Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Je mag dan niet zo hoog ik kcals zitten, maar man wat maak jij een feest van je meals! Ziet er allemaal top uit!

Heb vanaf pagina 51 even terug gelezen, maar kun je me even vertellen waarvoor je de depletion deed in combi met 1200kcals:eek:

Pff ik ben al bang dat ik teveel spoedverlies heb wanneer ik 800 kcal cut op een rustdag, kan he heen kwaad dat je dik onder je behoefte zit?

Thanks!
Prima. Gisteren een refeed kunnen houden, waar ik echt nood aan had. Focus vandaag is goed en heb momenteel geen last van vermoeidheid.
Morgen weer zo'n dagje laag zitten & dan kan ik terug trainen :)

Ja doe nu zelf ook vergelijkbaar iets voor laatste fase van me cut:

ma: 2000kcal (BMR) trainingsdag
di: 2000kcal (BMR) trainingsdag
wo: 1500kcal (BMR -500) rustdag
do: 2000kcal (BMR) trainingsdag
vr: 2000kcal (BMR) trainingsdag
za: 1500kcal (BMR - 500) rustdag
zo: 4000kcal (BMR x2) rustdag, refeed, eat whatever the **** I wanna have!! :D

verheug me nu al op zondag! EPIC paas ontbijt zal het zijn hehehe :P

Merk dat die refeed dan ook echt wel nodig is, want eind van de week op zaterdag ben ik echt wel leeg.
Na me refeed echter heb ik gevoel dat ik de hele wereld weer aan kan. Dus lekker systeem als je het mij vraagt.
Mooi dat de focus en vermoeidheid allemaal goed is nu dan ;)

Laatst bewerkt:
MassiveBe, denk je dat ik het op deze manier zou kunnen gaan doen?;
Gewicht 85 Kg, bodyfat 15.5% lengte 182 cm, 3x per week trainingen.

Mijn onderhoud per dag zal dan 2613 zijn ( met de 3x per week inspanning meegerekend)

Hoe zou ik dan mijn trainingsdagen/rustdagen en refeeddag ( denk 1x in de twee weken) kunnen invullen ?
Ik wil nog 5 weken door cutten

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
Gaat echt wel goed zo bro! Echt wel goed van je dat je zo goed op je voeding let, kunnen mensen nog wat van leren (zoals ik :o )
Bedankt man! Het is echt iets waar je een gewoonte van moet maken, meer niet. Eerst had ik wat tegenspraak van mijn ouders, maar nu laten ze mij rustig doen en vragen ze zelfs om advies. :)

Je mag dan niet zo hoog ik kcals zitten, maar man wat maak jij een feest van je meals! Ziet er allemaal top uit!

Heb vanaf pagina 51 even terug gelezen, maar kun je me even vertellen waarvoor je de depletion deed in combi met 1200kcals:eek:
Welkom! Altijd leuk dat iemand met jouw kennis, ervaringen en zeker je fysiek komt meelezen.
Dat manlet genetics. Ik hoef niet teveel te eten (tot grote teleurstelling van mijn maag) om aan te komen.
Die depletion was eigenlijk een afgeleide van UD 2.0 (Ultimate Diet 2.0 - Lyle McDonald)
Daarbij ga je op ongeveer 50% zitten van je onderhoud (maar hij raadt wel aan om niet lager dan 1200 te gaan qua voeding, de rest van tekort moet je zelf creeëren door cardio), even helemaal te depleten om dan terug te loaden.
Mijn laatste workout had een fullbody workout moeten zijn + een refeed tot vandaag, maar wegens omstandigheden heb ik wat moeten improviseren. :)

Pff ik ben al bang dat ik teveel spoedverlies heb wanneer ik 800 kcal cut op een rustdag, kan he heen kwaad dat je dik onder je behoefte zit?
Nogal persoonsgebonden denk ik. Ik merk van mezelf dat ik even wel laag kan zitten op een rustdag zonder teveel spiermassa te moeten inleveren zolang ik maar hoog genoeg in eiwitten zit.

