Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks bro's maar voor de flex moet ik nog verbeteren, vooral benen want het plaatje moet toch compleet zijn. Benen zijn niet klein maar de rest is gewoon behoorlijk aan de maat:p

Poseren is nog zo gemakkelijk niet hé :p

Pics zijn netjes :D Maar waar is dat waar je daar aan t trainen bent? Lijkt een magazijn..????:p

Is idd een magezijn van een behoorlijk grote webwinkel waar ik geen reclame voor mag maken hier:o.
Hier train ik niet normaal maar het was pinksteren he:p.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 17:06 ----------

Poseren is nog zo gemakkelijk niet hé :p

Jouw pics zijn anders behoorlijk bruut verb, wil net zo droog komen te staan over 7 weken. Respect kerel!!!

Ziet er goed uit Seeker! Front is top, vooral armen en delts. Klein puntje van kritiek (moet toch iets te zeuren hebben ;)), rugwijdte zou beter kunnen :) Geen idee of het door massagebrek komt hoor, kan netzo goed aan de pose/lichtinval/foto liggen.

Ziet er goed uit Seeker! Front is top, vooral armen en delts. Klein puntje van kritiek (moet toch iets te zeuren hebben ;)), rugwijdte zou beter kunnen :) Geen idee of het door massagebrek komt hoor, kan netzo goed aan de pose/lichtinval/foto liggen.

Heb je gelijk in GetXXL komt omdat ik nog niet weet hoe mijn lats aan te spannen, maar dat had ik al aangegeven.

Nice ziet goed uit. Weer een nederlander erbij die binnen enkele jaren een pro-card krijgt:D

Ziet er goed uit man...vooral je schouders zijn huge. Kleurtje trouwens ook....moet ook maar weer eens onder de zonnebank :D

Geweldig fysiek, respect dat je zo'n resultaat hebt kunnen behalen;)

Misschien is het eerder al aan bod gekomen, maar heb je het trainen altijd kunnen combineren met school/werk en andere zaken? Aangezien ik meende
te lezen dat je ook een universitaire studie gedaan hebt..

Hoe zijn de reacties in je omgeving verder?

Verder wens ik je veel succes met de contest:)

Heel erg goed bro en vooral op die leeftijd. Ik zie ook nu pas we even lang zijn (met heel veel kg's verschil :p ) terwijl ik er altijd vanuit ging dat je 1,90 was.

Over de benen...tjah ik ben meer een fan van een arnoldfysiek dan de fysieken van nu. Dus persoonlijk heb ik er niets op aan te merken en vind ik gewoon dat je een streeffysiek hebt

Thanks Rob en andere bro's.

Op de universiteit ben ik altijd met de nek aangekeken en tegenwoordig word ik vrijwel overal aangenicht, vooral op feesten; iedereen kijkt me na haha.

Krijg zowel positieve als negatieve reacties. Hoor een hoop positiefs maar sommige mensen kunnen echt gemeen zijn en je behandelen alsof je stront bent met geen enkel respect voor hetgeen je doet of laat.

Tja zo zijn mensen nou eenmaal, dus sta er niet te veel bij stil en voel me niet aangesproken.

Laatst bewerkt:
Hey Seeker, je gaat goed man! Veel minder vochtig dan toen ik je een aantal weken terug zag bij Rob en Mascha.

Poseren komt wel goed met de hulp van Mascha, daar zou ik me niet druk om maken ;)

Leuke ruimte om te trainen Seeker. Ziet er goud uit.

Als ik op defqon volgende week de grootste gast van het terrein zie lopen weet ik dat jij het bent.. :D t*ring monster fysiek man.

Haha is goed maat!

pfff :p

****ing crazy traps !

Insane!
Ik teken er nu per direct voor als ik op me 25e er zo uitzie :D

Brute fysiek man, die rug is nice.

Dat is al een flinke progressie Seeker.
Je blokjes op de buik zijn al goed zichtbaar.
Met de rugpose, zet je lats ook een beetje uit, nu maak je je iets kleiner.
Goed bezig buddy.

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 01:33 ----------

Is idd een magezijn van een behoorlijk grote webwinkel waar ik geen reclame voor mag maken hier:o.
Hier train ik niet normaal maar het was pinksteren he:p.

Hehe maar ikke wel :D
Een lekkere ruimte om te trainen en na je training heb een wereld aan sups om te groeien..

Dank je bro! Blokjes komen idd een beetje door nu middels jouw dieet.

Zaterdag gaat Rob kijken wat aan mijn voeding gedaan kan worden.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven