MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Waarschijnlijk ;)

Goeie training broski

no 'no homo'
cuz that would be gay

Bedankt!
Was zelf niet echt onder de indruk van m'n training of geweldig gevoel ervan, maar we hebben gedaan wat moest.

Ik merk van mezelf dat ik nogal gemakkelijk tussen mijn maaltijden door eens kan grijpen naar een boterhammen/koeken extra, wat niet de bedoeling is, dus ik ga even mijn post workout maaltijden wat vergroten zodat ik lekker vol zit. :)

Bedankt!
Was zelf niet echt onder de indruk van m'n training of geweldig gevoel ervan, maar we hebben gedaan wat moest.

Ik merk van mezelf dat ik nogal gemakkelijk tussen mijn maaltijden door eens kan grijpen naar een boterhammen/koeken extra, wat niet de bedoeling is, dus ik ga even mijn post workout maaltijden wat vergroten zodat ik lekker vol zit. :)

Geen slecht plan ;)

• #1.643

Dat gaat een mooie post workout maaltijd worden dus!

Vandaag normaal nog even wat cardio op het schema. Beetje vetverbranding stimuleren, gedachten verzetten & een excuus om iets meer te mogen eten op rustdagen!

Lekker even de afleiding zoeken he? Cardio gaat goed? Doe je met intervallen of hou jij je hartslag rond 130/140?

• #1.645
Lekker even de afleiding zoeken he? Cardio gaat goed? Doe je met intervallen of hou jij je hartslag rond 130/140?

Meestal loop ik hier gewoon 5 kilometer op een gematigd tot sneller tempo. Hartslag heb ik geen flauw idee van, zal eens terug moeten checken op hoeveel die is dan.
Interval doe ik relatief weinig, waarschijnlijk terug toepassen richting de cut :D

• #1.646
Lopen ging moeizaam.
Merkte bij het opwarmen dat er iets niet klopte, bij elke sprong voelde ik een steek in mijn rug/schouder.
Blijkbaar zit er ergens een spier vast/verkeerd of wat dan ook waardoor ik bij elke stap of diep inademen pijn voel & moeite heb met diep te ademen.
Iemand een idee wat het kan zijn of hoe op te lossen? :)

Lopen ging moeizaam.
Merkte bij het opwarmen dat er iets niet klopte, bij elke sprong voelde ik een steek in mijn rug/schouder.
Blijkbaar zit er ergens een spier vast/verkeerd of wat dan ook waardoor ik bij elke stap of diep inademen pijn voel & moeite heb met diep te ademen.
Iemand een idee wat het kan zijn of hoe op te lossen? :)

ja, niet meer lopen

lopen = cardio = katabool

• #1.651
BACK - TRAPEZIUS - CALVES

warmup: 5 min. crosstrainer

Bench Press - op aanraden van bob wat meer toepassen
10x40
5x60
3x5x70

Deadlift
2x10x60
3x90
3x105
10x117.5 repout

Wide Grip Lat Pulldown
20x55
15x70
12x75
2x10x80
8x85
-dropset-
15x50

T-Bar Rows - gewicht zonder stang
20x40
15x50
15x55
12x60
10x62.5
8x65
8x67.5
-dropset-
6x60
6x50
8x40

Isolate Low Row
20x50
15x60
12x65
2x10x70
-dropset-
10x50

Calf Press on Leg Press Plate Loaded
25x120
2x20x140
15x160 rest-pause 5x160
15x170 rest-pause 5x170
2x12x180 rest-pause 2x3x180
-superset-

Dumbbell Shrugs
25x24
2x20x26
20x28
15x30
15x32

fin.
Deadlift voelde lekker aan, maar ondervond wel nog wat last aan schouder & pees tijdens Lat Pulldown & de Rows - nog steeds van die verdomde strongman workout.
Goede pump in mijn calves, hoe dat het mogelijk is weet ik ook niet.
Desalniettemin geen slechte workout.

post workout:
125 gram rijst met kipfilet, spinazie & een wrap gevuld met kip & salade en een wrap gevuld met kwark, rozijnen, kaneel en een eetlepel honing - so good!

Laatst bewerkt:
waarom bankdrukken inje deadlift training ?

Laatst bewerkt:
  • #1.654
waarom bankdrukken inje deadlift training ?

Waarom doe je bench voor DL ?!

Hihihi :D

Wij hebben 2 bench presses. Eentje in het oude gedeelte, & ééntje in het nieuwe. Mijn voorkeur gaat uit naar die van het nieuwe gedeelte.
Het was vandaag opendeurdag bij ons en ik zag net dat de bench vrij was.
Als ik het toen niet had gedaan, was het er waarschijnlijk niet van gekomen met alle superdudes die eens komen testen..

En ja sanca lach maar! Lach de lach der dwazen! :mad:

snap je redenatie niet

Lol @ de gevolgen van strongman training :D I feel you :D

Maar eumh, bench voor dl omdat je die superdudes voor wou zijn?

Imo nooit je training laten beinvloeden door een ander! Volgende keer bicep flex dan gaan ze vanzelf weg hoor?

Voor de rest stevige training! Die calf press man :p

• #1.658
Lol @ de gevolgen van strongman training :D I feel you :D

Maar eumh, bench voor dl omdat je die superdudes voor wou zijn?

Imo nooit je training laten beinvloeden door een ander! Volgende keer bicep flex dan gaan ze vanzelf weg hoor?

Voor de rest stevige training! Die calf press man :p

Ja, ik wilde ze voor zijn. Echt een kudde superdudes bij ons bro.
Misschien had ik ze mijn calves moeten laten zien want daar had ik anders wel een lekkere pump :roflol:

weetge, dingen als wide grip pulldown of pull ups hebben weinig nut tov van regular grip, het enige wat je doet is je biceps in een zwakke positie zetten waardoor er minder effort naar je lats kan gaan, en ik neem aan dat je ze voor je lats doet. Je kunt dus best gewoon de oefeningen doen met een zo sterk mogelijke grip, dus close grip pronated of supinated of neutral grip, just ma two cents

weetge, dingen als wide grip pulldown of pull ups hebben weinig nut tov van regular grip, het enige wat je doet is je biceps in een zwakke positie zetten waardoor er minder effort naar je lats kan gaan, en ik neem aan dat je ze voor je lats doet. Je kunt dus best gewoon de oefeningen doen met een zo sterk mogelijke grip, dus close grip pronated of supinated of neutral grip, just ma two cents

U sure 'bout that, bro?

Terug
Naar boven