Ja doe nu zelf ook vergelijkbaar iets voor laatste fase van me cut:

ma: 2000kcal (BMR) trainingsdag
di: 2000kcal (BMR) trainingsdag
wo: 1500kcal (BMR -500) rustdag
do: 2000kcal (BMR) trainingsdag
vr: 2000kcal (BMR) trainingsdag
za: 1500kcal (BMR - 500) rustdag
zo: 4000kcal (BMR x2) rustdag, refeed, eat whatever the **** I wanna have!! :D

verheug me nu al op zondag! EPIC paas ontbijt zal het zijn hehehe :P

Merk dat die refeed dan ook echt wel nodig is, want eind van de week op zaterdag ben ik echt wel leeg.
Na me refeed echter heb ik gevoel dat ik de hele wereld weer aan kan. Dus lekker systeem als je het mij vraagt.
Mooi dat de focus en vermoeidheid allemaal goed is nu dan ;)
Ik kan al inbeelden dat jij uitkijkt naar die zondag met zo'n goed schema dan! Hoe verlopen de resultaten? Want als je 2x per week een tekort maakt van 500 kcals en je gaat op je rustdag met 2x je BMR naar boven, is je wekelijks tekort dan voldoende voor gewichtsverlies?
Op hoeveel procent wil je komen te zitten na deze cut & hoelang ben je al bezig? :D

Hele fijne ouders dus. Net heeft mijn moeder pas gezegd dat we al 4jaar een blender hebben.. Nooit geweten en dat ding is nooit gebruikt haha. Maarja respect man ;)

• #1.067
Hele fijne ouders dus. Net heeft mijn moeder pas gezegd dat we al 4jaar een blender hebben.. Nooit geweten en dat ding is nooit gebruikt haha. Maarja respect man ;)

Zeker.
Ik woon bij mijn moeder (ouders gescheiden) en zij is echt begrijpend en chill :cool:

Brahski's, een vraagje: hoe komt het dat ik na het avondeten meer honger heb dan voor mijn avondmaal?
Niet enkel op rustdagen, ook op trainingsdagen ondervind ik dit.

Wat ziet dat eten er toch altijd lekker uit zeg op die foto's ;)

Hoe bevalt het die flinke low kcal dagen?

Nog last van die verminderde focus?
Dat is me die speciale effecten en fotograaf skillz. In het echt trekt het op niets!!!

:trollface:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:58 ----------

Zeker.
Ik woon bij mijn moeder (ouders gescheiden) en zij is echt begrijpend en chill :cool:

Brahski's, een vraagje: hoe komt het dat ik na het avondeten meer honger heb dan voor mijn avondmaal?
Wat eet je?

Meer eiwitten en/of vetten toevoegen. Suikers vermijden

• #1.069
Dat is me die speciale effecten en fotograaf skillz. In het echt trekt het op niets!!!

:trollface:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:58 ----------

Wat eet je?

Meer eiwitten en/of vetten toevoegen. Suikers vermijden

tumblr_m81kahWn1a1rratqao1_250.gif

Haters gonna hate.

300 gram groenten (broccoli & snijbonen nu) met 150 gram zoete aardappel en kipfilet, gebakken in de coconut oil.

Zeker.

Cafeine overdag die je honger onderdrukt? Schommelende insulinespiegel? Ik heb het ook hoor.

• #1.071
Cafeine overdag die je honger onderdrukt? Schommelende insulinespiegel? Ik heb het ook hoor.

Cafeine 's morgens in de vorm van caps & koffie.
Mijn maag denkt dat ik iemand van 1.80 m ben met 95 kilo op 6% vet, terwijl m'n metabolisme ervan overtuigd is dat ik een midget ben die verlamd is :(

Cafeine 's morgens in de vorm van caps & koffie.
Mijn maag denkt dat ik iemand van 1.80 m ben met 95 kilo op 6% vet, terwijl m'n metabolisme ervan overtuigd is dat ik een midget ben die verlamd is :(

Hahah en bij mij is het andersom :sad:

Maar meer groenten eten CalfBrah. Of avondmaaltijd over meerdere porties verdelen, of later eten, of eerder slapen.

• #1.073
Hahah en bij mij is het andersom :sad:

Maar meer groenten eten CalfBrah. Of avondmaaltijd over meerdere porties verdelen, of later eten, of eerder slapen.

Hop naar een halve kilo groenten op een avondmaal dan. Want ik had nu rond 19.15 gegeten.
En veel later heb ik al zeker geen zin in.
Het is hier nu niet echt het mediteraans klimaat om laat op de avond te eten helaas :(

Hop naar een halve kilo groenten op een avondmaal dan. Want ik had nu rond 19.15 gegeten.
En veel later heb ik al zeker geen zin in.
Het is hier nu niet echt het mediteraans klimaat om laat op de avond te eten helaas :(
En groene thee (caps)?

Shredded with Intermittent Fasting

Ben benieuwd of je die 4000 Cals opkrijgt. Als ik een tijdje laag zat en dan een refeed had, dan had ik dadelijk genoeg met eten. Bijgevolg doe ik enkel nog refeeds met max 500 cal boven onderhoud. Vind het ook belangrijk om tijdens een refeed clean te eten. Zeker vetten tot minimum beperken.

• #1.076
Ik drink hier groene thee.. close enough?

Ben benieuwd of je die 4000 Cals opkrijgt. Als ik een tijdje laag zat en dan een refeed had, dan had ik dadelijk genoeg met eten. Bijgevolg doe ik enkel nog refeeds met max 500 cal boven onderhoud. Vind het ook belangrijk om tijdens een refeed clean te eten. Zeker vetten tot minimum beperken.
Absoluut. Bij een refeed hou ik het ook liever clean. Algemeen is kwaliteit>kwantiteit in mijn ogen, zeker omdat ik nogal gevoelig kan reageren daarop.
Enkel gisteren mijzelf wel een bol vanille ijs gegund. I'm worth it :cool:

Shredded with Intermittent Fasting

Ik drink hier groene thee.. close enough?

Absoluut. Bij een refeed hou ik het ook liever clean. Algemeen is kwaliteit>kwantiteit in mijn ogen, zeker omdat ik nogal gevoelig kan reageren daarop.
Enkel gisteren mijzelf wel een bol vanille ijs gegund. I'm worth it :cool:

Ga je dan ook eerst van snelle carbs en dan geleidelijk aan meer complexe carbs eten die dag? Kreeg dan instant energie als een gek en erna enorme crash :-). Wel epic veins, dat was het enigste positieve eraan vond ik :-)

Zolang je je een bolletje ijs kan veroorloven, no prob.
In niet, vraag me soms af ik nog wel een metabolisme heb :-D. Trainingen veranderd in UB/LB om wat cal verbruik war op te schroeven zonder minder te moeten eten. Dat helpt wel goed vind ik.

• #1.078
Ga je dan ook eerst van snelle carbs en dan geleidelijk aan meer complexe carbs eten die dag? Kreeg dan instant energie als een gek en erna enorme crash :-). Wel epic veins, dat was het enigste positieve eraan vond ik :-)

Zolang je je een bolletje ijs kan veroorloven, no prob.
In niet, vraag me soms af ik nog wel een metabolisme heb :-D. Trainingen veranderd in UB/LB om wat cal verbruik war op te schroeven zonder minder te moeten eten. Dat helpt wel goed vind ik.

Meestal na de training een shake met cafeine, dextrose en whey om insulinegevoeligheid omhoog te krijgen. Daarna wat snelle carbs in de vorm van pitabroodjes of dergelijke met zoete aardappel en geleidelijk aan wat complexer.
Maar niet tot voor ik ga slapen, want complexe koolhydraten zouden 's avonds voor het slapen je groeihormoon beïnvloeden wat not-done is bij CBL :)
Shock dat system! Nu ben ik met Hypertrophy/Power workout begonnen in de stijl van Layne Norton. Na een x-aantal weken aanpassen indien nodig :cool:

Waar haal je thee brah?

Meestal na de training een shake met cafeine, dextrose en whey om insulinegevoeligheid omhoog te krijgen. Daarna wat snelle carbs in de vorm van pitabroodjes of dergelijke met zoete aardappel en geleidelijk aan wat complexer.
Maar niet tot voor ik ga slapen, want complexe koolhydraten zouden 's avonds voor het slapen je groeihormoon beïnvloeden wat not-done is bij CBL :)
Shock dat system! Nu ben ik met Hypertrophy/Power workout begonnen in de stijl van Layne Norton. Na een x-aantal weken aanpassen indien nodig :cool:
Hé fl**ker, eerst laat jij mij 130g carbs schroeften en dan zeg je dat het niet goed is wegens beïnvloeding van je groeihormoon :P

Terug
Naar boven