- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Niet dat me dat lukt maar moet dat toch eens proberen![]()
Met gestrekte benen dan? En een filmpje aub

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat me dat lukt maar moet dat toch eens proberen![]()

Cute. Ik train in de zon en buite. En heb dan nog eens een dikke vette speklaag rond me.
Welke gym ga je testen?

Ik zou liever buiten in de zon trainen dan binnen zonder zuurstof
Oxygen gym, zag er niet slecht uit!
Nouuuu, Oxygen Gym belooft in ieder geval meer zuurstof, right?!"Wie weet wordt dat nog wat." Alsof het een date betreft.Nouuuu, Oxygen Gym belooft in ieder geval meer zuurstof, right?!

Ik ben even aan het kijken hoe ik de forumregels kan ombuigen om je voor de flauwe mop een kaart te geven![]()
Ik ben even aan het kijken hoe ik de forumregels kan ombuigen om je voor de flauwe mop een kaart te geven![]()
Stom.Een vrouw dat spot met een man, is dat niet goed genoeg?
wacht wat
Stom.
---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------
Een vrouw DAT, really?

Ziet er niet slecht uit daar.
Standing Calf Raises kan je ook gewoon in de smith ofzo doen met een plate onder de bal van je voet![]()

Ja inderdaad... Hier zie je dus de andere hoek van de zaal (is vanuit de ingang genomen, rechtsachter is de gym ruimte)
http://kids-play.be/onze-gloednieuwe-kidsplay-binnenspeeltuin-in-mechelen-is-open/