Fitness Seller

Schrapende gewrichten & Krakende botten

Bezoekers in dit topic

Hardcore daan gratz met je pr :p
 
Hardcore daan gratz met je pr :p
Thanks man! Ben er dan ook zeer tevreden over.

Bill star advanced week 1 dag 1/deload weekje:
Squat:
5x70
1x100
5x125
5x125
5x125
5x125

Bank:
10xstang + 10x40
5x70
5x75
5x80
5x87.5
5x92.5

Superset

Roeien:
5x70
5x75
5x80
5x87.5
5x92.5

De oplettende lezer zal zien dat ik maar 4x5x125 heb gedaan i.p.v. 5x5x125. Dit komt omdat ik mijn testikels zoek ben geraakt voordat ik ging squaten. Ze waren overigens wel ATTG, dit kon natuurlijk omdat ik mijn testikels kwijt was.
 
Je verkracht het schema nu al.. oei oeij oeij vent! Ik voorspel harde failures in week 5 ;)
 
Waar heb jij het nu weer over, 230 falende lifter?

Geef toe dat het jammer is dat die niet op film staat, op het hoogtepunt, de climax der climaxen, het orgasme van het ijzer schreeuw ik jouw naam 2 x uit volle borst uit. Geweldig moment was dat :D
 
Nee, m'n spierconditie in m'n benen is net zoveel als dat van een pasgeboren baby door de vele single & double rep squats 3-4 maanden lang. Volgende week gaat het al soepeler en dan is m'n groove ook wel weer terug. De week er op gaat het nog sneller. Had ik ook met 5/3/1, de eerste trainingen zijn ****ing slopend qua spierconditie en daarna ga je gewoon falen op mentale kracht i.p.v. spierkracht.

En nu dan de welbekende slotzin: Ik had hem wel kunnen doen maar ik heb er voor gekozen hem niet te doen!!!!!!11111
 
Waar heb jij het nu weer over, 230 falende lifter?

Geef toe dat het jammer is dat die niet op film staat, op het hoogtepunt, de climax der climaxen, het orgasme van het ijzer schreeuw ik jouw naam 2 x uit volle borst uit. Geweldig moment was dat :D
Treu!
 
Idd je dl was machtig niels!!
Waarom niet doorgaan met 531?
 
Ass to the grass heeft nu natuurlijk een andere betekenis gekregen met jou ass betekend dat ongeveer par.
 
En jij maar denken dat ze een grap maken....:rolleyes:
 
Liever een grote kont dan een groot hoofd!
 
billstarr advanced? das lef hebben!

ben benieuwd of het iets gaat doen voor je bench.. de rest zal vast wel! maar ben benieuwd, ik dacht dat ari70 het ook eens geprobeerd had en die was toen niet zo tevreden over het bench gedeelte
 
billstarr advanced? das lef hebben!

ben benieuwd of het iets gaat doen voor je bench.. de rest zal vast wel! maar ben benieuwd, ik dacht dat ari70 het ook eens geprobeerd had en die was toen niet zo tevreden over het bench gedeelte
Hehe, waarom? Omdat het met supergains propagandeert?:p Ik geloof niet zo in dat ik over 9 weken 3 reps maak met 101% van m'n 1RM op raw squat... Maarja, ik zal het wel merken, zo nodig verlaag ik de gewichten. Ik vraag me gewoon af of ik niet back to basics moet.
 
wheheh nee zomaar. maar ben wel serieus benieuwd, ik heb deze variant nooit geprobeerd. in 9 weken 3 reps met je je oude 1rm? das best een lekkere progressie, alleen of het met zon laag volume haalbaar is vraag ik me inderdaad ook af (low volume = BIJ MIJ no squat progression). we gaan het mee maken! have fun met bil ster :D
 
Liever een grote kont dan een groot hoofd!

Als het over jouw kont gaat is het woord groot wel een beetje een understatement he? :roflol:


Wat is trouwens de reden dat je voor de gevorderde ster kiest?
 
Laatst bewerkt:
wheheh nee zomaar. maar ben wel serieus benieuwd, ik heb deze variant nooit geprobeerd. in 9 weken 3 reps met je je oude 1rm? das best een lekkere progressie, alleen of het met zon laag volume haalbaar is vraag ik me inderdaad ook af (low volume = BIJ MIJ no squat progression). we gaan het mee maken! have fun met bil ster :D
Ik heb deze variant ook nog nooit geprobeerd.. Ben ook benieuwd. Ik log het en je zal het wel merken!

Als het over jouw kont gaat is het woord groot wel een beetje een understatement he? :roflol:


Wat is trouwens de reden dat je voor de gevorderde ster kiest?
!!

Nou, de 3x pw squats trekken me wel aan. Medium - light - heavy, dit is echt hemels voor je groove. Het volumeblok en daarna de intensiteitsfase vind ik op papier altijd wel een fijn principe, in het echt heb ik nog nooit echt zoiets geprobeerd. De gains op m'n compounds zouden vrij aardig moeten zijn en het is niet moeilijk. Het is een makkelijk principe. Het is zo makkelijk dat het wel 'es zou kunnen werken. 5x5 en dan intensificeren is underrated, me dunkt. Of dat nou ook echt zo is kom ik vanzelf wel achter. Haha.
 
Ik heb zelf ook een tijdje volgens dat principe gesquat en dat was idd wel leuk om te doen. De eerste 2 a 3 weken had ik wel constant hele stijve bovenbenen maar dat werd vanzelf minder.
Ben benieuwd wat het je gaat opleveren, succes!
 
Nee, m'n spierconditie in m'n benen is net zoveel als dat van een pasgeboren baby door de vele single & double rep squats 3-4 maanden lang. Volgende week gaat het al soepeler en dan is m'n groove ook wel weer terug. De week er op gaat het nog sneller. Had ik ook met 5/3/1, de eerste trainingen zijn ****ing slopend qua spierconditie en daarna ga je gewoon falen op mentale kracht i.p.v. spierkracht.

En nu dan de welbekende slotzin: Ik had hem wel kunnen doen maar ik heb er voor gekozen hem niet te doen!!!!!!11111

Ik ken het, als ik voor mijzelf spreek dan onderschat ik die eerste week ook. Die is uiteraard erg licht, maar dat volume (is voor mij dan ineens ook een heleboel meer). Mentaal falen is mij nog niet gebeurt, maar daar laat ik me maar verder niet overuit. Over een paar weken ben je blij dat je deze week even hebt geïnvesteerd. 1e 2 weken zijn het saaiste van het toch wel saaie schema. Maar na een paar weken zet je iedere week PR's dat maakt het allemaal wat interessanter (maar in principe blijft het saai :))

billstarr advanced? das lef hebben!

ben benieuwd of het iets gaat doen voor je bench.. de rest zal vast wel! maar ben benieuwd, ik dacht dat ari70 het ook eens geprobeerd had en die was toen niet zo tevreden over het bench gedeelte

Ik heb net nu 7 keer gestart en afgemaakt. En heb 1x mijn doelen voor Bench niet behaald. Ook weet ik dat Wimmos zijn doel voor Bench niet behaald heeft. Maar 2 weken later na wat meer rust heeft hij meen ik toen toch zijn bench gehaald en zelfs nog wat meer dan er op het schema stond. Het heeft er maar net mee te maken hoevel je al gewent aan werk(volume) en of je al auxilliary (neven) oefeningen hebt gedaan. Ik heb de laatste keer 15 kilo boven op mijn bench PR van 115 gezet. Dus ook daar werkt het voor :). Ik ben er altijd wel zeer tevreden mee de laatste 6 weken gebruik ik tegenwoordig een vorm van Creatine.

Daarnaast skip ik meestal de 1e week en de Deload week.. Ik heb alleen nog maar Advanced gedaan. Ik verdraai het schema meestal naar een Meer Olympic lifts en Pull-over speciaal voor speerwerpen.

Mogelijk zou Tjok bench en OH om kunnen draaien.. Ik had begrepen dat OH en Strongman wat meer prioriteit kon krijgen. Toen ik vorig jaar veel meer tijd heb ik zelfs Bill Starr na een 3 daags 5-trainingen schema omgezet, dat ging ook goed.

Beetje lange post. Maar met vragen over Bill Starr shit (of Glen Pendlay diarree) kun je bij mij terecht.
 
Ik wil m'n bench naar 150 krijgen, niet hoofdprioriteit maar het zou wel leuk zijn want momenteel zijn m'n bench en powerclean 1:1, wat ik niet een fijne verhouding vind en bench gaat makkelijker omhoog denk ik. :p

Maareeeh, hoe hoog heb jij je squat ingevoerd? Gewoon je echte 1RM? Want ik heb het idee dat ik niet 5x175 over 3 weken ga squaten. Msch ook wel hoor, maar ik ben een beetje bang geworden voor heavy weights de laatste tijd.

Squat:
5x70
5x112.5
5x112.5
5x112.5
5x112.5
5x112.5

Deadlift:
5x70
5x120
5x150
5x150
5x150
5x150
5x150

Boom:
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

M'n CNS is totaal vergeten welke spieren hij moet aanspreken om goed te kunnen squaten en deadliften. Al m'n squats waren ATTG omdat ik simpelweg niet meer weet hoe ik moet reppen powerliftstyle. Komt met de zwaardere gewichten denk ik wel weer terug, m'n CNS moet gewoon wakker worden.

Deadlifts vond ik irritant.

De boom was voor het eerst. Beetje wennen nog maar de reps waren soepel en snel achter elkaar. Ik voel al gelijk m'n core door dat achterover hangen en dan drukken vanuit je benen. Hehe.
 
Back
Naar boven