- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WutBen je nou zwakker geworden terwijl ik op vakantie was?![]()

Vergeet niet dat dit een 2 x 10 training was en ik maandag en vrijdag 3 x 5 doe he 
)Hoezo? Daar kan je toch wel even op doorgaan FB?gewoon varieren met een oefening die op hetzelfde neerkomt
deficit deadlift, blockpull, floor press, cgbp, ssb squat, atg squat, box squat
etc
ik vind btw dat je het full body stadium al een beetje gepasseerd bent
Een wijze lifter! Nee srs ik neem je advies bloedserieus...maar wat zou jij dan aanraden? Volledig splitschema?persoonlijk vind ik 1 jaar geteld vanaf beginner zijnde lang genoeg voor full body
maar wie ben ik
:dnee gewoon een split gericht op main lifts inderdaad.... hoeft niet perse wendler te zijn![]()
Jij zou dus kiezen voor OF split OF FB?Nu heb je toch gewoon 2 schema's ineen?
Ik vind het maar niets![]()
Wat is dan het verschil met splitschema waar ik elke dag de compounds bij doe?je kan toch ook gerust een split maken met UB en LB dagen waarbij je evengoed nog squat, deadlift, bench en military press doet, misschien is dat een optie.

Wat is dan het verschil met splitschema waar ik elke dag de compounds bij doe?![]()
De reden?hmm, eigenlijk minimaal, ik vindt de oefeningen die je nu doet best prima. wellicht kun je er een paar vervangen voor andere oefeningen die ook deels wel dezelfde spiergroepen pakken maar een andere uitvoering hebben. schijnt goed te zijn voor motivatie om zo nu het dan het eea om te gooien.
je kunt ook proberen om bv 3 of 4 sets van 10 te gaan doen ipv twee keer in de week 3x5e en een keer 2x10 (tenminste dat is wat je nu doet toch?) setjes met 6/8/12 reps kun je ook nog doen.
maar wat is nu je reden dat je iets anders wilt gaan doen dan?
Ook weet, maar toch ben ik altijd benieuwd naar mensen hun meningIk ben benieuwd, uiteindelijk gaat het om jou. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik denk dat jij geen split man bent, anders zou je dit al lang doen. Ik zou dan eerder een UB/LB schema volgen.

Nog steeds mij bekeren tot de dark side?ga cube for powerlifting doen, je wordt een machine gegarandeerd