seated Calf Press
25x30
2x20x40
2x15x50

Squat PART II
5x110
2x120
2x125
2x130

Hack Squat
12x60
12x80
10x100
10x110
8x120
8x130
6x150

Lying Leg Curl
15x25
2x12x30
10x35
-superset with-
Leg Extensions
15x30
2x12x40
10x50

fin.

Beetje vage workout. Begon lekker met de leg extensions, benen waren goed vol.
Toen ik aan de squat wilde beginnen had ik terug last van mijn onderrug, benen stonden te trillen en 80 kilo voelde aan als 150.
Dan maar naar de hack squat begonnen & nog afgerond met leg curl & extensions om nog een beetje het gevoel te hebben dat ik een goede workout heb gehad.

Post-workout nutrition:
Shake van whey en dextrose
Wraps met kip en groentjes

Nice dat je nu zo dicht bij je gym woont, succes vandaag met je legday.

Succes met de wheels gozer!:thumbs:

Gewoon je PR van vorige keer 5kg verzwaren..weet je zeker dat je goed zit:rolleyes:

Iedereen doet aan legday vandaag haha. Succes ermee bro!

Bedankt bro's!
Ik heb het gevoel dat ik jullie heb moeten teleurstellen. Het verliep echt heel moeizaam en zwaar.
Maar ik heb toch geprobeerd alles eruit te krijgen wat mogelijk was.

8 x 105 leg ext ???

Hmm raar dat je last had van je rug. Kwam het door foute techniek? Verder een prima training man!

• #2.927
Hmm raar dat je last had van je rug. Kwam het door foute techniek? Verder een prima training man!

Helaas al een paar dagen last van. Ik vrees een verkeerde beweging, of slaaphouding.
Ik heb al wel van nature een vrij slechte onderrug.
Thanks bro, helaas voelt het niet zo aan. Maar ach.

Helaas al een paar dagen last van. Ik vrees een verkeerde beweging, of slaaphouding.
Ik heb al wel van nature een vrij slechte onderrug.
Thanks bro, helaas voelt het niet zo aan. Maar ach.

Zeer herkenbaar helaas. 1 foute beweging en mijn onderrug gaat moeilijk doen. De overige oefening waren wel sterk, dus dat compenseert het imo. Gebruik je trouwens een riem (alleen bij zware sets bijv.)?

-D

Plate loaded leg extension? Is dit de leven?

Lekker bezig man ! Keep up the good work

Sterke training! Benen gingen in gewicht toch niet zo verkeerd?, squaten gaat goed of het gaat bagger :/

Je moet je gf je laten spotten, gelijk +10kg

Pfoe..waar haal je dat dan vandaan! Gaan je squats eerst moeilijk besluit je voor squats part II te gaan!

Uiteindelijk toch een sterke training Massive! Geen last van je kuiten met de rest van de oefeningen als je ze tussendoor pakt?

• #2.937
Zeer herkenbaar helaas. 1 foute beweging en mijn onderrug gaat moeilijk doen. De overige oefening waren wel sterk, dus dat compenseert het imo. Gebruik je trouwens een riem (alleen bij zware sets bijv.)?

-D
Ik heb een belt, maar eigenlijk gebruik ik die praktisch nooit.. Misschien toch eens toepassen op de zwaardere sets dan :)

Plate loaded leg extension? Is dit de leven?
Yessir, dé leven! Episch toestel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een half jaar niet scheren en je hebt ze ook!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker bezig man ! Keep up the good work

Sterke training! Benen gingen in gewicht toch niet zo verkeerd?, squaten gaat goed of het gaat bagger :/

Je moet je gf je laten spotten, gelijk +10kg

Pfoe..waar haal je dat dan vandaan! Gaan je squats eerst moeilijk besluit je voor squats part II te gaan!

Uiteindelijk toch een sterke training Massive! Geen last van je kuiten met de rest van de oefeningen als je ze tussendoor pakt?
Thanks jongens!
Kuiten ga ik inderdaad niet meer tussendoor erbij nemen, misschien dat ik daarom dat trillend gevoel had. Maar daarvoor ging het helaas ook al bagger =/

Vandaag een rustdagje, en het praktijkexamen van mijn motor proberen te doen slagen!
PART II - THE SEQUEL.

Succes met de moootorr

oh, succes man!

Succes bro! En niet te vlot op die kruispunten hé! :trollface:

Terug
Naar boven