- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Andere keer misschienJe mag gerust meekomen broeder (srs) morgen 12 u in mechelen!
Lijkt me wel gaaf trouwens. Bij deze belooft dat ik eens langskom!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere keer misschienJe mag gerust meekomen broeder (srs) morgen 12 u in mechelen!

Wat heb je boven je pik getatoeëerd?
En powerlifter/mack10![]()

Een ster, niets speciaal dus.
Ben op zich tevreden met hoe het eruit ziet. Ik kan voor geen meter posen dus dat moet beter..

Wat heb je boven je pik getatoeëerd?
En powerlifter/mack10![]()

Volgens mij lachen ze met je VP%.

Een ster, niets speciaal dus.
Ben op zich tevreden met hoe het eruit ziet. Ik kan voor geen meter posen dus dat moet beter..
Vp had ik toch wat lager gehoopt dan 16/17 hoorGoed bezig man! Ik denk dat je vp rond de 16/17 ligt (als ik het vergelijk met mij toen). Borst zit aardig wat massa op en je kuiten zijn huge! Traps en wheels mogen nog wel wat voller. Met een lager vp ziet 't er goed uit! Keep it up![]()

Never!IK dacht even: heeft die dude nu een vlinder op z'n buik getatoeëerd?
Vp had ik toch wat lager gehoopt dan 16/17 hoor
Maar bedankt!
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 00:31 ----------
Never!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stond vrij bloated vandaag, voor mijn gemoedsrust ga ik even van die 14.5% uitKan best lager zijn, ik zie geen buikje ofzo (vergeleek het alleen met mezelf toen haha). Maar denk dat je toch wel minimaal van 15 kunt uitgaan.

Oh jawel hoor, maar eerst wil ik die bulk degelijk uitzitten. Ik ben er momenteel niet vetter op geworden, dus zolang ik dat kan volhouden blijf ik dat doen!Goeie foto's Sayer. Maar je gaat niet meer cutten binnenkort ?
Ik zou als ik jou was bijv proberen rond de 12% te komen en dan lekker cleanbulken![]()
Ik train altijd in Lifestyle mechelenah lol, had ik geweten dat je in Mechelen trainde was ik ook even langsgekomenBen zelf van Leuven, is niet zo ver
![]()

Oh jawel hoor, maar eerst wil ik die bulk degelijk uitzitten. Ik ben er momenteel niet vetter op geworden, dus zolang ik dat kan volhouden blijf ik dat doen!
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 08:57 ----------
Ik train altijd in Lifestyle mechelen![]()