Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Je hebt iemand nodig om het water aan te geven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon meekomen jij!
Wel rekening mee houden dat je de volgende maanden niet goed kan trainen vanwege blessures.
Klopt! We gaan echt hard. Ik had echt 3 weken last ofzo van me traps. Had ook bijna een blessure opgelopen!

Ben jij ook een PL'er geworden omdat je dan veel mag eten?![]()

Stringer is maat M!
Dat zeg je nu elke keer...beter kom je gewoon mee!
Rode kaart voor trollenKlopt! We gaan echt hard. Ik had echt 3 weken last ofzo van me traps. Had ook bijna een blessure opgelopen!
Stringer is maat M!
---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 23:25 ----------
Dat zeg je nu elke keer...beter kom je gewoon mee!
---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 23:26 ----------
Rode kaart voor trollen
!!Gewoon meekomen jij!
Wel rekening mee houden dat je de volgende maanden niet goed kan trainen vanwege blessures.

Weet niet brah. Langs ene kant wil ik het zeker eens een keer proberen, maar langs de andere kant is het krachtverschil tussen jullie en mij echt enorm en betwijfel ik of ik ook maar iets te zoeken heb op zo'n PL meeting
Heb geen andere mopjes![]()
Kan dit ook proberen: Ik dacht dat PL enkel voor fatties was?![]()

gewoon terug full body, alleen anders,
zou gewoon minder beginnen doen, maar harder werken, je moet eerlijk toegeven dat 40kg BTN push presses niet veel gaan teweeg brengen, tenzij je ze erin zet om je flexibiliteit te verbeteren oid. Zoals Rippetoe en zoveel anderen aanraden; kies een aantal core movements en focus je daarop. moest je daarna nog zin hebben in een oefening of 2, go nuts, maar nu is het precies een beetje hodge-podge, waarin je het jezelf moeilijk maakt om je progressie bij te houden, of je energie te focussen op enkele elementen.

voelde goed!