MuscleMeat

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goede training! Maar wrom geen SQUAT?
 
had de laatste paar dagen toch wat last van m'n onderrug, heb een beetje het gevoel dat er bij die deadlift PR iets niet helemaal goed is gegaan, vandaar even een dagje extra rust, gister al op reps gedeadlift, niet gelijk teveel belasten!
 
onderrug zit me toch niet helemaal lekker, vandaag rug getraind, wel 4x140 gepakt op de deadlift, maar me grip faalde zo erg telkens dat het nergens naar leek, en me rug doet nu weer pijn... rug dag geeft me ook nooit echt voldoening...
 
Vandaag schouders en traps gedaan, maar dan op de beestachtige manier, flink zwaar en veel sets, lekker cheaten maar wel keihard knallen, toen we klaar waren met schouders waren ze flink kapot ook! 7 sets MP, 5 sets side raise, 4 sets front raise... :D daarna nog shrugs, 5 sets met flink gewicht, niks opgeschreven daarvan..

MP
20x20
10x40
10x50
8x60
8x60
8x60
10x50

Seated Side Raise
3x10x14k

Standing Side Raise
2x10x14

Front Raise
10x20
10x25
10x30
10x30

edit

ohja, en buik en 20 mins cardio...=\
 
Je gaat lekker, zie hier zeer goed trainingen voorbij komen!
En al 4.2kg gegaind sinds het begin van de contest, petje af hoor :D
 
Vandaag benen gedaan, ging echt weer als vanouds! Rustig opgebouwd met fullsquats tot de 130k voor 8 reps ( 60, 80, 100, 120 zaten er nog voor op 10 reps ) daarna nog een flinke lading box-squats, die zaten kwa kilo's dichter bij de 200 dan bij de 100, totaal een setje of 10 boxed gedaan, en 5 full... Nadeel was dat m'n rug zo moeilijk strak stond dat ik amper meer fatsoenlijk recht op kon staan, beetje rekken en strekken, maar het wilde niet weg gaan... vond het op zich ook wel weer prima, me benen staan er keihard en strak bij nu, vrijdag doen we het nog een keertje over!

zo, en nu ga ik lekker slapen :woot:
 
Had eigenlijk schouders op de planning staan, maar het werd meer een veredelde squat training weer...

20x20
10x60
10x80
10x100
8x110
5x120
2x130
5x140 PR, Reps
2x150 PR, Reps
1x160 PR
1x165 PR

Daarna nog wel schouders gedaan met shoulder press, side raises, front raises en shrugs. Ging opzich niet verkeerd, na de training nog even snel wat poses gedaan en zag er allemaal hard uit! Binnenkort komen er weer wat pics!
 
zo zo.. 165 Kilo :O

Hoe staat de BULK?? Gewicht en BF?
 
bulk gaat uitstekend, ~4700 kcals per dag nu, gewicht en BF zou ik alleen maar kunnen schatten op het moment, zal zondag is ff op de weegschaal gaan staan!
 
echt insane jij ! 2x squaten in de week..:D
 
165kg squat? beeeeest!

@rooke: hij heeft zelfs een tijdje 3* per week gesquat ;)
doe ik nu ook trouwens :p
 
Thx voor de replies @ all! :D

Net wezen training, even voor de training naar de bouwmarkt geweest om een ketting te halen zodat er weighted kon worden gedipt! Heb een ketting genomen die lekker dik was ( Hardcore, jwz :clown: ) en ik gok dat 'ie ongeveer 2kilo weegt.

Foto0373.jpg


Ging opzich prima vond ik zelf, dit was de training van vanaaf:

Dips
10xBW
10xBW+7
10xBW+9,5
10xBW+9,5
8xBW+7

Incline Bench Press
10x40
10x60
10x70
10x80
8x90

Flys
10x18
10x18
10x12

Triceps Pushdown & 2 Handed behind the Head Extension, daar heb ik niet echt iets van onthouden, maar ik weet wel dat me triceps goed op spanning stonden ;)

Weighted dips waren echt lekker, die blijven er zeker in in het begin van de training zodat ze lekker zwaar kunnen!
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training ;)
 
hoe hang je die ketting rond je? rond je nek à la branch warren of rond je middel?
 
Goede training!

Ikzelf gebruik nu de hondenriem als belt.. haha werkt ook!
In mn hardcoregym waar ik ook train liggen deze dingen gewoon voor gebruik overgens(Dipriem)
 
Ik doe eerst m'n normale belt om op het grootste gaatje zodat 'ie lekker los hangt, dan hang ik daar die ketting + gewicht aan. Beetje het princiepe van een dip-belt, maar dan goedkoper ;)
Je hebt me op een idee gebracht, thanks bro!
 
Je hebt me op een idee gebracht, thanks bro!

:D


Training van vandaag was rug en schouders, maarja vrijdag is altijd ons kloot-dagje dus weer teveel lopen te ouwehoeren, wel goed getraind, maar wel echt LANG in de gym geweest :P

Chin Ups
5x10xBW

T-Bar Rows
10x30
10x50
10x70
10x90
10x70

Close Grip Pully
???

Dumbbell Press
6x10x26

Seated Side Raises
2x10x14
Standing Side Raises
2x10x14

Front Raises
10x20
10x25
10x30
10x20

Rear Delt Raises
3x10x10

Daarna nog ff geposed, en toen was het klaar en weekend! :woot: 2 dagen R&R, zondag ff wegen, maandag weer trainen! Have Fun!
 
Respect voor die chin ups hoor! Wat ee volume!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven