MuscleMeat

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nette fysiek kerel!

Shiiiiit, bruut fysiek gozer! Respect :thumbs:

F*king monster man! respect

het magazijn van Bodylab dus :p

Dank je bro! Blokjes komen idd een beetje door nu middels jouw dieet.

Zaterdag gaat Rob kijken wat aan mijn voeding gedaan kan worden.

Gr

Dieet van robbie;
Neem een pakje rijst, kip en ijs.
Gooi de rijst en kip weg en eet lekker het ijs op :D
Hij weet wel wat ik daarmee bedoel haha.

ongelooflijk man! Wat ben jij biggg

Haha dank je! Wanneer gaan we weer een feestje pakken? Of heb je niks in de planning deze zomer?

Volgende laat ik van verder weg schieten en dan een shitload zodat er zeker goede bij zitten...

Defqon, mysteryland en decibel ga ik zowieso :D en jij bro ?

Je nieuwe foto's zijn echt ziek gaat echt goed man! ben benieuwd hoe bruut het gaat worden op nog een paar % lager :eek:

Zou echt een moord doen voor zon fysiek! Hoop toch echt zoiets te behalen

• Topic Starter Topic Starter
ongelooflijk man! Wat ben jij biggg

Ja ben een behoorlijke big...

monster-pig.jpg

Daar kunde wel wa spekskes van make zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Defqon, mysteryland en decibel ga ik zowieso :D en jij bro ?

Je nieuwe foto's zijn echt ziek gaat echt goed man! ben benieuwd hoe bruut het gaat worden op nog een paar % lager :eek:

Dank je bro! Wil naar de 7% toch wel.

Defqon heb ik voor 80% zeker kaarten voor, die ga ik vandaag halen. Ga ook nog naar Extrema daar heb ik ook kaarten voor. De rest zie ik wel.

Laatst bewerkt:
Thanks Rob en andere bro's.

Op de universiteit ben ik altijd met de nek aangekeken en tegenwoordig word ik vrijwel overal aangenicht, vooral op feesten; iedereen kijkt me na haha.

Krijg zowel positieve als negatieve reacties. Hoor een hoop positiefs maar sommige mensen kunnen echt gemeen zijn en je behandelen alsof je stront bent met geen enkel respect voor hetgeen je doet of laat.

Tja zo zijn mensen nou eenmaal, dus sta er niet te veel bij stil en voel me niet aangesproken.

Wat bedoel je precies met gemeen zijn seeker? En hoe durven ze je als stront te behandelen met zo n fysiek? Tenzij ze het achter je rug doen, zulke mensen heb je natuurlijk ook..

Wat bedoel je precies met gemeen zijn seeker? En hoe durven ze je als stront te behandelen met zo n fysiek? Tenzij ze het achter je rug doen, zulke mensen heb je natuurlijk ook..

Zijn ook mensen die geen k*t geven om zulke dingen he :p

gaat lekker dibbes :D

Dank je bro! Wil naar de 7% toch wel.

Defqon heb ik voor 80% zeker kaarten voor, die ga ik vandaag halen. Ga ook nog naar Extrema daar heb ik ook kaarten voor. De rest zie ik wel.

Oke ben benieuwd :D dan zie ik je vast wel op defqon wij staan meestal op elke party midden vooraan ongeveer 20-30 meter van de DJ af :p

Ga je nog wat trainingen posten? erg benieuwd naar je trainingen ... succes met je cut bro!!

Dawm wat een fysiek bro...

Ben ook benieuwd naar je trainingen en nieuwe cut schema :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven