MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
BAM
Geen idee waar we die hebben gekocht. Opeens stond die hier. Zowel groene thee als zwarte thee zijn goedgekeurd.

Hé fl**ker, eerst laat jij mij 130g carbs schroeften en dan zeg je dat het niet goed is wegens beïnvloeding van je groeihormoon :P

:roflol:

:roflol:

:roflol::roflol:

:trollface:

Nee bro. Dat verschil is echt klein, srs. Bij IF/Leangains is het van groter belang om op trainingsdagen hoger in carbs & laag in vetten te zitten en zo te cyclen dan bij CBL waar je voornamelijk rekening houdt met insulinegevoeligheid. Niets mis mee dus kop op

en ik ben geen fl**ker want ik heb een liefje :mad:

Ik kan al inbeelden dat jij uitkijkt naar die zondag met zo'n goed schema dan! Hoe verlopen de resultaten? Want als je 2x per week een tekort maakt van 500 kcals en je gaat op je rustdag met 2x je BMR naar boven, is je wekelijks tekort dan voldoende voor gewichtsverlies?
Op hoeveel procent wil je komen te zitten na deze cut & hoelang ben je al bezig? :D

BMR is stofwisseling in rust (plusminus) dus dat is zonder activiteiten
Onderhoud is zo'n 3100kcal gok ik. Dus heb tekort van 6700kcal over de hele week genomen.
Sta nu op 12.5% weer goed 2 weken aan het cutten en wil op 10% staan met 3 weken tijd.
Vandaar deze drastische stap, hopelijk betaald het zich uit!

Gewoon na het eten zwaar aan de groene thee inderdaad. Een litertje drukt de eetlust IMO wel. Verder is het in mijn optiek ook makkelijker om geen carbs te eten dan een beetje carbs, dat zorgt voor honger naar meer carbs namelijk. Echter vind ik het wel een must om post-workout carbs te eten, maar dat begrijp je zelf ook wel denk:rolleyes:

• #1.084
BMR is stofwisseling in rust (plusminus) dus dat is zonder activiteiten
Onderhoud is zo'n 3100kcal gok ik. Dus heb tekort van 6700kcal over de hele week genomen.
Sta nu op 12.5% weer goed 2 weken aan het cutten en wil op 10% staan met 3 weken tijd.
Vandaar deze drastische stap, hopelijk betaald het zich uit!
Juist, even vergeten dat in mijn berekening op te nemen. Dan zit het wel goed!
Strong cut is strong. Ik check je log en houd deze in de gaten, best benieuwd naar het resultaat! :)

Gewoon na het eten zwaar aan de groene thee inderdaad. Een litertje drukt de eetlust IMO wel. Verder is het in mijn optiek ook makkelijker om geen carbs te eten dan een beetje carbs, dat zorgt voor honger naar meer carbs namelijk. Echter vind ik het wel een must om post-workout carbs te eten, maar dat begrijp je zelf ook wel denk:rolleyes:
Bedankt voor de tip, zal het volgende keer zeker eens toepassen.
Misschien heb je wel een punt van die carbs. Dan kan ik beter wat groenten meer eten & die schrappen. En ja, post-workout is natuurlijk een heel ander verhaal :)

Ohai, ben ik weer, heb ik iets gemist?

Juist, even vergeten dat in mijn berekening op te nemen. Dan zit het wel goed!
Strong cut is strong. Ik check je log en houd deze in de gaten, best benieuwd naar het resultaat! :)

Thanks man, ben ook echt benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat vorderen ;)
Maar CBL, dat is carb-back loading toch? Hoe werkt dat dan precies?
Heb je daar eventueel boek of een pdf over, ben wel benieuwd namelijk :)

Ben ook benieuwd of je CBL en IF zou kunnen combineren...
Vasten tot training en dan vanaf uurtje of 5 / 6 helemaal losgaan met carbs :p

Laatst bewerkt:
  • #1.088
Thanks man, ben ook echt benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat vorderen ;)
Maar CBL, dat is carb-back loading toch? Hoe werkt dat dan precies?
Heb je daar eventueel boek of een pdf over, ben wel benieuwd namelijk :)

Ben ook benieuwd of je CBL en IF zou kunnen combineren...
Vasten tot training en dan vanaf uurtje of 5 / 6 helemaal losgaan met carbs :p
Ik hoop positief, will see! Normaal vandaag willen trainen, maar een vriend van me wilde eens meekomen (ecto for sure) dus heb ik hem zitten begeleiden vandaag.
Morgen back in action!
Ik stuur je even een privéberichtje. Op zich is het wel mogelijk, met wat kleine aanpassingen.

• #1.089
fzaput.png

2de rustdag op een rij, dus we gaan iets hoger in eiwitten :)

Ga is trainen man :( ik wil onder de indruk zijn :(

• #1.091
Ga is trainen man :( ik wil onder de indruk zijn :(
Ik wilde wel, maar een vriend van me had mijn hulp/expertise en begeleiding nodig. En ik ben een goede vriend :(

Ik train liefst solo of met trainingspartner ive. Dan kan ik pas echt voluit gaan. Had geen zin om een halve workout te doen en hem onvoldoende te helpen.

Ik wilde wel, maar een vriend van me had mijn hulp/expertise en begeleiding nodig. En ik ben een goede vriend :(

Ik train liefst solo of met trainingspartner ive. Dan kan ik pas echt voluit gaan. Had geen zin om een halve workout te doen en hem onvoldoende te helpen.

Dat is wel erg behulpzaam van je, ik heb dat altijd als ik eens met me vriendin samen ga.
Dan ben ik haar de hele tijd aan het helpen, maar vergeet ik zelf überhaupt nog wat te doen :p

• #1.093
Dat is wel erg behulpzaam van je, ik heb dat altijd als ik eens met me vriendin samen ga.
Dan ben ik haar de hele tijd aan het helpen, maar vergeet ik zelf überhaupt nog wat te doen :p
Ach, ik kan nog genoeg dagen trainen en dan help ik liever eens iemand om een goed beeld te geven wat trainen is. Want als ik train is het 100% mijn training, en niets anders :D

Wtf respect man. Hoe hou jij dat in godsnaam vol 1400 kcal per dag? Dat is echt Auswitch mode voor mij :(

• #1.095
  • #1.096
LEG WORKOUT

1. Flat Bench Press
12x60
10x65
10x70
8x75
6x80
5x85

2. Standing Calf Press on Smith Machine
50x25
45x35
40x45
35x55
25x65
20x75
20x80
15x85
15x90

3. Leg Extensions
2x30x35
20x55 + partial reps
20x65 + partial reps
15x70 + partial reps
12x75 + partial reps
10x80 + partial reps
10x85 + partial reps
8x90 + partial reps
-straight to-
10x60
10x40

4. Leg Press Plate Loaded
25x160
25x170
25x180
25x190
-superset with-

5. Adductors
25x40
25x50
25x55
25x60

6. Calf Press on Leg Press
15x120
15x130
12x140
12x150
10x160
10x170

3/5

Training ging lekker, goede contractie in mijn kuiten en quads tijdens leg extensions. Daarna wat high reps op de leg press - dat burn.
Merk wel dat ik mijn quads een beetje moet bijtrekken, maar ik ondervond wat last van mijn rechterknie. Toch wat mee oppassen.

foodz

33v16d2.jpg

2b1e0l.jpg

Pittabroodjes gevult met groentjes, kipfilet en wat kippenwit en aardappelschijfjes gegrild in de oven

30hplde.jpg

1zfn5m1.jpg

Portie kwark en een Protein Panncake van Bodylab

Post-workout nutrition - this is why I workout​

Laatst bewerkt:
  • #1.097
Today was a good day

1zlvjnt.png

Waarom eet jij eigenlijk kippewit (beleg) ipv kipfilet? Dat zit toch vol natrium?

• #1.099
Waarom eet jij eigenlijk kippewit (beleg) ipv kipfilet? Dat zit toch vol natrium?
Meestal eet ik 2 kipfilets op een dag, maar ik was vandaag te lui om nog eens kipfilet klaar te maken dus was het maar wat kippenwit.
Dat beetje vandaag gaat het hem nu niet maken denk ik.

hoop ik..

Meestal eet ik 2 kipfilets op een dag, maar ik was vandaag te lui om nog eens kipfilet klaar te maken dus was het maar wat kippenwit.
Dat beetje vandaag gaat het hem nu niet maken denk ik.

hoop ik..

Ik heb het al regelmatig op jouw foto's gezien, daarmee die vraag :p
Af en toe wat kan geen kwaad denk ik, maar het lijkt me niet echt goed als je dagelijks 300g fzo ervan eet :p

Terug
Naar boven