XXL Nutrition

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ok....deed jij geen amino's dan?
 
Dacht dat BCAA/amino's standaard training gear was.....Amino's kunnen iig geen kwaad voor je cardio/cut proces./
 
ooohh ja, klopt, ik neem het niet standaard, maar wel regelmatig na de training
 
Cardio
Bike ( Outside, brrrr cold )
50 minuten
Tour

Halverwege even gestopt om de hartslag te tellen, kwam mooi uit op 130. 40 van de 50 minuten getourd ( enkel tempo, geschat op 30km/u, laatste 10 minuten uitfietsen )
 
Zojuist even op de weegschaal gestaan, 88.5k, dat is 3k minder dan vorige week.
 
Ben je in de cut? dan is het toch goed!?
 
gelukkig wel in de cut ja ;) :) is idd goed :)
 
Pre-Breakfast Cardio @ 4.45 AM
Bike ( Outside, brrrr cold )
50 minuten
Tour


Het was koud en vroeg, maar wel onwijs lekker om te doen! Flinke schep BCAA's in een glas water ( gadverdamme die zooi is smerig man! ) en daarna knallen! Wel lekker rustig buiten, en heerlijk om na die inspanning te ontbijten en douchen :)
 
Bench Press
1x20x20k
1x8x60k
1x8x65k
1x8x70k
1x5x75k
1x1x80k
1x1x85k
1x1x90k

Cable Flyes
1x8x10k
1x8x20k
1x8x15k

Incline Dumbbell Press
1x6x20k
1x8x20k
1x8x20k

Tricep Pushdown
1x10x30k
1x10x35k
2x10x20

2 Handed Tricep Extension
1x8x22k
1x8x24k
1x8x26k
1x8x20k


Daarna nog wat close grip incline bench gedaan ( de flat bench was bezet ) en nog wat ab vacuums. Op zich niet zo'n slechte training vond ik :)
 
Zoooow, veel reps op de bench!! En ja toch die 90k gepakt... netjes hoor:thumbs:
 
reps valt wel mee toch, 4x8 als je het bij elkaar optelt :) maargoed die 90k was wel ff relaxt, echt powerlifting style gedrukt, bar laten zakken naar je buik en dat voelt best wel oke!
 
zo en ff zonder lulle, me spijsvertering komt weer op gang als een malle, heb nu iets minder dan anderhalf uur geleden gegeten en heb nu al weer flinke honger, goed teken want dit had ik al een tijdje niet meer gehad! Nu word het dus tijd om serieus vet te verbranden :D
 
Gaat precies wel aardig hard hier kerel ... 3kg op een weekje verliezen is wel aardig gek imo :p
 
DuDe Sebastiaan, je bent gekrompen het laatste jaar :p Op die fotos staat eerst 1.90 meter lang en daarna 1.85.. Leg eens uit hoe je dit doet? :p
 
:o hehe ik ben alweer op de terugweg :eek: nee kwist niet hoe groot ik was dus had gegokt op 1.90, later pas opgemeten en was 1.85 ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DSC_0220-2Small.jpg



weet niet echt welke in nou beter vind, bovenste @ 83k, onderste @92k...
 
vrij veel vetpercentage bij de onderste..
 
licht is ook veel beter bij bovenste ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven