XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.501
En dan wel verschillende spiergroepen per keer? En daarna gewoon weer lekker verder met normaal? Zou je nog 's doen? (maar dan ben je toch zo goed als de hele dag aan het eten om die 4500 te halen... :o )

Ik deed gewoon mijn huidige schema (dus de 5 dagen verwerkt in 3 dagen: dag 1: VM borst+kuiten NM Deadlift+hams+wrist dag 2: VM Schouders+bicep NM Legs dag 3: rug+tricep)

Valt nog mee hoor, hoog in carbs+eiwit, laag in vet. Met wat rondkijken regel je dat vrij snel :D

Weet je wat gek is?
Voor sommige mensen is dat een normale dag, 4500kcal

im-jelly-now.jpg

• #5.504
Ik zou niet weten of ik het zou trekken (al lijkt het me soms ook wel relaxed om zoveel te mogen eten... :D ). Zou je willen, die 4500?

Je went er wel aan hoor (merk dat na een tijd cutten, terug gaan bulken dan ook terug wennen is :p)

En als je de hele tijd op 2300 zit (mijn onderhoud is 3300 he :D) dan steek je je gewoon makkelijk vol. Was wel verantwoord, niet cheaten. Veel pasta en van die zaken gegeten, maar gewoon echt alles gepland op voorhand. Was er al een hele week naar uit aan het kijken :D

Je went er wel aan hoor (merk dat na een tijd cutten, terug gaan bulken dan ook terug wennen is :p) En als je de hele tijd op 2300 zit (mijn onderhoud is 3300 he :D) dan steek je je gewoon makkelijk vol. Was wel verantwoord, niet cheaten. Veel pasta en van die zaken gegeten, maar gewoon echt alles gepland op voorhand. Was er al een hele week naar uit aan het kijken :D
Lekker plannen man... en vooral pasta en dat soort stuff... niet cheaten... je gaat houden van die levensstijl van proper eten geloof me. Het geeft zo'n luxe gevoel. Terwijl als je cheat je nooit dat gevoel hebt.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Ik deed gewoon mijn huidige schema (dus de 5 dagen verwerkt in 3 dagen: dag 1: VM borst+kuiten NM Deadlift+hams+wrist dag 2: VM Schouders+bicep NM Legs dag 3: rug+tricep) Valt nog mee hoor, hoog in carbs+eiwit, laag in vet. Met wat rondkijken regel je dat vrij snel :D
Met laag in vet bedoel je? 0.8/kg? 0.7?

Je went er wel aan hoor (merk dat na een tijd cutten, terug gaan bulken dan ook terug wennen is :p)

En als je de hele tijd op 2300 zit (mijn onderhoud is 3300 he :D) dan steek je je gewoon makkelijk vol. Was wel verantwoord, niet cheaten. Veel pasta en van die zaken gegeten, maar gewoon echt alles gepland op voorhand. Was er al een hele week naar uit aan het kijken :D

Dikke respect voor jouw planning, Thomas.

Ik mis nog wel je Insta of the day! ;)

• #5.507
Lekker plannen man... en vooral pasta en dat soort stuff... niet cheaten... je gaat houden van die levensstijl van proper eten geloof me. Het geeft zo'n luxe gevoel. Terwijl als je cheat je nooit dat gevoel hebt.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Met laag in vet bedoel je? 0.8/kg? 0.7?

Zat op 38-60 gram per dag heb ik even nagekeken.

Ik heb momenteel ook geen cheat dagen :D ik maak gewoon dat alles wat ik eet in m'n macro's past+lekker is :meal:

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Dikke respect voor jouw planning, Thomas.

Ik mis nog wel je Insta of the day! ;)

Dankje! Juist komt eraan :D

Zat op 38-60 gram per dag heb ik even nagekeken. Ik heb momenteel ook geen cheat dagen :D ik maak gewoon dat alles wat ik eet in m'n macro's past+lekker is :meal: ---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ---------- Dankje! Juist komt eraan :D
Ja dus dat is dan tussen de 0.5 en 0.8 wrs afhankelijk van de dag. :)

Mooi... kan je eens wat meer pasta eten en wat minder olijfolie gebruiken. :p

Heeeeeuuul veel kwark (lees: platte kaas) + pasta + havermout. Niet zo heel duur. :o

Wth wie is er om 21.47 uur nog aan het boren hier... :eek: :(

Heeeeeul veel platte kaas kunnen mijn darmen ni aan denk ik. Dan produceer ik ook platte kaas :o

• #5.516
Oh gatver, moet ik nu met dit beeld in m'n hoofd naar bed gaan... :roflol:

Ook met besjes Arno?

