MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Planning vandaag:
5djm04.png

Medium-day: chest, abs & calves

Alweer chest? Superdude..

:trollface:

Mooie voeding trouwens man! Kan ik nog wat van leren. Ik moet ik het helaas wel bijna verdubbelen om aan mn bulkbehoefte te komen :(

• #1.604
Alweer chest? Superdude..

:trollface:

Mooie voeding trouwens man! Kan ik nog wat van leren. Ik moet ik het helaas wel bijna verdubbelen om aan mn bulkbehoefte te komen :(

We all love chest-day :eyebrow:
Thanks bro, ziet er mij wel wat in orde uit nu. Een mix'je van verschillende soorten carbs, eiwitten vetten...
Ik houd nog wel rekening met wat verborgen calorieën uit bijvoorbeeld eetlepel tomatensaus als dressing etc.
Kijk, daarom mag jij wel chocomelk drinken & ik niet :D

heb je al wel eens een krachtschema gedraaid zoals bill starr advanced/intermediate? volgens mij kun jij met jouw 'proporties' (:trollface:) echt zieke kracht bouwen

We all love chest-day :eyebrow:
Thanks bro, ziet er mij wel wat in orde uit nu. Een mix'je van verschillende soorten carbs, eiwitten vetten...
Ik houd nog wel rekening met wat verborgen calorieën uit bijvoorbeeld eetlepel tomatensaus als dressing etc.
Kijk, daarom mag jij wel chocomelk drinken & ik niet :D

:eyebrow:

Yup, die 125 gram rijst is al een stevig bord man, is niet post workout toch? Ik eet bijna nooit meer rijst omdat ik merk dat ik pasta gewoon veel sneller en meer kan eten. En goed dat je gevarieerd en veel groenten eet! Nu ik geen pizza meer eet moet ik een andere bron van groenten zoeken :D

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 11:19 ----------

heb je al wel eens een krachtschema gedraaid zoals bill starr advanced/intermediate? volgens mij kun jij met jouw 'proporties' (:trollface:) echt zieke kracht bouwen

:roflol:

Maar true dat. Heb t hem ook al eens voorgesteld.

• #1.607

Nowp, nog nooit van gehoord zelfs dus brb Google
:roflol: , 'bedankt' dan maar? :D
Ik ben nu even Wendler & wat tips van bob aan het toepassen, eens zien hoe dat gaat en hopelijk kan ik wat massa & kracht opbouwen voor mijn chest.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 11:20 ----------

:eyebrow:

Yup, die 125 gram rijst is al een stevig bord man, is niet post workout toch? Ik eet bijna nooit meer rijst omdat ik merk dat ik pasta gewoon veel sneller en meer kan eten. En goed dat je gevarieerd en veel groenten eet! Nu ik geen pizza meer eet moet ik een andere bron van groenten zoeken :D

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 11:19 ----------

:roflol:

Maar true dat. Heb t hem ook al eens voorgesteld.

Natuurlijk post workout, wanneer anders? :D
Oh really? -zonder ironische ondertoon

• #1.609
goedzo!

madcow = variant van bill starr

Aaaah juist! Madcow heeft je die zieke bench opgebracht?
Ohja, en van groentjes probeer ik wel te variëren - maar ben nu een fan geworden van groene bonen 's avonds & in de dag vaak een salademix met jonge bladspinazie.
Echt een aanrader die bladspinazie: vrij neutraal van smaak, gezond & vult goed!

:roflol: @ pizza = groentjes

Aaaah juist! Madcow heeft je die zieke bench opgebracht?
Ohja, en van groentjes probeer ik wel te variëren - maar ben nu een fan geworden van groene bonen 's avonds & in de dag vaak een salademix met jonge bladspinazie.
Echt een aanrader die bladspinazie: vrij neutraal van smaak, gezond & vult goed!

:roflol: @ pizza = groentjes

haha mijn bench zuigt, maar dat heeft weinig met Madcow te maken. Vooral mn squat en pendlay row zijn hard vooruit gegaan op Stronglifts en Madcow, deadlift en bench ook wel prima maar niet opvallend.

Haha 'vult goed' is sowieso al een no-go voor mij in bulk;) maar zal het onthouden voor in de cut straks!

• #1.611
haha mijn bench zuigt, maar dat heeft weinig met Madcow te maken. Vooral mn squat en pendlay row zijn hard vooruit gegaan op Stronglifts en Madcow, deadlift en bench ook wel prima maar niet opvallend.

Haha 'vult goed' is sowieso al een no-go voor mij in bulk;) maar zal het onthouden voor in de cut straks!

Wat een luxe-probleem, ik moet me echt nog soms inhouden op m'n trainingsdagen in de bulk :(

wendler is goed maar persoonlijk vind ik dat als je stats nog niet advanced zijn je even goed kortere schema's kunt doen en evenveel resultaat kunt halen, vandaar dat ik bill starr voorstel, ik ben het nu aant doen en haal er nog altijd PR's uit,
en moest het nu zijn dat je er geen massa uithaalt dan gebruik je je verbeterde krachtgains gewoon bij je BB'ing schema's en hoppa, instant gains
daarom dat ik ook wou zeggen, niet genoeg massa op je chest? verdubbel dan gewoon het gewicht dat je gebruikt voor weighted dips ;)

wendler is goed maar persoonlijk vind ik dat als je stats nog niet advanced zijn je even goed kortere schema's kunt doen en evenveel resultaat kunt halen, vandaar dat ik bill starr voorstel, ik ben het nu aant doen en haal er nog altijd PR's uit,
en moest het nu zijn dat je er geen massa uithaalt dan gebruik je je verbeterde krachtgains gewoon bij je BB'ing schema's en hoppa, instant gains
daarom dat ik ook wou zeggen, niet genoeg massa op je chest? verdubbel dan gewoon het gewicht dat je gebruikt voor weighted dips ;)

100% mee eens. Begin met progressie per training, dan progressie per week, dan progressie per maand. Stronglifts>Madcow>Wendler bijvoorbeeld. En melk elk systeem goed uit zodat je niet progressie laat liggen.

Massa is een kwestie van genoeg eten en massa-gerichte assistance kiezen. Gebruik je kracht uit je main lifts om massa te bouwen.

• #1.614

100% mee eens. Begin met progressie per training, dan progressie per week, dan progressie per maand. Stronglifts>Madcow>Wendler bijvoorbeeld. En melk elk systeem goed uit zodat je niet progressie laat liggen.

Massa is een kwestie van genoeg eten en massa-gerichte assistance kiezen. Gebruik je kracht uit je main lifts om massa te bouwen.

Hmm interessant. Maar ik dacht dat jij (bob) 5x5 onvoldoende vond om er alles uit te halen van kracht?
(Meen me te herinneren dat je dat zei..)

Hmm interessant. Maar ik dacht dat jij (bob) 5x5 onvoldoende vond om er alles uit te halen van kracht?
(Meen me te herinneren dat je dat zei..)

Hmm interessant, ik weet niet precies wat ik gezegd zou hebben :D maar 5x5 is heel geschikt om kracht op te bouwen, maar dan vooral algemeen kracht. Wil je specifiek voor een powerlifting 1RM trainen dan is alleen een 5x5 schema imo niet genoeg nee. Heel goed om de basis te leggen maar je zal met een piek-schema beter presteren op je top-dag. Ik weet niet of je dat bedoeld?

• #1.616
CHEST - CALVES - ABS

warmup: 5 min. crrosstrainer + rotator cuffs

Incline Bench Press
2x20x40
3x60
3x67.5
8x77.5 repout

Flat Dumbbell Press
20x20
15x24
12x26
10x28
8x30
2x6x32
-dropset-
8x20

Flat Dumbbell Flyes
15x14
12x16
2x10x18 -pijn aan pezen-

Standing Calf Raises
50x25
40x35
35x45
25x55
20x65
15x75
12x85
10x95

Peck-Deck Machine
15x50
12x55
2x10x60
8x65

Bench Press Machine rest-pause
2x10x60
8x70
6x75

Leg Raises
25xBW
25x4 + 15xBW
20x4 + 20xBW
20x4+ 20xBW

Ab Rollout
3x15

post workout:
72w368.jpg

125 gram rijst met 150 gram kip & 200 gram bonen, beetje chilisaus & hot sauce met wok kruiden.​

Hmm interessant, ik weet niet precies wat ik gezegd zou hebben :D maar 5x5 is heel geschikt om kracht op te bouwen, maar dan vooral algemeen kracht. Wil je specifiek voor een powerlifting 1RM trainen dan is alleen een 5x5 schema imo niet genoeg nee. Heel goed om de basis te leggen maar je zal met een piek-schema beter presteren op je top-dag. Ik weet niet of je dat bedoeld?

Dan zal ik dat verkeerd begrepen of anders geïnterpreteerd hebben :D

Die chillisauce lijkt op bloed I was like what the f is this?

Doe jij altijd als je incline doet flat met dumbbells en als je flat doet incline met dumbbells btw? Wel nice training :D

• #1.618
Die chillisauce lijkt op bloed I was like what the f is this?

Doe jij altijd als je incline doet flat met dumbbells en als je flat doet incline met dumbbells btw? Wel nice training :D

Haha, heeft er inderdaad iets van weg. Om andere hongerige mensen schrik aan te jagen :cool:
Die laatste zin moest ik even terug lezen want daar snapte ik niets van :roflol:
Meestal kies ik voor flat dumbbell press omdat ik merk dat ik daar de dumbbells ietwat kan positioneren zodat ik minder last heb aan mijn schouder.
Onze gym is ingedeeld in 2 delen, beide met een flat bench. In het nieuwe gedeelte doe ik ook wel flat bench press omdat ik die beter vind.

fuuuu net bedacht dat ik mijn bench ging laten filmen door trainingspartner, helemaal vergeten!

Good train, awesome food

O lawd, dat foods. Kom jij een keertjeng romantiesch voor mi kokeng :$?

Terug
Naar boven