XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

Ik ga dit volgen, succes!

Nice training Belgacom :D

Ok trainng bro.

ga je hele week rust houden of poging toen tot deloaden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.688
  • #1.689
K*t.. Keelontsteking en voel me wat koortsig. Morgen
Zal trainen er niet inzitten. Wat met eten? Low carb zoals op rustdagen of gewoon eten om wat kracht op te doen?

Beterschap!

Paar dagen wat minder tijd gehad om te volgen, dus ben niet helemaal mee, maar beterschap!

K*t.. Keelontsteking en voel me wat koortsig. Morgen
Zal trainen er niet inzitten. Wat met eten? Low carb zoals op rustdagen of gewoon eten om wat kracht op te doen?

Ik voel me altijd beter na een training, ziek of niet, dus ik zou gaan :D maar dat moet je zelf even inschatten. Ik zou eten wat je voelt dat je lichaam nodig heeft, als je ziek bent kan je beter gewoon voldoende eten om snel weer op kracht te zijn.

• #1.692
Beterschap!

Paar dagen wat minder tijd gehad om te volgen, dus ben niet helemaal mee, maar beterschap!
Dankje!

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 09:57 ----------

Ik voel me altijd beter na een training, ziek of niet, dus ik zou gaan :D maar dat moet je zelf even inschatten. Ik zou eten wat je voelt dat je lichaam nodig heeft, als je ziek bent kan je beter gewoon voldoende eten om snel weer op kracht te zijn.
Die opgezwollen keel en dat pijnlijk geslik...ik pas liever even :p

Normaal geef ik je volledig gelijk en was ik ook geweest maar dat vroeg opstaan kon ik niet opbrengen!

Ik maak het morgen wel goed..beloofd :D

Ik ga vandaag gewoon eten wat ik anders eten. Ik blijf van de carbs af :D

• #1.693
Ik zie nu juist dat ik ook al een kleine maand aan het cutten ben (sinds 1 april).
Nog 1 volledige maand zeker volhouden (en eventueel nog 2 weken erbij zodat ik max aan 10 weken zit).

Ik zie nu juist dat ik ook al een kleine maand aan het cutten ben (sinds 1 april).
Nog 1 volledige maand zeker volhouden (en eventueel nog 2 weken erbij zodat ik max aan 10 weken zit).

Gaat je lukken bro!!

Zijn je abs al zichtbaar?

Beterschap bro. Even wat op krachten komen & je laten verzorgen door je vriendin! :thumb:

• #1.698
Start 12.25

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 55

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 100

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 30

Einde 13.48

Cardio niet gedaan, ben naar de fitness gefietst (en terug gereden ook ja :rolleyes:)

Om eerlijk te zijn had ik geen zin om te gaan trainen. Ik voelde me nog vrij brak, wat hoofdpijn,... maar ik had gisteren al een dip. Ik dacht bij mezelf: waarom doe ik dit, al die moeite en voor dat beetje resultaat (ik had ook zin om alles te eten wat ik tegenkwam; wat ik niet heb gedaan btw :p)

Juist door die gedachte moest ik gaan trainen. En eenmaal die klik gemaakt ben ik vol goede moed vertrokken.

Deadlift ging easy (was ook een laag gewicht) maar met die keelontsteking wou ik nu ook weer niets forceren!

Gisteren ook enkele mensen op een feestje gezien die ik al enorm lang niet had gezien:
Ziek veel complimentjes gekregen, dat feel!

Ook mensen waar ik anders nooit mee praat die me aanspraken op m'n log?

En het beste was nog; een griet die ik ken van ze te zien op scouts en lokale feestjes, maar nooit al mee gepraat. Begon plots tegen me over fitness en dat je dat toch wel zag bij me, ze deed ook fitness (groepslessen lol) voor haar benen te onderhouden, maar afvallen deed ze niet aan. Ik wou nog iets zeggen over op je eten letten maar ik voelde dat het onbegonnen werk was dus maar zo gelaten :p
M'n vriendin was wel iets minder blij met dit geflirt :p

Training Nick:

Nogmaals die heeft z'n eigen log! Verdomme man...waarom open je deze spoiler!Hij is wel niet gaan trainen vandaag...but feel free to spam his log?

Toch lekker dat je bent wezen trainen hoewel je je brak as **** voelde en keelonsteking hebt! en complimentjes zijn altijd leuk om te horen :D heb je dan ook hard voor gewerkt.
Beterschap!

• #1.700
Toch lekker dat je bent wezen trainen hoewel je je brak as **** voelde en keelonsteking hebt! en complimentjes zijn altijd leuk om te horen :D heb je dan ook hard voor gewerkt.
Beterschap!
Tegen complimentjes zegt denk ik niemand nee :D

Ach, nu stevig eten!

Bedankt ;)

Terug
Naar boven