AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

goeie training

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.442
Mooie training weer :thumb:. Hoe frequent train je nu p/w?

5 keer per week :wl: thanks

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Vandaag ook rug gedaan, woehoe! Maar wel een beetje jaloers op welke gewichten jij doet. Niet dat ik dat per se wil halen maar joh ik kan nog niet eens 10 x BW pull up... Zult vast een hoop definitie in je rug hebben. :flexbiceps: (maar dan een plaatje met rugspieren)

Wat is die Big Slide? Een grote glijbaan ergens? :D

Heb ik niet zo'n idee van hoe m'n rug er uit ziet :D

Big Slide is inderdaad wat Arno zei!

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Party bomb? :o Ik niet snap

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Ah voila se, dat lijkt er al meer op!
En sinds wanneer excuseert Sayer zich voor zijn mopjes? :roflol: of is hij alleen tegen mij een eikel?

Jij moet dringend nog eens een kaart krijgen! :mad:

mopje, wel sushi gaan eten

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Die vraag laat ik maar even open voor hem. ;)

Goh, wat zal 'ie blij zijn dat z'n log vol wordt gespamd. :D

Wat activiteit vind ik niet erg hoor :D

9688860a720a26b980841f357ad7d6ffc57ce2f7eb1da1d25a6aac99d7f336da.jpg

Morgenavond 20u Hasselt! Be there!

Deze keer ga ik wel samen met jullie stoppen. Vorige keer 's nachts wakker geworden met buikpijn..

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Jij moet dringend nog eens een kaart krijgen! :mad:

mopje, wel sushi gaan eten

Kijk 's aan, ook lief tegen jou, Arno(dsi?)!

verdomme spam eens niet zo anders moet ik zo op de volgende pagina weer als eerste posten

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.446
9688860a720a26b980841f357ad7d6ffc57ce2f7eb1da1d25a6aac99d7f336da.jpg

Morgenavond 20u Hasselt! Be there!

Deze keer ga ik wel samen met jullie stoppen. Vorige keer 's nachts wakker geworden met buikpijn..

We hadden je nog gewaarschuwd :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Kijk 's aan, ook lief tegen jou, Arno(dsi?)!

Iets met bro's enzo :D

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

verdomme spam eens niet zo anders moet ik zo op de volgende pagina weer als eerste posten

Leuke uitdaging! Zal er wel een training bijgooien :thumbs:

Waar hebben ze goede sushi dan in Hasselt?

Waar hebben ze goede sushi dan in Hasselt?

Geen idee, ik weet dat er in het centrum een is, maar ben er zelf nooit geweest. Allemaal non liftende, niet sushi etende of vegetarische phaggots hier :rolleyes:

Maar wij gaan altijd in antwerpen, naast de ugc. €17.5 voor de lunch, all you can eat. Vorige keer gestrand op 275 stuks fzo (excl kip, scampi's...) met 5, maar mijn gf heeft mss maar 10 stuks gegeten. Vond ik toch niet slecht voor dat geld :meal:

Ahahaha ik ga binnenkort ook ergens eten in Hasselt... wel geen sushi... maar ook vrij de moeite voor menigte hier denk... http://www.sombrerobbq.be/ ;) check it ouuuuut. KARMA? ! ? :p

Hey arnold is dat sushi all you can eat... kan je wat meer info geven waar juist en hoe ? Site mss ?

Ahahaha ik ga binnenkort ook ergens eten in Hasselt... wel geen sushi... maar ook vrij de moeite voor menigte hier denk... http://www.sombrerobbq.be/ ;) check it ouuuuut. KARMA? ! ? :p

Hey arnold is dat sushi all you can eat... kan je wat meer info geven waar juist en hoe ? Site mss ?

Omg die sombrero!! Thomas get your ass in here!!

Euhm volgens mij is dat http://www.akisushi.be/, ben niet zeker. Al een paar keer voorbij gewandeld, maar heb er nog nooit gegeten. Is ook niet all you can eat. Ken hier eerlijk gezegd niet veel all you can eat plaatsen. Ik ga meestal naar 5th avenue of de kleyne tafel omdat dat vlakbij is en je er imo goed kan eten.

Meh, die Sombrero vond ik maar slappe hap. Duurde veel te lang voor je vlees klaar was waardoor je eigenlijk niet echt veel kon eten.
En voedselveiligheid heeft die zaak ook al een paar keer gesloten :p

Omg die sombrero!! Thomas get your ass in here!! Euhm volgens mij is dat http://www.akisushi.be/, ben niet zeker. Al een paar keer voorbij gewandeld, maar heb er nog nooit gegeten. Is ook niet all you can eat. Ken hier eerlijk gezegd niet veel all you can eat plaatsen. Ik ga meestal naar 5th avenue of de kleyne tafel omdat dat vlakbij is en je er imo goed kan eten.

Had het hier over? Maar wij gaan altijd in antwerpen, naast de ugc. €17.5 voor de lunch,

Wat is dit dan...

Ja die sombrero... ziet er echt goed uit kijk er naar uit !

Geen idee, ik weet dat er in het centrum een is, maar ben er zelf nooit geweest. Allemaal non liftende, niet sushi etende of vegetarische phaggots hier :rolleyes:

Maar wij gaan altijd in antwerpen, naast de ugc. €17.5 voor de lunch, all you can eat. Vorige keer gestrand op 275 stuks fzo (excl kip, scampi's...) met 5, maar mijn gf heeft mss maar 10 stuks gegeten. Vond ik toch niet slecht voor dat geld :meal:

:eek:

Terug
Naar boven