XXL Nutrition

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Fijn om te lezen dat je jezelf herpakt hebt en weet zin hebt om te knallen. Leuk dat jij ook meer krachtgericht gaat trainen en het gepomp grotendeels laat voor wat het is. :D.
The time has come to get seriously strong!! :lifter:.
Pak het nu helemaal anders aan, en het bevalt me prima!
Vind het sowieso erg tof om gewoon zo sterk mogelijk op de compounds te worden, de rest er om heen is ook maar om het 'laatste' restje eruit te krijgen. Houd niet eens meer bij of ik bij overige oefeningen een (v)pr haal, dat was een jaar geleden heel wat anders :p.

Zocht je foto al op bodybuilding United maar zag hem niet. Lees nu pas dat je niet geweest bent. Volgende x dan maar samen als mijn schouder herstelt is en jij weer fut hebt. :) BB zit in je bloed nu....kom je niet zo snel vanaf :)
Vond het niet verstandig om na de 'dramatische' week aan zoiets deel te nemen, had echt even tijd om wat voor mezelf op een rijtje te krijgen :). Echter heb ik me wel ingeschreven voor de volgende editie, dus als jij ook komt.. Lijkt me erg leuk om je weer eens te zien!
En je hebt helemaal gelijk, als het eenmaal in je bloed zit blijft het kriebelen, zelfs als je even totaal niet lekker in je vel zit en je hoofd er eigenlijk niet naar staat :).

Fijn dat er iemand bij je is die je kan wijzen op de kleine dingen/foutjes. Soms ben je daar zelf niet altijd bewust van. Hopelijk herpak je je trouwens weer snel! Dipjes horen er nu eenmaal bij denk ik maar zo :D
Vind het een enorme luxe, eigenlijk gewoon een soort van personal trainer waar ik nog echt vertrouwen in heb ook. Hij leest en bekijkt onderzoeken en filmpjes van de bekendere powerlifters en dergelijke en hij vindt het heerlijk om zich gewoon in de sport an sich te verdiepen. Pluk ik nu mooi de vruchten van :rolleyes:.
Het dipje was toch wel een enorme grote dip, moest echt even afstand van alles nemen. Het gaat wel weer, ik moet maar eens leren om realistische doelen te stellen en niet op werkelijk ieder groot of klein vlak in mijn leven 200 % willen presteren, dat nekt je op een gegeven moment blijkbaar :).

And she is back! Laat de gainzzz maar beginnen:)

Helpt vaak goed zo'n reset!
Yaaaay, het kriebelt te veel, kan niet stilzitten!
Voorheen vond ik een reset vreselijk, maar nu ben ik eindelijk rationeel genoeg om in te zien dat je daar op lange termijn juist verder mee kom.. Tsja, iets met eigenwijsheid enzo.. :rolleyes:.

Sanne is echt weer terug. Niet om het moeten maar om lekker te trainen zonder die dwang! Heerlijk is dat he als je gewoon lekker je gang kan gaan!
Dan ga je er weer van genieten en dat merk je nu. de zin komt terug en je gaat ervoor. Blijf dat vooral volhouden meid.
Je doet het goed... perfectionisme kan alleen soms een enorme pain-in-the-ass zijn. ;)
Go with the flow en het is heerlijk om je maatje er bij te hebben!

Ik hoop je echt te zien bij de volgende BB United! Je zal je echt op je gemak voelen. Ongedwongen en relaxed lekker hard trainen!
Wat lief van je meid, je hebt helemaal gelijk, moest echt even alles loslaten en een stapje terugdoen en bedenken hoe ik het anders kan doen. Deze manier van trainen heb ik nooit geprobeerd omdat ik vond dat ik elke training op elke spiergroep gewoon zo zwaar mogelijk naar de klote moest gaan, maar dat nekt me op een gegeven moment omdat ik op andere levensvlakken ook meer dan 100% wil geven, en da' ken blijkbaar nie :o.

