- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren als cheat een extra portie kwark gegeten, maiswafel met pindakaas.. Stond niet op de planning, maar /care. De ene snack doet mijn dieet natuurlijk niet falen.1600 kcal... voordat ik aan de bulk ging, at ik rond de 1500-2000kcal elke dag. Nu ik aan de bulk ben weet ik hoe het voelt om te weinig te eten.
respect![]()

Gelukkig niet. Doorgaans zit ik rond de ~2000 op het begin van de cut. Wanneer mijn gewichtsverlies stagneert kan ik dan wat droppen.1600 kcal is wel erg laag. Gelukkig niet elke dag toch?![]()
En anders gewoon veel drinkenGisteren als cheat een extra portie kwark gegeten, maiswafel met pindakaas.. Stond niet op de planning, maar /care. De ene snack doet mijn dieet natuurlijk niet falen.
Op dat punt ben ik tegenwoordig flexibeler dan vroeger.
En dat verklaart natuurlijk meteen het hoger vetpercentage.
Zolang ik vandaag maar druk bezig ben op het werk denk ik niet aan eten & kan ik de dag wel zo doorkomen.
.
De fles water staat trouw op mijn bureau naast de computer. Voldoende drinken is zeker niet het probleem.En anders gewoon veel drinken.
Kun je nagaan dat er mensen zijn die vasten en hele dagen niks eten. Ik heb 1x met een vriend meegedaan en dan leer je wel hoe het is om weinig te eten![]()
Ja snap ik, maar bij vasten mocht ik 20 uur niks eten én drinken. Ik deed het maar 1x maar paar van mijn vrienden een hele maand.De fles water staat trouw op mijn bureau naast de computer. Voldoende drinken is zeker niet het probleem.
Vroeger deed ik ook IF, verschillende variaties van gedaan. Uiteindelijk draait het gewoon om gewenning. Maar ik merkte dat ik uiteindelijk bij IF meer aan eten dacht tijdens het vasten en dat dit helemaal niet flexibel was.
Dat nam natuurlijk meteen het voordeel bij me weg. Nu verdeel ik gewoon de maaltijden over de dag en probeer ik de carbs richting de avond te beperken.
. Jij cheater!!Gisteren als cheat een extra portie kwark gegeten, maiswafel met pindakaas..

Tell me about it. Op het werk waren ze ook weer ijsjes aan het uitdelen. Er wordt ook vaak eten besteld (sushi, pizza etc.) en in het weekendJa snap ik, maar bij vasten mocht ik 20 uur niks eten én drinken. Ik deed het maar 1x maar paar van mijn vrienden een hele maand.
Het lijkt me ook moeilijk om te vasten en met dit weer te werken enz. Zoiezo als je doelen hebt om gespierd enz te blijven.
Maar je leert dan wel echt hoe het is om te cutten.
Dus alle mensen die dit lezen en aan het vasten gaan/zijn, echt dikke respect voor jullie![]()
I know!

Ofniedan! Hier op het werk wordt je ook doodgegooid met mars, snickers en twix. Broodjes tussen de middag en af en toe vlaai of gebak.Tell me about it. Op het werk waren ze ook weer ijsjes aan het uitdelen. Er wordt ook vaak eten besteld (sushi, pizza etc.) en in het weekend
is het dan ook nog vaak BBQ met vrienden of familie.. the struggle is real.

Erg jammer. De pijn in mijn rug is harder aanwezig dan gisteren, dus de workouts gaan momenteel verschoven worden tot ik me beter voel.
Klote man!!! Take careErg jammer. De pijn in mijn rug is harder aanwezig dan gisteren, dus de workouts gaan momenteel verschoven worden tot ik me beter voel.
De komende dagen zal het enkel wat cardio worden indien mogelijk en wat oefeningen om de pijn weg te werken. Low carb here I come.

Ai!Voeding: niets om over naar huis te schrijven. *shame*