XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
  • #5.563
Was al verwittigd door iemand die mij liever ziet voor jullie getrol in de logsectie... brutte pech. Alleen jammer dat jullie die telefoons enkel op dag B doen.... jammer dan want in dag C heb ik niks last meer van beide.

Wut?

• #5.567
Dan moet je met ballen uit het ballenbad beginnen gooien! Dan gaan ze wel weg

Is zo'n yoga bal niet effectiever?

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Was al verwittigd door iemand die mij liever ziet voor jullie getrol in de logsectie... brutte pech. Alleen jammer dat jullie die telefoons enkel op dag B doen.... jammer dan want in dag C heb ik niks last meer van beide.

Hu? :scratch:

Ben er toch nog sayer... Zoals ik eerder al zei... voor mensen zoals hun sterf ik met plezier. Dus laat die ballen maar komen he. :rolleyes: ---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Is zo'n yoga bal niet effectiever? ---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ---------- Hu? :scratch:
Moeilijk leven of maak je het jezelf makkelijker om me niet te snappen ?

btw ik flood weer. ;)

• #5.569
Ben er toch nog sayer... Zoals ik eerder al zei... voor mensen zoals hun sterf ik met plezier. Dus laat die ballen maar komen he. :rolleyes: ---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ---------- Moeilijk leven of maak je het jezelf makkelijker om me niet te snappen ?

btw ik flood weer. ;)

Wat moet ik snappen? Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt man...

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Hu? :scratch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben er toch nog sayer... Zoals ik eerder al zei... voor mensen zoals hun sterf ik met plezier. Dus laat die ballen maar komen he. :rolleyes: ---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ---------- Moeilijk leven of maak je het jezelf makkelijker om me niet te snappen ?

btw ik flood weer. ;)
Ik had het over de leden in de gym hé :roflol: als het te druk wordt in de gym kan sayer met ballen beginnen gooien zodat ie kan flexen in de spiegel zonder dat er iemand in zijn nek staat te hijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had het over de leden in de gym hé :roflol: als het te druk wordt in de gym kan sayer met ballen beginnen gooien zodat ie kan flexen in de spiegel zonder dat er iemand in zijn nek staat te hijgen.

Zou dat flexen niet al genoeg moeten zijn om anderen weg te jagen? :D

Dat eerste natuurlijk

nog steeds hier... btw wie jaag je weg? Zijn jullie jagers ofzo ? Bahaha

En ter jullie informatie... binnenkort heb ik geen tijd meer voor jullie... maar dat wil niet zeggen dat er iets gaat veranderen hoor. Ik zal er altijd wel blijven voor jullie. ;)

Zolang jullie willen.

And btw... ik heb geen probleem met flex... jij hebt dat probleem. ;)

:roflol: wtf kerel
Ben jij ray fzo?

• #5.578
Als in...
... het flexen is niet genoeg om mensen weg te jagen?
... of hij trekt juist allemaal mensen aan?

Wat denk je zelf :eek:

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

:grumble:

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

nog steeds hier... btw wie jaag je weg? Zijn jullie jagers ofzo ? Bahaha

En ter jullie informatie... binnenkort heb ik geen tijd meer voor jullie... maar dat wil niet zeggen dat er iets gaat veranderen hoor. Ik zal er altijd wel blijven voor jullie. ;)

Zolang jullie willen.

And btw... ik heb geen probleem met flex... jij hebt dat probleem. ;)

Uncle, heb jij iets genomen? Ik heb geen enkel idee waar jij over bezig bent of waarom je überhaupt plots zo komt doen?

Terug
Naar boven