Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?ben je nou alle kabouter wesley afleveringen door gaan kijken tot je dat woord tegenkwam?
ben je nou alle kabouter wesley afleveringen door gaan kijken tot je dat woord tegenkwam?

Ok trainng bro.
ga je hele week rust houden of poging toen tot deloaden?

K*t.. Keelontsteking en voel me wat koortsig. Morgen
Zal trainen er niet inzitten. Wat met eten? Low carb zoals op rustdagen of gewoon eten om wat kracht op te doen?
maar dat moet je zelf even inschatten. Ik zou eten wat je voelt dat je lichaam nodig heeft, als je ziek bent kan je beter gewoon voldoende eten om snel weer op kracht te zijn.Dankje!Beterschap!
Paar dagen wat minder tijd gehad om te volgen, dus ben niet helemaal mee, maar beterschap!
Die opgezwollen keel en dat pijnlijk geslik...ik pas liever evenIk voel me altijd beter na een training, ziek of niet, dus ik zou gaanmaar dat moet je zelf even inschatten. Ik zou eten wat je voelt dat je lichaam nodig heeft, als je ziek bent kan je beter gewoon voldoende eten om snel weer op kracht te zijn.

Ik zie nu juist dat ik ook al een kleine maand aan het cutten ben (sinds 1 april).
Nog 1 volledige maand zeker volhouden (en eventueel nog 2 weken erbij zodat ik max aan 10 weken zit).
lol @ abs
beetje langs de zijkant 
)
)

Tegen complimentjes zegt denk ik niemand neeToch lekker dat je bent wezen trainen hoewel je je brak as **** voelde en keelonsteking hebt! en complimentjes zijn altijd leuk om te horenheb je dan ook hard voor gewerkt.
Beterschap!