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Anways, workout van gisteren!

Start 14.53

Military press:

8 x 62.5
6 x 67.5
4 x 72.5 :wl:

Face pulls:

8 x 65
8 x 65
8 x 65
8 x 65

Rear delt:

8 x 16
8 x 16
8 x 16
8 x 16

Side raises:

50 x 8

Behind the neck press:

50 x 20

Crucifix curl:

8 x 34
8 x 34
8 x 34
8 x 34

Barbell curl:

50 x 20

Einde 15.42

En dan hier!

Landmine abs:

8 x 5
8 x 5
8 x 7.5
8 x 10

Ik voel dit na afloop ook wel wat in m'n rug (niet als pijnlijk of belastend, maar het trekt door naar m'n onderrug, normaal of?)

Stirring the pot

Hierbij had ik het gevoel dat ik verder van mezelf aan het draaien was en niet op dezelfde plaats bleef draaien, nog wat oefenen dus :D

Ook met besjes Arno?

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Anways, workout van gisteren!

Start 14.53

Military press:

8 x 62.5
6 x 67.5
4 x 72.5 :wl:

Face pulls:

8 x 65
8 x 65
8 x 65
8 x 65

Rear delt:

8 x 16
8 x 16
8 x 16
8 x 16

Side raises:

50 x 8

Behind the neck press:

50 x 20

Crucifix curl:

8 x 34
8 x 34
8 x 34
8 x 34

Barbell curl:

50 x 20

Einde 15.42

En dan hier!

Landmine abs:

8 x 5
8 x 5
8 x 7.5
8 x 10

Ik voel dit na afloop ook wel wat in m'n rug (niet als pijnlijk of belastend, maar het trekt door naar m'n onderrug, normaal of?)

Stirring the pot

Hierbij had ik het gevoel dat ik verder van mezelf aan het draaien was en niet op dezelfde plaats bleef draaien, nog wat oefenen dus :D

Geen idee. Maar (en misschien had ik even moeten waarschuwen?) je mag deze oefening niet doen als je een hernia hebt. Dus het zal inderdaad belastend zijn voor de (onder)rug. Je vergeet het planken te noemen, Thomas, of vind je het nog niet indrukwekkend genoeg? ;)

En die face pulls, wat is dat dan? Wat een naam... ik zie je al gewichten aan je gezicht hangen maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn... :D :o

Kreeg een bericht van mijn zus. Je moet eens raden wat ik vanavond ga eten?

we eten vanavond perzik gevuld met tonijn en gebakken aardappelen

:roflol: hoezo toeval

• #5.520
Geen idee. Maar (en misschien had ik even moeten waarschuwen?) je mag deze oefening niet doen als je een hernia hebt. Dus het zal inderdaad belastend zijn voor de (onder)rug. Je vergeet het planken te noemen, Thomas, of vind je het nog niet indrukwekkend genoeg? ;)

En die face pulls, wat is dat dan? Wat een naam... ik zie je al gewichten aan je gezicht hangen maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn... :D :o

Dat planken was bij de workout van vandaag (log ik morgen wel) :D

Een hernia heb ik gelukkig niet, is ook niet dat ik er last van heb hoor, ik voel het gewoon

Dit zijn face pulls (letterlijk het gewicht naar je gezicht trekken)

https://www.youtube.com/watch?v=rep-qVOkqgk

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Kreeg een bericht van mijn zus. Je moet eens raden wat ik vanavond ga eten?

we eten vanavond perzik gevuld met tonijn en gebakken aardappelen

:roflol: hoezo toeval

Boy oh boy! Ik neem het morgen ook weer mee naar het werk :D

Terug
Naar boven