AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

1600 kcal is wel erg laag. Gelukkig niet elke dag toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
1600 kcal... voordat ik aan de bulk ging, at ik rond de 1500-2000kcal elke dag. Nu ik aan de bulk ben weet ik hoe het voelt om te weinig te eten.

respect :thumbup:
Gisteren als cheat een extra portie kwark gegeten, maiswafel met pindakaas.. Stond niet op de planning, maar /care. De ene snack doet mijn dieet natuurlijk niet falen.
Op dat punt ben ik tegenwoordig flexibeler dan vroeger.

En dat verklaart natuurlijk meteen het hoger vetpercentage. :roflol:
Zolang ik vandaag maar druk bezig ben op het werk denk ik niet aan eten & kan ik de dag wel zo doorkomen.

• #5.463
1600 kcal is wel erg laag. Gelukkig niet elke dag toch? ;)
Gelukkig niet. Doorgaans zit ik rond de ~2000 op het begin van de cut. Wanneer mijn gewichtsverlies stagneert kan ik dan wat droppen.
In het weekend probeer ik ook nog wat flexibeler te zijn en ben ik ook wat minder strikt.

Gisteren als cheat een extra portie kwark gegeten, maiswafel met pindakaas.. Stond niet op de planning, maar /care. De ene snack doet mijn dieet natuurlijk niet falen.
Op dat punt ben ik tegenwoordig flexibeler dan vroeger.

En dat verklaart natuurlijk meteen het hoger vetpercentage. :roflol:
Zolang ik vandaag maar druk bezig ben op het werk denk ik niet aan eten & kan ik de dag wel zo doorkomen.
En anders gewoon veel drinken :).
Kun je nagaan dat er mensen zijn die vasten en hele dagen niks eten. Ik heb 1x met een vriend meegedaan en dan leer je wel hoe het is om weinig te eten ;)

• #5.465
En anders gewoon veel drinken :).
Kun je nagaan dat er mensen zijn die vasten en hele dagen niks eten. Ik heb 1x met een vriend meegedaan en dan leer je wel hoe het is om weinig te eten ;)
De fles water staat trouw op mijn bureau naast de computer. Voldoende drinken is zeker niet het probleem.
Vroeger deed ik ook IF, verschillende variaties van gedaan. Uiteindelijk draait het gewoon om gewenning. Maar ik merkte dat ik uiteindelijk bij IF meer aan eten dacht tijdens het vasten en dat dit helemaal niet flexibel was.
Dat nam natuurlijk meteen het voordeel bij me weg. Nu verdeel ik gewoon de maaltijden over de dag en probeer ik de carbs richting de avond te beperken.

De fles water staat trouw op mijn bureau naast de computer. Voldoende drinken is zeker niet het probleem.
Vroeger deed ik ook IF, verschillende variaties van gedaan. Uiteindelijk draait het gewoon om gewenning. Maar ik merkte dat ik uiteindelijk bij IF meer aan eten dacht tijdens het vasten en dat dit helemaal niet flexibel was.
Dat nam natuurlijk meteen het voordeel bij me weg. Nu verdeel ik gewoon de maaltijden over de dag en probeer ik de carbs richting de avond te beperken.
Ja snap ik, maar bij vasten mocht ik 20 uur niks eten én drinken. Ik deed het maar 1x maar paar van mijn vrienden een hele maand.

Het lijkt me ook moeilijk om te vasten en met dit weer te werken enz. Zoiezo als je doelen hebt om gespierd enz te blijven.

Maar je leert dan wel echt hoe het is om te cutten :).

Dus alle mensen die dit lezen en aan het vasten gaan/zijn, echt dikke respect voor jullie :thumbs:

• #5.468
Ja snap ik, maar bij vasten mocht ik 20 uur niks eten én drinken. Ik deed het maar 1x maar paar van mijn vrienden een hele maand.

Het lijkt me ook moeilijk om te vasten en met dit weer te werken enz. Zoiezo als je doelen hebt om gespierd enz te blijven.

Maar je leert dan wel echt hoe het is om te cutten :).

Dus alle mensen die dit lezen en aan het vasten gaan/zijn, echt dikke respect voor jullie :thumbs:
Tell me about it. Op het werk waren ze ook weer ijsjes aan het uitdelen. Er wordt ook vaak eten besteld (sushi, pizza etc.) en in het weekend
is het dan ook nog vaak BBQ met vrienden of familie.. the struggle is real.

I know! :eek:

Tell me about it. Op het werk waren ze ook weer ijsjes aan het uitdelen. Er wordt ook vaak eten besteld (sushi, pizza etc.) en in het weekend
is het dan ook nog vaak BBQ met vrienden of familie.. the struggle is real.
Ofniedan! Hier op het werk wordt je ook doodgegooid met mars, snickers en twix. Broodjes tussen de middag en af en toe vlaai of gebak. :(

• #5.470
CYCLE III WEEK IV
- Quads Hamstrings-

Squat
4x6x132.5
FML tijdens de 2de set squat verloor ik even mijn spanning, wat meteen werd afgestraft doordat er iets in mijn rug schoot.
Besloten om even wat te stretchen en de leg day op te schuiven.