Heb gisteren nog even met Arthur gesproken, we hebben het ook nog even over jou gehad (uiteraard enkel positief!). Je weet hoe ik ben, heb dezelfde angsten als jij (ben ik daar wel op mijn plaats, ik zie er niet uit zoals de rest, etc.), maar jouw ervaring sterkt me des te meer om te willen nokken met de onzekere gedoe en gewoon te gaan voor iets wat me werkelijk ontzettend leuk lijkt. Long story short: ik ben erbij meid, wil mezelf niets meer ontzeggen :).

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ik miste het direct al vanaf de eerste dag.. :o
Wel mijn manier van trainen volledig omgegooid though, dus heel ander soort trainingen :).

Ik klaag niet! :D

Welcome back Sanne!
Haha, awwww, thanks! :D

Training van vandaag: LB 1

Oef, had nog spierpijn in hammies en buik van de legday van zaterdag, en ik mocht vandaag alweer.. Begin steeds meer te ondervinden dat je op veel verschillende manieren kunt trainen waarbij je heus niet met het allerzwaarste gewicht aan de slag hoeft te gaan, werken met een lange TUT, negatives, variaties en dergelijke hakken er best flink in!

Opwarmen met hip circle

Max SQ erg nieuwsgierig om te ondervinden op welk gewicht mijn knie weer naar binnen wil klappen, voorheen was dat bij een gewicht of 50
10 x 20 ATG
5 x 30
5 x 37.5
3 x 42.5
3 x 47.5
3 x 50
3 x 55
2 x 57.5 Knie wil weer naar binnen klappen, plus tweede rep was echt lelijk omdat ik met mijn bovenlijf als het waren voorover naar boven kwam
2 x 57.5 Stuk netter dan vorige set
1 x 60 Ging best steady
1 x 60 Ook best steady
6 x 42.5 Voelt ineens erg vreemd en bizar licht na de laatste sets :roflol:
6 x 42.5
Duidelijk dat het werken met de hip circle dus invloed heeft op mijn techniek. Heb ooit eens 5 x 60 gehaald, met naar binnen klappende knieën though, waardoor ik uiteraard weer knieklachten deed. Nu nergens last van, en mijn knie begint duidelijk pas op een zwaarder gewicht dan voorheen naar binnen te klappen. Dat vind ik nu dan ook het zwaarte punt op mijn squat: wanneer ik net boven parallel weer naar boven kom. Dan blijf ik voor mijn gevoel een beetje 'hangen' en kom ik heel traag omhoog omdat ik ontzettend hard aan het ploeteren ben mijn rechterknie niet naar binnen te laten klappen.
Progress it is, volgende max zal wel een poosje duren, benieuwd of ik dan weer een stukje verder ben.

Volume sumo DL
12 x 50
10 x 50
9 x 50 Hardslag idioot hoog, conditie is bij mij zwaar ruk :o
10 x 50
Ging lekker, ook geen naar binnen klappende knieën, nice!

Walking lunges
24 x 8
24 x 12
24 x 14
Zou bijna gaan twijfelen toch maar eens cardio toe te voegen, puur om wat conditie op te bouwen :roflol:

Plate loaded incline leg press
12 x 35
12 x 45
12 x 55
Voelde bizar zwaar na voorgaande oefeningen

Single lying leg curls
12 x 5 slow negatives
12 x 7.5 slow negatives
8 x 10
Hammies compleet naar de kloten, spierpijn van afgelopen zaterdag had daar absoluut invloed op

Single leg extensions
12 x 10
10 x 15
10 x 15
Eerste reps voelen altijd ontzettend licht, laatste reps hakken erin, blij dat ik deze zonder knieklachten kan invoegen :).

Glute hyperextensions
12 x bw
12 x 2
12 x 2

Bonusvraag
Volgende week wil ik na de diploma-uitreiking uit eten, dat zal in Breda zijn, heeft iemand tips voor een goed restaurant in de buurt van Breda of Rotterdam? Heb volgens mij weleens iets over 'Zusje' of iets dergelijks gelezen?
Omnomnom-tips zijn altijd welkom! :D

Hmm.. In het zuiden ben ik helaas niet zo bekend op t gebied van restaurantjes.
Volgende max poging hang je er 80 kilo aan Sanne! :D

Tip voor uit eten...simpel: 't Zusje!

