Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Jij mallerd. Daar doe ik het natuurlijk niet voor!Ik kijk hier niet meer, wat deprimerend voor normale mensen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij mallerd. Daar doe ik het natuurlijk niet voor!Ik kijk hier niet meer, wat deprimerend voor normale mensen![]()
Waar doe je het dan wel voor?
Deprimerend of motiverend?Ik kijk hier niet meer, wat deprimerend voor normale mensen![]()
Iemand die een aantal procenten sterker is kan je nog motiveren, maar dit is niet te doen...
Moet je je eens voorstellen dat je er samen mee moet trainenIemand die een aantal procenten sterker is kan je nog motiveren, maar dit is niet te doen...

Moet je je eens voorstellen dat je er samen mee moet trainen
Dik half jaar geleden ging het nog wat gelijk op, nu huil ik in een hoekje.
Jullie zijn zijn trainingsmaten? Van dichtbij moet het nog erger zijn.... ik voel met je meegelukkig dat ik met pure gutmassa zijn UB stats nog kan wegblazen
die minihercules LB hefbomen daarentegen....

Iemand die een aantal procenten sterker is kan je nog motiveren, maar dit is niet te doen...
Moet je je eens voorstellen dat je er samen mee moet trainen
Dik half jaar geleden ging het nog wat gelijk op, nu huil ik in een hoekje.
gelukkig dat ik met pure gutmassa zijn UB stats nog kan wegblazen
die minihercules LB hefbomen daarentegen....
Ik doe het enkel en alleen om de manlet positie terug wat te verstevigen.Jullie zijn zijn trainingsmaten? Van dichtbij moet het nog erger zijn.... ik voel met je mee![]()
We hebben één gemeenschappelijke hobby: bashen op manlets zoals ik met een goede haarlijn.

netjes zeg!
De wonde is nog te vers.
IPF Classic Vlaams Kampioenschap op 22 september, cat. -66 kg. Tegen dan wil ik graag 135 BP, 215 DL en 175 SQ 'probleemloos' kunnen doen.Sterk weer hoor. Heb je al een wedstrijd op het oog, of nog niet?
Nice, met deze getallen moet je toch wel hoog kunnen komen.....IPF Classic Vlaams Kampioenschap op 22 september, cat. -66 kg. Tegen dan wil ik graag 135 BP, 215 DL en 175 SQ 'probleemloos' kunnen doen.
Als ik de resultaten van afgelopen jaar erbij neem en die vergelijk met mijn stats moet een top 3 wel haalbaar zijn.Nice, met deze getallen moet je toch wel hoog kunnen komen.....