SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Pak het nu helemaal anders aan, en het bevalt me prima!Fijn om te lezen dat je jezelf herpakt hebt en weet zin hebt om te knallen. Leuk dat jij ook meer krachtgericht gaat trainen en het gepomp grotendeels laat voor wat het is..
The time has come to get seriously strong!!.
Vind het sowieso erg tof om gewoon zo sterk mogelijk op de compounds te worden, de rest er om heen is ook maar om het 'laatste' restje eruit te krijgen. Houd niet eens meer bij of ik bij overige oefeningen een (v)pr haal, dat was een jaar geleden heel wat anders
.Vond het niet verstandig om na de 'dramatische' week aan zoiets deel te nemen, had echt even tijd om wat voor mezelf op een rijtje te krijgenZocht je foto al op bodybuilding United maar zag hem niet. Lees nu pas dat je niet geweest bent. Volgende x dan maar samen als mijn schouder herstelt is en jij weer fut hebt.BB zit in je bloed nu....kom je niet zo snel vanaf
![]()
. Echter heb ik me wel ingeschreven voor de volgende editie, dus als jij ook komt.. Lijkt me erg leuk om je weer eens te zien!En je hebt helemaal gelijk, als het eenmaal in je bloed zit blijft het kriebelen, zelfs als je even totaal niet lekker in je vel zit en je hoofd er eigenlijk niet naar staat
.Vind het een enorme luxe, eigenlijk gewoon een soort van personal trainer waar ik nog echt vertrouwen in heb ook. Hij leest en bekijkt onderzoeken en filmpjes van de bekendere powerlifters en dergelijke en hij vindt het heerlijk om zich gewoon in de sport an sich te verdiepen. Pluk ik nu mooi de vruchten vanFijn dat er iemand bij je is die je kan wijzen op de kleine dingen/foutjes. Soms ben je daar zelf niet altijd bewust van. Hopelijk herpak je je trouwens weer snel! Dipjes horen er nu eenmaal bij denk ik maar zo![]()
.Het dipje was toch wel een enorme grote dip, moest echt even afstand van alles nemen. Het gaat wel weer, ik moet maar eens leren om realistische doelen te stellen en niet op werkelijk ieder groot of klein vlak in mijn leven 200 % willen presteren, dat nekt je op een gegeven moment blijkbaar
.Yaaaay, het kriebelt te veel, kan niet stilzitten!And she is back! Laat de gainzzz maar beginnen
Helpt vaak goed zo'n reset!
Voorheen vond ik een reset vreselijk, maar nu ben ik eindelijk rationeel genoeg om in te zien dat je daar op lange termijn juist verder mee kom.. Tsja, iets met eigenwijsheid enzo..
.Wat lief van je meid, je hebt helemaal gelijk, moest echt even alles loslaten en een stapje terugdoen en bedenken hoe ik het anders kan doen. Deze manier van trainen heb ik nooit geprobeerd omdat ik vond dat ik elke training op elke spiergroep gewoon zo zwaar mogelijk naar de klote moest gaan, maar dat nekt me op een gegeven moment omdat ik op andere levensvlakken ook meer dan 100% wil geven, en da' ken blijkbaar nieSanne is echt weer terug. Niet om het moeten maar om lekker te trainen zonder die dwang! Heerlijk is dat he als je gewoon lekker je gang kan gaan!
Dan ga je er weer van genieten en dat merk je nu. de zin komt terug en je gaat ervoor. Blijf dat vooral volhouden meid.
Je doet het goed... perfectionisme kan alleen soms een enorme pain-in-the-ass zijn.
Go with the flow en het is heerlijk om je maatje er bij te hebben!
Ik hoop je echt te zien bij de volgende BB United! Je zal je echt op je gemak voelen. Ongedwongen en relaxed lekker hard trainen!
.Heb gisteren nog even met Arthur gesproken, we hebben het ook nog even over jou gehad (uiteraard enkel positief!). Je weet hoe ik ben, heb dezelfde angsten als jij (ben ik daar wel op mijn plaats, ik zie er niet uit zoals de rest, etc.), maar jouw ervaring sterkt me des te meer om te willen nokken met de onzekere gedoe en gewoon te gaan voor iets wat me werkelijk ontzettend leuk lijkt. Long story short: ik ben erbij meid, wil mezelf niets meer ontzeggen
.Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ik miste het direct al vanaf de eerste dag..

Wel mijn manier van trainen volledig omgegooid though, dus heel ander soort trainingen
.Haha, awwww, thanks!

Training van vandaag: LB 1
Oef, had nog spierpijn in hammies en buik van de legday van zaterdag, en ik mocht vandaag alweer.. Begin steeds meer te ondervinden dat je op veel verschillende manieren kunt trainen waarbij je heus niet met het allerzwaarste gewicht aan de slag hoeft te gaan, werken met een lange TUT, negatives, variaties en dergelijke hakken er best flink in!
Opwarmen met hip circle
Max SQ erg nieuwsgierig om te ondervinden op welk gewicht mijn knie weer naar binnen wil klappen, voorheen was dat bij een gewicht of 50
10 x 20 ATG
5 x 30
5 x 37.5
3 x 42.5
3 x 47.5
3 x 50
3 x 55
2 x 57.5 Knie wil weer naar binnen klappen, plus tweede rep was echt lelijk omdat ik met mijn bovenlijf als het waren voorover naar boven kwam
2 x 57.5 Stuk netter dan vorige set
1 x 60 Ging best steady
1 x 60 Ook best steady
6 x 42.5 Voelt ineens erg vreemd en bizar licht na de laatste sets

6 x 42.5
Duidelijk dat het werken met de hip circle dus invloed heeft op mijn techniek. Heb ooit eens 5 x 60 gehaald, met naar binnen klappende knieën though, waardoor ik uiteraard weer knieklachten deed. Nu nergens last van, en mijn knie begint duidelijk pas op een zwaarder gewicht dan voorheen naar binnen te klappen. Dat vind ik nu dan ook het zwaarte punt op mijn squat: wanneer ik net boven parallel weer naar boven kom. Dan blijf ik voor mijn gevoel een beetje 'hangen' en kom ik heel traag omhoog omdat ik ontzettend hard aan het ploeteren ben mijn rechterknie niet naar binnen te laten klappen.
Progress it is, volgende max zal wel een poosje duren, benieuwd of ik dan weer een stukje verder ben.
Volume sumo DL
12 x 50
10 x 50
9 x 50 Hardslag idioot hoog, conditie is bij mij zwaar ruk

10 x 50
Ging lekker, ook geen naar binnen klappende knieën, nice!
Walking lunges
24 x 8
24 x 12
24 x 14
Zou bijna gaan twijfelen toch maar eens cardio toe te voegen, puur om wat conditie op te bouwen

Plate loaded incline leg press
12 x 35
12 x 45
12 x 55
Voelde bizar zwaar na voorgaande oefeningen
Single lying leg curls
12 x 5 slow negatives
12 x 7.5 slow negatives
8 x 10
Hammies compleet naar de kloten, spierpijn van afgelopen zaterdag had daar absoluut invloed op
Single leg extensions
12 x 10
10 x 15
10 x 15
Eerste reps voelen altijd ontzettend licht, laatste reps hakken erin, blij dat ik deze zonder knieklachten kan invoegen
.Glute hyperextensions
12 x bw
12 x 2
12 x 2
Bonusvraag
Volgende week wil ik na de diploma-uitreiking uit eten, dat zal in Breda zijn, heeft iemand tips voor een goed restaurant in de buurt van Breda of Rotterdam? Heb volgens mij weleens iets over 'Zusje' of iets dergelijks gelezen?
Omnomnom-tips zijn altijd welkom!

.

! Doe je al die isolatie puur voor de fun, of zit er wel enige logica achter?
)