Stuur mij ook even 10x de bastogneparfait!:heart:

Even illegaal.. beetje overwerken zodat ik morgen eerst even kan trainen :o

maar zo top dat het je zo goed bevalt! en helemaal om je 22 oktober bij BB 5 te zien!
Gaat je zeker bevallen!

Fijn dat je weer terug bent ;) Toch altijd leuk die zeer gedetailleerde omschrijvingen van jou te mogen lezen.
Super van je squat, altijd fijn om te merken dat je aanpassingen resultaat geven!

Haha ja dat vind ik ook cardioreps.

Ik doe nu 16 passen met walking lunges. Dan komt het meer op kracht aan en niet op conditie:)

• #4.049
Hmm.. In het zuiden ben ik helaas niet zo bekend op t gebied van restaurantjes.
Volgende max poging hang je er 80 kilo aan Sanne! :D
De keuze is dan toch echt gevallen op 't Zusje.. De kaart ziet er in ieder geval al meer dan prima uit :rolleyes:. Als ik eens ergens in het noorden ben, dan mag je me eens het één en ander aanraden :D.
Haha, grapjas, gelijk 80 kg :roflol:

Tip voor uit eten...simpel: 't Zusje!

Stuur mij ook even 10x de bastogneparfait!:heart:
't Zusje it is!! Omnomnom, die kaart ziet er lekker uit!!
Heb ook gezien dat het AYCE is, maar dat dit niet per se hoeft? Moet ik überhaupt nog vragen of jij daar altijd AYCE doet of niet? :o
Die brownie ziet er overigens ook wel appetijtelijk uit.. :rolleyes:

Even illegaal.. beetje overwerken zodat ik morgen eerst even kan trainen :o

maar zo top dat het je zo goed bevalt! en helemaal om je 22 oktober bij BB 5 te zien!
Gaat je zeker bevallen!
Niets mis met een beetje illegaal, houd je scherp zo op zijn tijd ;).
Ben benieuwd naar 22 oktober, vind het alleen al erg leuk om bepaalde mensjes (uiteraard zoals jij) weer eens te zien! ^^

Hahaha, prima excuus toch, 'omdat ik vrouw ben'? :rolleyes:
Ach, het jeukte te snel en miste jullie gewoon heel erg, lag in foetushouding in bed enzo, al die gevoelens, je weet zelf ;).

Fijn dat je weer terug bent ;) Toch altijd leuk die zeer gedetailleerde omschrijvingen van jou te mogen lezen.
Super van je squat, altijd fijn om te merken dat je aanpassingen resultaat geven!
Haha, dankje Janalieke, leuk om te horen!
Vind het ook gewoon fijn om zelf af en toe terug te lezen, als je zomaar achteraf moet gaan bedenken hoe een bepaalde oefening bak 'em beet 2 maanden geleden ging, wil ik dat wel zo objectief mogelijk doen :).

Haha ja dat vind ik ook cardioreps.

Ik doe nu 16 passen met walking lunges. Dan komt het meer op kracht aan en niet op conditie:)
Het zijn niet bepaald mijn favoriete reps :o. Op fiets naar werk overigens ook niet na legday.. Potdomme nog tegenwind op de heen- én terugweg ook!!
Goed idee om passen in te korten naarmate gewicht groter wordt, doe ze voor kracht en niet voor mijn conditie.. Ben nu weer aan het opbouwen, dus ga als de tijd daar is maar eens stoppen met die 24-reppers :rolleyes:

Gaat nog altijd goed met de squat dus. Goe bezig!
Deed je vroeger niet af en toe een trappenhuis run voor de cardio?

Ik dacht hetzelfde hoor :D
SQ gaat echt met sprongen voor Neet! Regelmatig weer stapje terug, en tot nu toe vervolgens weer 2 stappen erbij. Kan ook steeds net wat zwaarder, zonder dat mijn knieën naar binnen klappen. Hip circle doet echt zijn werk, fantastisch ding!
En tsja.. Heb wel mijn aanpak compleet omgegooid, maar na een week miste ik het loggen alweer :o

En jups, mocht ik echt wat in vet zakken en niet minder willen eten, dan zweer ik bij trappen op -en afrennen! :D

Training van vandaag: UB 1

Volume BP

10 x 20
10 x 27.5
10 x 27.5
10 x 27.5
10 x 27.5
10 x 27.5
Niet bepaald mijn favoriet: hoog volume op bench. Mijn bovenarmen geven het voor mijn gevoel veel eerder op dan mijn borst. Echter goed naar Tdawg geluisterd en gewoon gewicht gepakt waarmee ik easy 10 reps kan. Focus op spanning houden op borst, ging prima. Vreemd om geen zwaardere sets te draaien, maar laat ik nou maar eens gewoon naar anderen luisteren waarvan ik denk dat ze zinnige dingen zouden kunnen zeggen :rolleyes:.

BOR
15 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 32.5
Ging gewoon prima, lekker. Nog best licht voor mijn gevoel, maar ben dan natuurlijk ook nog aan het uitbouwen.

Machine flyes
12 x 10 hold + slow negatives
12 x 15 hold + slow negatives
12 x 20 Die laatste set hakte er best wel in :o

Lat pulldown
12 x 22.5 hold + slow negatives
12 x 25 slow
12 x 27.5
Voelt erg lekker de beweging een paar tellen vast te houden, vervolgens langzaam de negative uit te voeren en vervolgens heel mijn rug vol voelen lopen :heart:

Straight arm pulldown
12 x 13.3
12 x 13.3
12 x 13.3
Ben ik de enige die hier altijd spierpijn van in abs krijgt? :o

Db shoulder press
12 x 6 slow negatives
12 x 8
12 x 9
Ging lekker soepel vandaag

Cable front raises
12 x 4.5 slow negatives
12 x 6.8
12 x 9
Oef, dat brandt! Vind het gevoel dat side raises en front raises geven niet bepaald fijn.. :p

Cable triceps reversed pushdown nieuw
12 x 11.3 hold
12 x 16.3 hold
12 x 18 hold
Een blijverd, voelde hem prima!

Cable bicep curls
12 x 9 hold + slow negatives Door paar tellen vast te houden stond de fik er bijna al direct in :o
12 x 11.3 slow
12 x 14

Db tricep extension nieuw
15 x 4
12 x 6
12 x 7
De eeuwige zoektocht naar oefeningen voor triceps die ik goed voel, blijft gestaag doorgaan :rolleyes:

Db hammer curls
12 x 4 slow
12 x 6
9 x 6

Verwacht niet al te veel van trainingen op dagen dat ik werk, en dat voorkomt teleurstellingen. Juist door wederom te doen aan 'holds' en 'slow negatives' voel ik duidelijk dat mijn training ook daadwerkelijk zin heeft. Echter sinds deze manier van trainen is er geen dag zonder spierpijn in hammies en glutes geweest. Zodra het minder wordt, mag ik weer aan de bak.. :o.

't Zusje it is!! Omnomnom, die kaart ziet er lekker uit!!
Heb ook gezien dat het AYCE is, maar dat dit niet per se hoeft? Moet ik überhaupt nog vragen of jij daar altijd AYCE doet of niet? :o
Die brownie ziet er overigens ook wel appetijtelijk uit.. :rolleyes:
Natuurlijk doe ik daar AYCE...en ik zal het je nog mooier vertellen..er zit geen tijdslimiet op, dus hoop dat je op tijd hebt gereserveerd? ;)

Het enige nadeel is dat het vaak best druk is en dat ze met vlagen niet zo snel zijn, maar goed wat dat betreft komt het ontbreken van de tijdslimiet goed uit! Ben erg benieuwd wat je er van vind!:D

Echt een training naar mijn "broeder-wetenschap hart":heart: Het blijft me wel verbazen dat je je BOR zwaarder doet dan je bench!

Die db triceps extensions doe je die liggend? Vind ik persoonlijk een goeie oefening, db's naast je hoofd laten zakken

Wat een reeks oefeningen weer zeg :eek:! Doe je al die isolatie puur voor de fun, of zit er wel enige logica achter?
High-rep bench press begin ik trouwens ook echt een hekel aan te krijgen :o. Na 6 reps begint mn techniek vaak aardig in te kakken.

Natuurlijk doe ik daar AYCE...en ik zal het je nog mooier vertellen..er zit geen tijdslimiet op, dus hoop dat je op tijd hebt gereserveerd? ;)

Het enige nadeel is dat het vaak best druk is en dat ze met vlagen niet zo snel zijn, maar goed wat dat betreft komt het ontbreken van de tijdslimiet goed uit! Ben erg benieuwd wat je er van vind!:D

Echt een training naar mijn "broeder-wetenschap hart":heart: Het blijft me wel verbazen dat je je BOR zwaarder doet dan je bench!

Hohohoooooo wat?! AYCE zonder tijdslimiet met zo een menu kaart?! :D
De volgende DBB meet dus eten bij 't zusje denk ik!

Flinke training toch wel hoor Sanne, aardig wat oefeningen weer! Ben benieuwd wanneer je weer aan de bak kan!

lekkere training meid! voldoening uit het trainen halen is echt belangrijk!
Ik kijk uit naar 22 oktober! :)

Hoop volume!!

Welke spieren voel je werken bij het uitvoeren van de tricepoefeningen? Soms zijn het kleine dingen die een enorm verschil kunnen maken (misschien je training filmen?). Ik voelde bijv vroeger nooit m'n lats bij de Straight lat pulldown en nu krijg ik daar een super goede pomp van in de lats (ik sta meer met de kont naar achter, lat helemaal uitstrekken en bij het duwen borst naar voren drukken..). Zo ook met de tricep pushdown, ellebogen in de zij en in dezelfde positie staan als bij de Straight lat pd (lichaam schuin naar voren zeg maar). Zo blokkeren je benen etc de oefening niet en pak je de volle rom.

• #4.057

Omfg, kijk nu al uit naar de toetjes, we hebben om 18.00 gereserveerd, dus we hebben de tijd :rolleyes:
Mijn rug is blijkbaar mijn sterkste punt, op zijn max kan ik toch wel 45kg pakken bij BOR.. Max BP is ooit eens een keer 46.5 geweest. Geen idee hoe de verhoudingen normaal zijn? :o

Die db triceps extensions doe je die liggend? Vind ik persoonlijk een goeie oefening, db's naast je hoofd laten zakken
Nope, doe ze staand! Voel er niet zo heel veel van moet ik zeggen.. :o. Liggend voel ik het misschien beter? Je beweegt de db's dan als het ware 'naast je oren' heen en weer als ik het goed begrijp?

Wat een reeks oefeningen weer zeg :eek:! Doe je al die isolatie puur voor de fun, of zit er wel enige logica achter?
High-rep bench press begin ik trouwens ook echt een hekel aan te krijgen :o. Na 6 reps begint mn techniek vaak aardig in te kakken.

Hohohoooooo wat?! AYCE zonder tijdslimiet met zo een menu kaart?! :D
De volgende DBB meet dus eten bij 't zusje denk ik!
Isolatie doe ik nu echt puur voor de fun, zolang ik zowat alle spiergroepen ermee pak vind ik het prima. Gooi heel mijn hebben en houden in de compounds, de rest is gewoon puur om het echt af te maken :)

Ghehe, in for DBB-meet @ Zusje! :rolleyes:

:D
Ook niet mijn favoriet, maar het werkt wel om vooruit te gaan.
Het langetermijndoel maar goed in zicht houden, en even doorbijten.. :o

Flinke training toch wel hoor Sanne, aardig wat oefeningen weer! Ben benieuwd wanneer je weer aan de bak kan!
Dankjewel Freak! Heb er vandaag weer een heerlijke training op zitten :D.

lekkere training meid! voldoening uit het trainen halen is echt belangrijk!
Ik kijk uit naar 22 oktober! :)
Precies meis, als ik maar met een goed gevoel naar huis ga!

Hoop volume!!

