XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

goeie train

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.422
De 'Die vrouw' opmerking was om Monique een beetje te plagen ^^. Ze is namelijk psycholoog in opleiding en wil even laten zien dat dit jongetje niet zo snel freudiaans aan te pakken valt. xD Vind het best wel geinig om het te bewerkstelligen. Dus all for good fun. :)
Je doet wat je wilt hoor :D ik moei me niet

Secondly, ik doe wel squats en deadlifts etc en net daarom probeer ik bij andere oefeningen niet te erg de rug te belasten. In mijn schema doe ik bv. de dag voor ik MP doe squats en dl. UB/LB schema.

Ah op die manier! Allright, ik doe de sq na m'n MP, nog nooit last gehad van m'n rug bij MP (maar toch even seated doen om het niet op te zoeken)

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Ik train buik ook niet veel buiten de compounds.
De meeste ab oefeningen geven gewoon geen voldoening. Als warmup beetje planken en misschien wat side bents maar dan houdt het voor mij meestal op.
Vandaar dat ik de landmines wel wil proberen. :)

Vandaag landmines nog eens gedaan, is wel eentje die er in mag blijven (alleen moet ik er ook een soort van routine voor vinden, het gewoon maxen elke keer gaat ook tegensteken)

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Even iets rechtzetten: ik ben niet psycholoog in opleiding. Ik ben psycholoog. ;)

Hup, kamer huren jullie :D

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

ik snap dat velen abs trainen een beetje als dead end beschouwen dat toch nergens heen gaat, maar abs is één van die dingen die je pas echt hard kan trainen als je een bepaald krachtniveau hebt behaald, en dat wil ook zeggen dat de lats e.d. eveneens sterk genoeg moeten zijn om sommigen van de high level ab oefeningen te kunnen. Eens je dat niveau hebt bereikt kun je je abs elke week aan gort trainen, en dan zul je het verschil wel voelen tussen gewone braced core en een braced core met sterke abs. Het is hetzelfde met reppen met zwaar gewicht, een beginner kan dat gewoon niet, die heeft er de neurocapacity niet voor. 20x60 deadlift en 20x160 zijn heel andere dingen.

voor mij was de sleutel tot sterke abs: pull up negatives met full ROM. Belangrijk is dat je je rug niet holt, maar je abs net flexed houdt doorheen de ROM zodat ze verlengen onder een weerstand. Eens je gewichtjes toevoegt zul je je abs en lats helemaal naar de klote kunnen trainen en voor je het weet doe je opeens standing ab wheels. een andere oefening die gelijkaardige resultaten levert is ... stirring the pot :D

Haha die pull up negatives heb je al eens uitgelegd :p je standing ab wheel is anders ook impressive :cool:

Al die ballen waren bezet, ik doe het maandag eens!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Dankje!

Even opgezocht...godver ziet er niet makkelijk uit :roflol:

Heb hem ook opgezocht, maar dacht niet dat guts srs was :roflol: met zijn vettige praat altijd

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Haha die pull up negatives heb je al eens uitgelegd :p je standing ab wheel is anders ook impressive :cool:
!

Zijn 2e rep aka face plant was ook impressive :trollface:

niet dat ik hem nadoe hoor! Kan met moeite rollouts op mijn knieen :sad:

Heb hem ook opgezocht, maar dacht niet dat guts srs was :roflol: met zijn vettige praat altijd

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Zijn 2e rep aka face plant was ook impressive :trollface:

niet dat ik hem nadoe hoor! Kan met moeite rollouts op mijn knieen :sad:

Oké. Geïnteresseerd. Standing ab wheel?

Je doet wat je wilt hoor :D ik moei me niet Ah op die manier! Allright, ik doe de sq na m'n MP, nog nooit last gehad van m'n rug bij MP (maar toch even seated doen om het niet op te zoeken) ---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ---------- Vandaag landmines nog eens gedaan, is wel eentje die er in mag blijven (alleen moet ik er ook een soort van routine voor vinden, het gewoon maxen elke keer gaat ook tegensteken) ---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ---------- Hup, kamer huren jullie :D ---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ---------- Haha die pull up negatives heb je al eens uitgelegd :p je standing ab wheel is anders ook impressive :cool: Al die ballen waren bezet, ik doe het maandag eens! ---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ---------- Dankje!
Ja ik wil wel even knokken met Monique... wint ze met haar psychologische charmes zeker! Auwie! Anyway ze kan toch lekker koken.

