Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Start 12.25

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 55

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 100

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 30

Einde 13.48

Cardio niet gedaan, ben naar de fitness gefietst (en terug gereden ook ja :rolleyes:)

Om eerlijk te zijn had ik geen zin om te gaan trainen. Ik voelde me nog vrij brak, wat hoofdpijn,... maar ik had gisteren al een dip. Ik dacht bij mezelf: waarom doe ik dit, al die moeite en voor dat beetje resultaat (ik had ook zin om alles te eten wat ik tegenkwam; wat ik niet heb gedaan btw :p)

Juist door die gedachte moest ik gaan trainen. En eenmaal die klik gemaakt ben ik vol goede moed vertrokken.

Deadlift ging easy (was ook een laag gewicht) maar met die keelontsteking wou ik nu ook weer niets forceren!

Gisteren ook enkele mensen op een feestje gezien die ik al enorm lang niet had gezien:
Ziek veel complimentjes gekregen, dat feel!

Ook mensen waar ik anders nooit mee praat die me aanspraken op m'n log?

En het beste was nog; een griet die ik ken van ze te zien op scouts en lokale feestjes, maar nooit al mee gepraat. Begon plots tegen me over fitness en dat je dat toch wel zag bij me, ze deed ook fitness (groepslessen lol) voor haar benen te onderhouden, maar afvallen deed ze niet aan. Ik wou nog iets zeggen over op je eten letten maar ik voelde dat het onbegonnen werk was dus maar zo gelaten :p
M'n vriendin was wel iets minder blij met dit geflirt :p

Training Nick:

Nogmaals die heeft z'n eigen log! Verdomme man...waarom open je deze spoiler!Hij is wel niet gaan trainen vandaag...but feel free to spam his log?

Toch nog goed dat je bent gegaan man. Denk dat als je niet was gegaan dat je je k*t zou hebben gevoeld. Wie is er sowieso ziek met dit weer man. Wat is dit :roflol:

hahahah zeker liep je zo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Ben je gek, dan slapped me vriendin de shit out of me :p

Ja...ik zit nu op het werk wel continu onder de airco maar shit. Zon schijnt, lekker warm, en ik zit met een keelontsteking..

Propere training man!
Goed dat je niet hebt toegegeven aan het eten & de klik hebt gemaakt om te trainen! Zoals Sawsbuck al aangaf: je voelt je echt slecht daarna :D

shit die spoiler, brb Nick zijn log spammen! :roflol:

• #1.704
Propere training man!
Goed dat je niet hebt toegegeven aan het eten & de klik hebt gemaakt om te trainen! Zoals Sawsbuck al aangaf: je voelt je echt slecht daarna :D

shit die spoiler, brb Nick zijn log spammen! :roflol:
Ik voelde me al slecht dat ik gisteren niet was geweest :p

• #1.705
Inkopen gedaan, kaas, groene thee met granaat, zero fanta, besjes voor in m'n kwark (mm), bevroren bessen ook voor in de kwark (meer mmm)...

Nu gebraden kip met appelmoes eten :D

wel eerst die bessen laten ontdooien! Anders is het impossibru om het op te eten! :D

MMmmm gebraden kip!

• #1.707
  • #1.708
Start 10.00

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw
5 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Military press:

5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 90
5 x 90
5 x 90

Heel raises:

25 x 20
25 x 25
25 x 25
25 x 25
25 x 30

Einde 11.33

Ik had nog steeds hoofdpijn en last van m'n keel. Ben ook heel de tijd moe...Toch wou ik licht gaan trainen, want me slecht voelen van ziek te zijn + slecht voelen door niet te trainen...nope!

Daarjuist naar de dokter geweest, vrijdag pas gaan werken. Zit met een ontsteking op m'n sinussen.

Oei, beterschap!

Word je trouwens de eerste 3 oefeningen niet beu als je telkens dezelfde gewichten gebruikt? Die DL is precies al paar weken steeds dezelfde, en hetzelfde geldt precies voor die back extensions en pull ups. Of let ik gewoon niet goed op?

Laatst bewerkt:
Verzorg je goed, en train niet te hard, dan herstel je sneller.

• #1.711
Oei, beterschap!

Wordt je trouwens de eerste 3 oefeningen niet beu als je telkens dezelfde gewichten gebruikt? Die DL is precies al paar weken steeds dezelfde, en hetzelfde geldt precies voor die back extensions en pull ups. Of let ik gewoon niet goed op?
Back extensions klopt, maar die doe ik trager.
Pull ups merk ik soms vooruitgang in (dat het vlotter gaat) dus misschien moet ik daar wat meer herhalingen van gaan doen.

Enja...deadlift :p vrijdag ziek, vandaag ziek. Ik hoop woensdag of vrijdag weer normaal te deadliften.
want die 3 x 5 x 100 gaat makkelijk...maar die hoofdpijn doet niet goed!

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 18:02 ----------

Verzorg je goed, en train niet te hard, dan herstel je sneller.
Dankje man!