Bench Press
3x6x90
+superset with
Machine Crossovers
3x25x40

Incline Press
3x6x85
+superset with
Machine Flyes
3x25x50

Dumbbell Press
3x10x32.5

Alternate Dumbbell Curl
3x12x10

Concentration Curl
3x12x10

Seated Calf Press
3x12x90

fin.
Omdat ik een high carb day had ingepland en deze ochtend al ook mijn havermout had gegeten, besloten om na de squat over te schakelen naar UB om toch wat te kunnen trainen.
Komende dagen wat aanvoelen hoe het met mijn rug gaat, eventueel wat rustdagen inplannen met active recovery.

Nutrition
~1900 kcals: 160P 180C 60F

Jammer man,van de squats!

• #5.472
Erg jammer. De pijn in mijn rug is harder aanwezig dan gisteren, dus de workouts gaan momenteel verschoven worden tot ik me beter voel.
De komende dagen zal het enkel wat cardio worden indien mogelijk en wat oefeningen om de pijn weg te werken. Low carb here I come.

Erg jammer. De pijn in mijn rug is harder aanwezig dan gisteren, dus de workouts gaan momenteel verschoven worden tot ik me beter voel.
De komende dagen zal het enkel wat cardio worden indien mogelijk en wat oefeningen om de pijn weg te werken. Low carb here I come.
Klote man!!! Take care:aai:

• #5.474
Omdat de pijn in de rug toch wat blijft aanhouden ga ik maandag eens langs de dokter zodat ik langs een kinesist kan gaan.
Hopelijk brengt dat zowel op korte als lange termijn een oplossing voor mijn probleem.
Nog eventjes de workouts van deze week:

Bench Press
3x20x65

Dumbbell Press
3x20x22

Machine Crossovers
3x20x50

Machine Flyes
3x20x65

Incline Press
3x20x60

Calf Press on Leg Press
3x20x120

Lat Pulldown
3x20x65

Cable Row
3x20x60

Machine Pulldown
3x20x30

Meadows Row
3x20x15

Straight-Arm Lat Pulldown
3x20x30

Hyperextensions
3x20xBW+10

Machine Press
3x20x60
-superset with
Dumbbell Lateral Raise
3x20x8

Military Press
3x20x30
-superset with
Lying Dumbbell Lateral Raise
3x20x8

Cable Face Pulls
3x20x20
-superset with
Cable Front Raise
3x20x15

Dumbbell Shrugs
3x20x20

Standing Calf Press
3x20x140

Scott Curl
3x20x15
-superset with
Rope Pulldown
3x20x50

Dumbbell Curl
3x20x8
-superset with
Close-Grip Bench Press
3x20x60

EZ-barbell Curl
3x20x22.5
-superset with
Skullcrushers
3x20x22.5

Board Crunches
6x20xBW

fin.
Morgen staat er nog een leg workout op het schema - beetje voorzichtig aanpakken hoe ik dat ga doen met mijn rug.
Ik wil zeker niets meer forceren & weer wekenlang te lopen aankloten.
Voeding: niets om over naar huis te schrijven. *shame*

Flink gepompt :D

Jammer van je rug :(.
Wel respect dat je nog een UB er bij had gedaan. Voor de rest zijn je trainingen lekker vol :)

Beterschap man!

• #5.478
Na een week extra gerust te hebben, met uitzondering van cardio en wat pompwerk ben ik gisteren terug begonnen volgens schema.
Met een bang hartje een compound-workout gedaan, om te testen hoe het zit met de rug en kijken wat mogelijk is.

CYCLE IV - WEEK I - 05-06-2017
Compound Workout

Squat
2x5x100
2x5x112.5
2x5x125

Leg Extensions
4x20x50

Bench Press
2x5x70
2x5x80
2x5x90

Machine Crossovers
4x20x50

Deadlift
2x5x105
2x5x120
2x5x140

Military Press
2x5x45
2x5x52.5
2x5x57.5

Dumbbell Lateral Raise
4x20x8

fin.

CYCLE IV - WEEK I - 06-06-2017
Biceps - Triceps - Calves

Scott Curl
3x20x15
-superset with
Cable Rope Pushdown
3x20x27.5 [ander kabelsysteem]

Dumbbell Curl
3x20x8
-superset with
Dumbbell Overhead Tricep Extension
3x20x20

Barbell Curl
3x20x20
-superset with
Close-grip Bench Press
3x20x50

Seated Calf Press
4x20x80

fin.

Best tevreden van deze workouts. Cijfers gehaald en geen last van de rug.
Nu voeding terug wat serieus aanpakken en we zijn weer vertrokken. ^^

Als ik zo naar je squats en deads kijk, is de test met de rug geslaagd. :thumbs:

Oreo donuts fixen alle problemen ;)

Terug
Naar boven