Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

hahaha, ik ga trainen ... genoeg spam weer voor 1 dag :p

Kom ik hier voor een strongman training te lezen, moet ik 4 pagina's terugscrollen voor tussen de spam, carbtalk en trashtalk door te lezen. :D

Goede eerste strongman training, goed karakter. Als je blijft terugkomen zal je zeker extra voordelen hebben op je reguliere bodybuild trainingen!

Kom ik hier voor een strongman training te lezen, moet ik 4 pagina's terugscrollen voor tussen de spam, carbtalk en trashtalk door te lezen. :D

Goede eerste strongman training, goed karakter. Als je blijft terugkomen zal je zeker extra voordelen hebben op je reguliere bodybuild trainingen!

Vraag me inderdaad af wat voor effect strongman trainingen hebben op het controleren/versterken van je centrale zenuwstelsel. T zijn toch allemaal wel dingen waarbij je praktisch je hele lichaam gebruikt dus niet alleen zwaar voor de spieren maar ook voor de aansturing.

Ohja, waar is Nick zijn log nu??!!

Vraag me inderdaad af wat voor effect strongman trainingen hebben op het controleren/versterken van je centrale zenuwstelsel. T zijn toch allemaal wel dingen waarbij je praktisch je hele lichaam gebruikt dus niet alleen zwaar voor de spieren maar ook voor de aansturing.

Samen met een sterk verbeterde core strenght gaan de 2 grote voordelen zijn! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.666
Ohja, waar is Nick zijn log nu??!!

Geen idee man! Zal er wel aankomen..

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 22:13 ----------

Ik zou elke maand willen proberen langs te komen!

Ik ben overtuigd van de voordelen en haal voldoening uit zon trainingen.

Sinds iedereen mijn log spammed met gezaag om Nick zijn log :mad:
Het is geen populariteitswedstrijd hoor

En als het wel was, dan stond Nick boven je :trollface:

j/k - inb4 een mod die mijn avatar aanpast :mad:

Wow, 12x per jaar, let je wel op voor overtraining ?
:roflol:

• #1.674
Start 10.20

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 120
5 x 120
3 x 130

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 40
5 x 50
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 25

Einde 11.40

Goed gevoel bij de training, voel wel dat ik nood heb aan wat rust. (volgende week)
Misschien me dan even bezighouden met wat cardio of iets dergelijk en dan deel 3 erdoor.

Over de gehele training ben ik tevreden, enkel over MP niet. Deze kon gewoon niet hoger, voelde duidelijk zondag nog :p

Training Nick:

Goede training bro, deload week kan je inderdaad wat recup en rust brengen :thumb:
Die spoiler :roflol:

Klote spoiler Sayer ! Klik er op, kom ik in Nick zijn log, klik ik daar weer op een link en kom weer terug in de jouwe. Het heeft me verdomme 2,5 uur gekost voordat ik erachter kwam wat er aan de hand was.

Niet echt mod waardig he...........

Maar mijn opperste waardering voor je cijfers !

• #1.677
Klote spoiler Sayer ! Klik er op, kom ik in Nick zijn log, klik ik daar weer op een link en kom weer terug in de jouwe. Het heeft me verdomme 2,5 uur gekost voordat ik erachter kwam wat er aan de hand was.

Niet echt mod waardig he...........

Maar mijn opperste waardering voor je cijfers !
Mijn log is de enigste plaats waar het mij nog gegund is om te kloten :( neem me dat ajb niet af!

Bedankt voor de waardering, op mijn beurt waardeer ik dat dan weer!

Mijn log is de enigste plaats waar het mij nog gegund is om te kloten :( neem me dat ajb niet af!

Bedankt voor de waardering, op mijn beurt waardeer ik dat dan weer!

Sh*t man, zo had ik het niet bekeken, mijn excuses. Srs.

Ik waardeer het dat je mijn waardering waardeert........

Komop Thomas, dat kan grager !

Terug
Naar boven