Das het probleem...ik moet gaan trainen :(

Pull ups merk ik soms vooruitgang in (dat het vlotter gaat) dus misschien moet ik daar wat meer herhalingen van gaan doen.

Enja...deadlift :p vrijdag ziek, vandaag ziek. Ik hoop woensdag of vrijdag weer normaal te deadliften.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 18:02 ----------

Dankje man!

Das het probleem...ik moet gaan trainen :(

Ik heb op 2 a 3 weken maar drie keer getraind, en dit omdat ik niet durfde. Zat zo met die knie en die heup in mijn kop dat ik eerst de resultaten wou afwachten;

1 keer toch gezondigd en eens goed opgewarmd en eens 100 meter gejogd en 20 meter gesprint en dat ging goed.
De afgelopen paar dagen geniet ik van de tuin en als ik er dan eindelijk rond 19u00 uitkom ben ik te lui om te trainen, moe door de zon.
Straks terug vollembak starten, 6 a 8 uur per week, en veel gezond vreten. Ik ga echter meer strongman elementen toevoegen aan mijn training want dbb training, daar hebn ik voorlopig onvoldoende motivatie voor.

ALs je geen energie of zin hebt om te trainen maar je denkt dat het toch nodig is, doe dan eens iets anders wat betreft training.

SUCCES!

Wegens de hoofdpijn begrijp ik het, maar als het te gemakkelijk wordt, zou ik toch verhogen in gewichten :) En ga je bij die back extensions nog wel vooruit dan? Volgens mij duren je reps echt een minuut nu ofzo :p

• #1.714
Wegens de hoofdpijn begrijp ik het, maar als het te gemakkelijk wordt, zou ik toch verhogen in gewichten :) En ga je bij die back extensions nog wel vooruit dan? Volgens mij duren je reps echt een minuut nu ofzo :p

Hoe bedoel je voorruit? Valt goed mee hoor! Qua gewicht kan dat zeker hoger maar dit is maar een oef die zorgt voor ondersteuning?

Enja, je hebt volledig gelijk over die deadlift maar door dat ziek zijn wou ik niet verhogen. Maar dat het vlot ging wil zeggen dat het volgende training wel zal gaan!

Hoe bedoel je voorruit? Valt goed mee hoor! Qua gewicht kan dat zeker hoger maar dit is maar een oef die zorgt voor ondersteuning?

Enja, je hebt volledig gelijk over die deadlift maar door dat ziek zijn wou ik niet verhogen. Maar dat het vlot ging wil zeggen dat het volgende training wel zal gaan!

Je zegt dat je ze trager uitvoert en omdat je ze al paar weken met hetzelfde gewicht uitvoert, was het dus een mopje als in: beweeg je je tegen 5 millimeter per seconde omhoog ofzo? HAHAHA! :o

En natuurlijk wel! Knallen moet je doen! Jij kan dat! Wij geloven in je!

• #1.716
M'n pot Animal Rage zit bijna op z'n einde (pwo) ik denk dat ik even geen nieuwe ga nemen en het bij energize of black cats ga houden (met 1.3 dmaa).

Hoe kom jij nog aan black cats/ energize? Mijne is bijna op en ze zijn nu toch ''illigaal''

• #1.719
Hoe kom jij nog aan black cats/ energize? Mijne is bijna op en ze zijn nu toch ''illigaal''
XXL had een tijdje terug ingekocht :D

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 21:45 ----------

Ik heb op 2 a 3 weken maar drie keer getraind, en dit omdat ik niet durfde. Zat zo met die knie en die heup in mijn kop dat ik eerst de resultaten wou afwachten;

1 keer toch gezondigd en eens goed opgewarmd en eens 100 meter gejogd en 20 meter gesprint en dat ging goed.
De afgelopen paar dagen geniet ik van de tuin en als ik er dan eindelijk rond 19u00 uitkom ben ik te lui om te trainen, moe door de zon.
Straks terug vollembak starten, 6 a 8 uur per week, en veel gezond vreten. Ik ga echter meer strongman elementen toevoegen aan mijn training want dbb training, daar hebn ik voorlopig onvoldoende motivatie voor.

ALs je geen energie of zin hebt om te trainen maar je denkt dat het toch nodig is, doe dan eens iets anders wat betreft training.

SUCCES!

Ow strongman? nice!

Nu ja, ik kan niet stilzitten...dan begin ik te denken van; zie je: volledig out of shape. nog zoveel werk aan, en toch zit je hier thuis. Ik voel me dan schuldig bij alles wat ik eet (no shit btw; zo voel ik me echt).

Mocht toch niet meer verkocht worden door die nieuwe regel...

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 21:46 ----------

XXL had een tijdje terug ingekocht :D

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 21:45 ----------

Ow strongman? nice!

Nu ja, ik kan niet stilzitten...dan begin ik te denken van; zie je: volledig out of shape. nog zoveel werk aan, en toch zit je hier thuis. Ik voel me dan schuldig bij alles wat ik eet (no shit btw; zo voel ik me echt).

Slim :D

Terug
Naar boven