JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel vit D ga je slikken? Wil het zelf ook gaan proberen omdat ik ook wel last heb van een winterdipje. Slecht nest uit kunnen komen etc
Nette pr op je squat man, mocht willen dat ik ooit zoiets squat![]()
Erg klote te horen van die dip en motivatie issues gozer. Maar moet ergens wel meegaan met Tim..als je nog geen vitamine D slikt zou ik dat zeker eens in overweging nemen. Gewoon 1000-5000IU per dag..helpt mij altijd wel door mijn winterdip heen. Het zal vast niet de oplossing zijn van een dieper liggend probleem, maar het is een begin..
Verder heeft vit D zo ontzetten veel goede benefits!![]()
Ik kan dit beamen
Ik neem zelf elke dag multi vit met 1000 IU vit D3 gecombineerd met 1 maal per twee dagen 5000 IU vit D3.
Werkt erg lekker bij mij!

Ja, dat merk je..wel bij een 'aanzienlijk' dosering. Dus niet naar de drogist gaan ervoor dan krijg je 200iu ofzo. Ga voor minimaal 1000, maar er zijn veel bb'ers die 5000iu per dag nemen
Thanks bro. Ze voelde goed aan, misschien volgende keer lichtjes stijgen.Lekker hoor! Goed dat je die presses erbij hebt gedaan want ze zijn hier wel het vermelden waard!
Ben je wel voldaan als je 'alleen' schouders en kuiten traint?
Thanks! Momenteel gaat het goed.goede training! Hoe gaat het momenteel met de blessures? of ben je nu blessure vrij
Sterke trainingen! Hoe staat het ervoor met de motivatie, buddy?