Welke spieren voel je werken bij het uitvoeren van de tricepoefeningen? Soms zijn het kleine dingen die een enorm verschil kunnen maken (misschien je training filmen?). Ik voelde bijv vroeger nooit m'n lats bij de Straight lat pulldown en nu krijg ik daar een super goede pomp van in de lats (ik sta meer met de kont naar achter, lat helemaal uitstrekken en bij het duwen borst naar voren drukken..). Zo ook met de tricep pushdown, ellebogen in de zij en in dezelfde positie staan als bij de Straight lat pd (lichaam schuin naar voren zeg maar). Zo blokkeren je benen etc de oefening niet en pak je de volle rom.
Zal het inderdaad eens een keer laten filmen, want heb al vanaf begin af aan het gevoel dat ik lang niet altijd mijn triceps zo effectief pak als ik zou willen.. Met tricep pushdown sta ik overigens met één been 'naar voren gestapt' en houd ik mijn ellebogen inderdaad in zij en houd bovenarmen dan zo stil mogelijk.. Ga het eens filmen, en dan willen jullie me vast wel feedback geven ^^.
(Overigens voel ik pushdowns vaak wel, maar vooral extensions niet echt ???)

Training van vandaag: LB 2

Opwarmen met hip circle

DL, techniek @ 72,5 %

5 x 50
5 x 55
5 x 60
3 x 64
3 x 64
3 x 64
3 x 64
3 x 64
3 x 64
3 x 64
3 x 64
Prima techniek, ging soepel en steady

SQ, volume
10 x 20 ATG
10 x 30
10 x 40
10 x 40
10 x 40
10 x 40
10 x 40
Hijgen vanaf zesde rep :o

SLDL
12 x 22.5 hold
12 x 32.5 hold
12 x 42.5
*doet wegwaggelen*

Plate loaded leg press nieuw (pakte deze altijd hoog en breed vanwege knieklachten, vond het weleens tijd om het opnieuw te proberen met een 'normale' voetenpositie)
12 x 35
12 x 45
12 x 55
Ging goed, geen enkele klacht, yiehaaa :D

Leg extension
12 x 20 slow
12 x 25
12 x 30 Laatste 2 reps maar nipt gehaald

Seated leg curl
12 x 20 hold + slow negative
12 x 25 slow
12 x 30 Doorbijtennnnn

Cable pullthrough
15 x 20
15 x 25
15 x 30

Ik vind helemaal mooi!
Overigens valt mij (en Tdawg ook) het op dat het lijkt alsof mijn lichaamscompositie als het ware aan het veranderen is. Ik eet nu op onderhoud en weeg al flink wat weken ongeveer hetzelfde, kan je dan daadwerkelijk alsnog progressie in de spiegel zien? Vind het moeilijk om de verandering te typeren, het is alsof ik net iets droger sta terwijl dit (denk ik) niet het geval is :o.

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 20 (2600 kcal) 64 + 1.25 kg
Week 21 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 22 (2600 kcal) 64 - 1 kg
Week 23 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 24 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 25 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 26 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 27 (2700 kcal) 65.5 + 0,5 kg
Weel 28 (2700 kcal) 66 + 0.5 kg
Week 29 (2700 kcal) 66 gelijk gebleven
Week 30 (2700 kcal) 66.5 + 0.5
Week 31 (cheatday + compensatie a 2300 kcal) 67 + 0.5
Week 32 (2300 kcal) 66.5 - 0.5 kg
Week 33 (gemiddeld 2117 kcal + 1 cheatmeal + 1 cheatday) 66.5 gelijk gebleven
Week 34 (gemiddeld 2173 kcal + 4 etentjes :o) 67 + 0.5
Week 35 (gemiddeld 2.069 kcal) + 1 cheatday) 67 gelijk gebleven
Week 36 (gemiddeld 2.176 kcal + 1 cheatday) 67 gelijk gebleven
Pak hem beet gemiddeld 100 kcal per dag meer gegeten dan vorige week, cheatday gehad, en wederom gewoon netjes hetzelfde.
Dit weekend geen cheatday, ga hem voortaan naar dinsdag verhuizen :rolleyes:

netjes hoor! heb je wel eens van die knie hoezen ik noem ze zo maar even? om je knieen te beschermen?

in rotterdam vind ik de griek errug lekker. maar grieks is overal wel erg lekker hihi. Veel plezier!

Terug
Naar boven