Btw: idd niet opzoeken en gewoon seated doen maatje. Je ruggie moet nog lang mee en anders moet ik je strx nog op mijne dragen. Kan ik wel maar doen we beter maar niet. ;)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Even iets rechtzetten: ik ben niet psycholoog in opleiding. Ik ben psycholoog. ;)
Ooooh je hebt dus een echt diploma... heb je dat voor de jury al bewezen ;) ;) ;)

• #5.426

Ik dacht dus exact hetzelfde dat ie me aant trollen was :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Oké. Geïnteresseerd. Standing ab wheel?

Vanuit staande positie een ab wheel rollout doen :D zelf nog niet gedaan, meer uitleg kan je bij Guts bekomen

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Ja ik wil wel even knokken met Monique... wint ze met haar psychologische charmes zeker! Auwie! Anyway ze kan toch lekker koken.

Btw: idd niet opzoeken en gewoon seated doen maatje. Je ruggie moet nog lang mee en anders moet ik je strx nog op mijne dragen. Kan ik wel maar doen we beter maar niet. ;)

:thumbs:

• #5.427
Workout van gisteren!

Start 10.51

T bar row:

10 x 75
10 x 75
10 x 75

Weighted pull ups:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Lat pulldown:

10 x 91
10 x 91
10 x 91

Dumbell row:

10 x 38
10 x 38
10 x 38

Shrugs:

10 x 87.5
10 x 87.5
10 x 87.5

Tricep pushdown:

75 x 30

Einde 11.44

Landmine :D

10 x 10
10 x 10

Vandaag naar Antwerpen voor de Big Slide (kreeg de vraag van iemand die een ticket over had) lijkt me wel lachen!

Mooie training weer :thumb:. Hoe frequent train je nu p/w?

Workout van gisteren!

Start 10.51

T bar row:

10 x 75
10 x 75
10 x 75

Weighted pull ups:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Lat pulldown:

10 x 91
10 x 91
10 x 91

Dumbell row:

10 x 38
10 x 38
10 x 38

Shrugs:

10 x 87.5
10 x 87.5
10 x 87.5

Tricep pushdown:

75 x 30

Einde 11.44

Landmine :D

10 x 10
10 x 10

Vandaag naar Antwerpen voor de Big Slide (kreeg de vraag van iemand die een ticket over had) lijkt me wel lachen!

Vandaag ook rug gedaan, woehoe! Maar wel een beetje jaloers op welke gewichten jij doet. Niet dat ik dat per se wil halen maar joh ik kan nog niet eens 10 x BW pull up... Zult vast een hoop definitie in je rug hebben. :flexbiceps: (maar dan een plaatje met rugspieren)

Wat is die Big Slide? Een grote glijbaan ergens? :D

Vandaag ook rug gedaan, woehoe! Maar wel een beetje jaloers op welke gewichten jij doet. Niet dat ik dat per se wil halen maar joh ik kan nog niet eens 10 x BW pull up... Zult vast een hoop definitie in je rug hebben. :flexbiceps: (maar dan een plaatje met rugspieren) Wat is die Big Slide? Een grote glijbaan ergens? :D
Bahahah xD

Vandaag ook rug gedaan, woehoe! Maar wel een beetje jaloers op welke gewichten jij doet. Niet dat ik dat per se wil halen maar joh ik kan nog niet eens 10 x BW pull up... Zult vast een hoop definitie in je rug hebben. :flexbiceps: (maar dan een plaatje met rugspieren)

Wat is die Big Slide? Een grote glijbaan ergens? :D

Langste waterglijbaan van België
http://thebigslide.be/

Al 50 mensen gewond :roflol: inb4 thomas die een jaar niet kan liften

Our country suck.... but you're the bomb... party bomb! :p

Party bomb? :o Ik niet snap

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Excuses! Was maar een mopje (zoals Sayer zou zeggen), ik vind jullie landje juist awesome, inclusief de mensen die ik eruit ken en accent :heart:.

Ah voila se, dat lijkt er al meer op!
En sinds wanneer excuseert Sayer zich voor zijn mopjes? :roflol: of is hij alleen tegen mij een eikel?

Party bomb? :o Ik niet snap

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Ah voila se, dat lijkt er al meer op!
En sinds wanneer excuseert Sayer zich voor zijn mopjes? :roflol: of is hij alleen tegen mij een eikel?

Die vraag laat ik maar even open voor hem. ;)

Goh, wat zal 'ie blij zijn dat z'n log vol wordt gespamd. :D

Terug
Naar boven