Fitness Seller

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Incline Dumbbell Press
1x10x16k
1x8x20k
1x8x22k
1x8x24k

Flys
1x8x10k
1x8x12k
1x8x10k

Bench Press
1x20x20k
3x8x60k

2 Handed Triceps Extension
1x8x20k
1x8x22k
1x8x20k

Dips
3x8xBW-20

Cardio
34mins
Trheadmill
Interval
420 kcals

Al met al wel een lekkere training, cardio had wel langer gekund maar wilde het niet gelijk de eerste dag al pushen...

Benieuwd wat er onder vandaan komt na de cut!
In het echt oog je groter btw;)

thanks mate!

zo, nu eigenlijk al de hele dag hoofdpijn, licht in m'n hoofd en een beetje misselijk, komende dagen zullen wel zwaar worden!!

Adapting to no carbs..

nette BP daar! Ziekjes dus? Rust lekker uit dan :)

Hahaha ja het is wennen zo strak cutten!

nette BP daar! Ziekjes dus? Rust lekker uit dan :)

niet ziek ( denk ik ), ik ben van heel veel koolhydraten naar geen koolhydraten gegaan, ben nu aan het cutten, maar het is toch zwaarder dan ik dacht. vanaaf vroeg me bed in in ieder geval ;)

Ola! Wel je groente groentes eten, he. :P

elke dag sla, tomaat komkommer en roerbakgroente erbij :)

goeie db press keep it up!

Hey kerel ik ga je volgen...hoef ik tenminste niet steeds op got te kijken :roflol:
Al minder energie ?

het valt nu ( op het moment ) wel mee, ben wel moe, maargoed het is 22.30... voor de rest voel ik me prima, morgen weer een dag, eens kijken hoe het gaat en of m'n lichaam zich al een beetje wil aanpassen. morgen ook weer een training ( benen en schouders ), redelijk zwaar dus. ben benieuwd hoe dat zal gaan! I'll keep you posted.

op de manier hoe jij cut ...hou ik het echt niet vol met mn werk ,studie en sport. Respect hoor!

zo het gaat nu wel redelijk, niet dat zieke gevoel, nog wel beetje licht in m'n hoofd en zit als ik me niet hoef te concentreren nog veel te staren... misselijkheid is gelukkig weg. gaat al een stuk beter vergeleken met gisteren. ben benieuwd wat de training vanaaf gaat doen, ik heb dik veel zin om te gaan front squatten dus dat word nog wat! :D

Front Squat
2x20x20k
1x8x50k
1x8x60k
1x8x70k
1x8x75k

Lunges
3x8x40k

Lying Leg Curl
1x8x20k
1x8x30k
1x8x40k

Calf Raise
1x20x60k
1x20x70k
1x20x90k

EZ-Curl
1x8x30k
1x8x35k
1x8x35k - Wide Grip

Hammer Curl
1x8x10k
1x8x12k
1x8x14k

Side Abs
2x8x20k

Cardio
Threadmill
35min
435kcals

Squats gingen veel beter dan verwacht! Helemaal geen gekke training vond ik zelf, ging prima!

Nu vanochtend was het wel ff bikkelen, alleen een shake als ontbijt... Wel een schep BCAA's erdoorheen gedaan. Verders voel ik me prima nu :)

Mooie training ondanks de cut, alleen 1 tip.
Voor Calf Raises moet je eens juist op lage reps gaan zitten. De hele dag krijgt hij lichte maar wel veel reps. Dus om te schockeren lage reps hoog gewicht;)

tja en Jay zegt weer dat je hoog in reps moet... met veel reps groeien ze nog altijd gestaag, dus daar blijf ik maar bij...

verders gaat het wel lekker vandaag, voel me 2 maaltijden verder nog steeds prima, nog wel een beetje moe maar dat is het dan ook wel.

DAG 5

gaat vandaag eigk onwijs relaxt, ben aan het thuiswerken dus kan lekker rustig aan doen, geen stress ;) geen hoofdpijn oid, eindelijk een beetje aan het wennen :) eerste aders komen ook alweer tevoorschijn op m'n onderarmen. op m'n benen zijn alweer meer lijnen te zien, gaat goed dus! vanaaf rug trainen, en ik heb er zin in! :D

Deadlift
1x10x60k
1x10x80k
1x8x100k
1x8x110k
1x5x120k
1x1x130k

Pull Ups
1x8xBW-30k
1x6xBW-20k
1x7xBW-25k
1x8xBW-35k

Barbell Row
3x8x60k

Dumbbell Press

1x8x18k
1x8x20k
1x8x22k
1x8x24k

Front Raise

3x8x20k

Cable Side Raise
3x8x10k

Cardio

Threadmill
35 minuten
420kcals

Eingelijk niet te zeuren vandaag, training ging wel lekker, alleen bb-rows vond ik zwaar, magoed. Cardio rustig aan gedaan omdat m'n onderrug wat zeer deed, wel aan m'n doelhartslag gekomen dus dat zit wel snor. Eerste resultaten beginnen te komen op m'n armen, benen en schouders. Volgende week een stapje intenser cardio toepassen om het geheel is flink aan het werk te zetten.

na 5 dagen al :eek:

ecto met een hyperactive spijsvertering? [X] Check!

morgenochtend maar is met een schep BCAA"s voor m'n ontbijt cardio gaan doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven