Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom ik hier voor een strongman training te lezen, moet ik 4 pagina's terugscrollen voor tussen de spam, carbtalk en trashtalk door te lezen.
Goede eerste strongman training, goed karakter. Als je blijft terugkomen zal je zeker extra voordelen hebben op je reguliere bodybuild trainingen!
Vraag me inderdaad af wat voor effect strongman trainingen hebben op het controleren/versterken van je centrale zenuwstelsel. T zijn toch allemaal wel dingen waarbij je praktisch je hele lichaam gebruikt dus niet alleen zwaar voor de spieren maar ook voor de aansturing.

Kom ik hier voor een strongman training te lezen, moet ik 4 pagina's terugscrollen voor tussen de spam, carbtalk en trashtalk door te lezen.
Goede eerste strongman training, goed karakter. Als je blijft terugkomen zal je zeker extra voordelen hebben op je reguliere bodybuild trainingen!

Sinds wanneer houden mods zich bezig met het promoten van logjes?![]()

Sinds iedereen mijn log spammed met gezaag om Nick zijn log![]()
Ik zou elke maand willen proberen langs te komen!
Ik ben overtuigd van de voordelen en haal voldoening uit zon trainingen.
Wow, 12x per jaar, let je wel op voor overtraining ?

Het is geen populariteitswedstrijd hoorSinds iedereen mijn log spammed met gezaag om Nick zijn log![]()

Wow, 12x per jaar, let je wel op voor overtraining ?

Mijn log is de enigste plaats waar het mij nog gegund is om te klotenKlote spoiler Sayer ! Klik er op, kom ik in Nick zijn log, klik ik daar weer op een link en kom weer terug in de jouwe. Het heeft me verdomme 2,5 uur gekost voordat ik erachter kwam wat er aan de hand was.
Niet echt mod waardig he...........
Maar mijn opperste waardering voor je cijfers !
neem me dat ajb niet af!Mijn log is de enigste plaats waar het mij nog gegund is om te klotenneem me dat ajb niet af!
Bedankt voor de waardering, op mijn beurt waardeer ik dat dan weer!